Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Loading video...
Video Failed to Load
واقعا زیبا گفت😂😂😂😂😂😂😂
11 Comments

😂😂😂😂😂😂😂مهاجرت عنه؟ برگرد همونجایی که بودی. پول بلیتتو گیری؟ بیییییاه. اخه تو چیای چشم بخوری؟😂😂😂

البته ایشون هم گوه زیادی میخوره !خیلی هم زیادی .مهاجرت واقعا سختی های خودشو دلره که حتی به فکرت هم خطور نمیکنه که قراره چه دهنی ازت سرویس بشه ولی گاهی نمیتونی برگردی !شما قیافه دوزاری و تیپ کدی این مردک رو ببین بهت قول میدم سر ماه جلوی اداره کار و سوسیال برای پول ماهانه وایساده!

۲ ۳ ساله اونجاس و واقعا هم بامزهاس. کسی گفت سخت نیس؟ ولی غر زدن نداره انقد.

15 ساله از ایران رفتم یکبار هم کسی برای من یک قرون هم نفرستاده روز شب تلاش کردم در اتاق شش متری زندگی کردم ۸ ماه اتاق هم نداشتم هرگز احساس بدبختی نکردم همیشه تلاش کردم هر کسی شاکیه از پرقو اومده وگرنه منی که از پایین شهر رفتم غیر از تلاش و امید راهی نداشتم راست میگه واقعا

به شما هم سخت گذشته. امیدوارم از این به بعد اوضاع بر وفق مراد باشه❤️

باید با تمام وجود به اونایی که از مهاجرت بد میگن و اکثرا هم صادرتین گفت: کص ننت حرومزاده، سیکتیر کن دنده عقب بگیر برگرد ایران، هزار پدر ننه بدون مرز

کس مامانشون اجی

عالی عالی عالی، اتفاقا با اینایی که در مورد مهاجرت هیت میدن، جر و بحث فراوان دارم، نهایت به جمله ناراحتی برگرد می رسیم، جالب اینه میگن کجا برگردم؟ و منم میگم خیلی تعطیل و داغ داغونید بخدا 😆😆

بگو تصویر چرک میخوای ارائه بدی کسکش؟😂😂😂😂

براي خيلي ها بايد فرستاد! حيف كه اسلام دستم رو بسته!

بفرس بره😂😂
