Loading video...
Video Failed to Load
وضع اللي ساكنين ف الابراج :
127,355 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

معليش تحملوا الليله ديه واتذكروا كيف اخوانكم في غزة . ان بطش ربك لشديد. {أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تُتْرَكُوا وَلَمَّا يَعْلَمِ اللَّهُ الَّذِينَ جَاهَدُوا مِنْكُمْ..} مبسوطين والله لم يعد لدينا شفقه او رحمه بعد ان تركتم غزة لوحدها . اللهم زد وبارك

ده اعصار ماشافتشوزيه اسكندرية من ١٩٩٥ كانت الحسوم في شهر مارس عملت كدة ٣ايام .. بس النوبة دي جاية مع برد العجوزة اللي معادها ٤ يونيو و بتحصل كل ٥ سنوات

We're Flying out now

ممكن صوره قرار تأجيل الامتحانات بالإسكندرية ضرورى

للجامعات و المعاهد

سترك يارب

ربنا يسترها من عنده 🤲

لا حول ولاقوة الابالله اللهم سلم اللهم آمنا يوم الفزع الأكبر

حصل رعب الرعب كنت مستني العماره تطير من مكانها

اللهم إني أسألك خيرها وخير ما فيها وخير ما أرسلت به، وأعوذ بك من شرها وشر ما فيها وشر ما أرسلت به

سلم يااااارب
