Loading video...
Video Failed to Load
يالا في ستين داهيه .. قرفتنا 👇
1,133,288 views • 1 year ago •via X (Twitter)
10 Comments

انت و الجمهور اللي في الفيديو ..شلة حوش والله ..قمة الوضاعة

عيب علي سنك تبقا راجل كبير و تشجع علي قلة الادب دي

وقاحة وقلة أدب من قلة متخلفة

في انتظار عقوبات الكاف باذن الله وياريت نشوف تعليق حضرتك علي الاعتداء علي طاقم التحكيم

عيب دا انت راجل كبير دي اسمها قلة ادب واللي يتمدا ف الغلط يبقي قليل الادب👌

عبدالناصر زيدان أنت مثال حى للإنحطاط وأن من يتصدرون المشهد حاليا أرازل القوم كيف لإعلامى أن يتبنى وينشر الهمجيه وقله التربيه يا أخى ملعون أبو الكورة إلى تخلى الإنسان ينسى أن الله كرم بنى آدم وأن ديننا نهانا عن التعصب والغضب كل منظومه الرياضه فى مصر فاشله

جمهور الاهلي المصري والهلال السعودي يجتمعوا في الجحود الجهل القذاره مالهم في الكوره بس هوا الفريق اللي يفوز دايم مين ؟ اه خلاص انا بشجعه

طبعا كلنا مش طايقينه بس ما ينفعشش التصرف ده إطلاقا، لا يليق ولا يجوز، يمشي بكل إحترام مع ألف سلامة، لكن الإهانة محدش يقبل بيها إطلاقا

عيب عليك يا راجل يامهزق مش ده نفس بشرية برضو ولا ايه محسوب علينا اعلامى😂

مش غريبة عليك قلة الأصل يا جعورة
Related Videos
Sensitive content
يلا في ستين داهيه 👌
NONA AL_SiSi 𓈖𓅃𓂧𓇌𓅃 ⲛⲁⲇⲓⲁ
394,851 views • 1 day ago
