Video wird geladen...

Video konnte nicht geladen werden

Zur Startseite

وای این پسره خیلی خوب بود😂😂😂

281,935 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)

11 Kommentare

Profilbild von عباس اقا
عباس اقاvor 1 Jahr

کاملا درست میگه ایران که کار میکردم ، بیشتر مراجعین من مشکلشون ، بی کاری ، فقر ، عدم حمایت اجتماعی بود ، اینا رو تراپیست چیکار میتونه بکنه ؟ اگه تراپیستی هست که راه درمان اینها رو بلد هست ، من خودم شاگردی میکنم براش

Profilbild von Negar
Negarvor 1 Jahr

دقیقا

Profilbild von نیکیتا خروشتچف2
نیکیتا خروشتچف2vor 1 Jahr

راس میگه دیگه میری تراپی طرف انقدر چرند میگه دوس داری بزنی لت پارش کنی بعد حسابتم خالی میکنه در ازای یه مشت کس شعر زرد بی خاصیت

Profilbild von SAEB the ENGINEER
SAEB the ENGINEERvor 1 Jahr

ولی راست میگه واقعا😅😅 یکی از رفقای ما تعریف میکرد میگفت استادمون تو کانادا هر مثال روانشناسی که میزد میگفت ببینید در مورد ایرانیا صدق نمیکنه این

Profilbild von Hazhar_m
Hazhar_mvor 1 Jahr

متئو، بلک فری و مهندس فرهنگ ادیانی😂 کمدی سیاه ایران رو یه پله بالا بردن واقعا

Profilbild von الف لام میم
الف لام میمvor 1 Jahr

به این حرفها گوش نکنید اگه بچه هاتون مشکل دارند برید مشاوره خیلی تو حل مشکلات بین والدین و بچه ها تاثیر گذار هست

Profilbild von حافظه‌بلندمدت
حافظه‌بلندمدتvor 1 Jahr

تو یوتیوب میبینم کاراشو و متئو واقعا طنز خوبی داره

Profilbild von Negar
Negarvor 1 Jahr

عالیه

Profilbild von gh.r.p
gh.r.pvor 1 Jahr

"اگه بخوایم آدمای سمی رو حذف کنیم باید دست به نسل کشی بزنیم!"

Profilbild von Azade Mohseni
Azade Mohsenivor 1 Jahr

خیلی خوب بود جناب اکبری😂😂

Profilbild von Negar
Negarvor 1 Jahr

😂😂

Ähnliche Videos