Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
پیام بیبی چقدر خفن بود #IRGCterrorists
165,621 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

من نمیدونم چجوری میشه که مردم تو خیابونها بیان ولی الان به لحاظ روحی مطلقا امادگیش نیست.حالا مگه مرگ خامنه ای یک انرژی خاصی تزریق کنه نمیدونم مردم مستاصل هستند .خوشحال شدن که ملاها بگا میرن ولی اینده خودمون هم لنگ بر هواست

MBS - Tom’s Computer [OUT NOW!] Listen now: #music #edm #MBS #crypto #vibes

بفرمایید سالامی +کتلت 🔥🔥🔥

عجب پیامی بود حقیقتا قلب مبارزان رو روشن کرد

یجوری میگه ما دوستتونیم که انگار چکارها که برامون نکردن ..اول باید خامنه ای رو بکشن بعدشم گورشونو گم کنن دست از سر کشورمون بردارن

سیشتیر بابا همتون همینو میگید

امیدوارم بی بی امشب سر اختاپوس را قطع کنه تا ملت ایران رها شوند. #مرگ_بر_خامنه_ای_جنايتكار_و_مزدورانش

خیلی خفن بود فقط این پیام رو باید یه سری دیگر میفرستادند….

ناموس تو با بی بی رو گاییدم

خیلی خوبه که فکر می کنید اسرائیل بین جمهوری اسلامی و ما فرق میذاره

اسرائیل این هدیه موقیت و فرصت را به مردم ایران داده، انتظار نداشته باشید که آزادی رو تو سینی با دو تا قند جفتش برات بیارند. نگذارید دنیا فکر کنه مردم ایران بیعرضه اند و تو سری خوردن تا ابد حقشونه. #فاطمه_سپهری
