Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

وضع اللي ساكنين ف الابراج :

127,355 views • 1 year ago •via X (Twitter)

11 Comments

اعقل المجانين's profile picture
اعقل المجانين1 year ago

معليش تحملوا الليله ديه واتذكروا كيف اخوانكم في غزة . ان بطش ربك لشديد. {أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تُتْرَكُوا وَلَمَّا يَعْلَمِ اللَّهُ الَّذِينَ جَاهَدُوا مِنْكُمْ..} مبسوطين والله لم يعد لدينا شفقه او رحمه بعد ان تركتم غزة لوحدها . اللهم زد وبارك

drinydrnaz's profile picture
drinydrnaz1 year ago

ده اعصار ماشافتشوزيه اسكندرية من ١٩٩٥ كانت الحسوم في شهر مارس عملت كدة ٣ايام .. بس النوبة دي جاية مع برد العجوزة اللي معادها ٤ يونيو و بتحصل كل ٥ سنوات

Solar Heavy's profile picture
Solar Heavy1 year ago

We're Flying out now

🐎 إسِـلَأّمً حًبًيِّبً 🐎's profile picture
🐎 إسِـلَأّمً حًبًيِّبً 🐎1 year ago

ممكن صوره قرار تأجيل الامتحانات بالإسكندرية ضرورى

اسكندرية - Alexandria's profile picture
اسكندرية - Alexandria1 year ago

للجامعات و المعاهد

𝓜ona.𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭's profile picture
𝓜ona.𝓐𝓱𝓶𝓮𝓭1 year ago

سترك يارب

Engineer E-Marketing's profile picture
Engineer E-Marketing1 year ago

ربنا يسترها من عنده 🤲

Shawqi Mhmd's profile picture
Shawqi Mhmd1 year ago

لا حول ولاقوة الابالله اللهم سلم اللهم آمنا يوم الفزع الأكبر

Ana_EsKanDranY.!⚓'s profile picture
Ana_EsKanDranY.!⚓1 year ago

حصل رعب الرعب كنت مستني العماره تطير من مكانها

﮼ابْن،سَلَّامْ 𓆣🪬's profile picture
﮼ابْن،سَلَّامْ 𓆣🪬1 year ago

اللهم إني أسألك خيرها وخير ما فيها وخير ما أرسلت به، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها وشر ما أرسلت به

H. Bindary's profile picture
H. Bindary1 year ago

سلم يااااارب

Related Videos