Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
چرا باید خیام خوند؟
6 Kommentare

ehsan shahinsefatvor 1 Jahr
در اشعار سعدی هم این مورد فلسفی ذکر شده آن شب که تو در کنار مایی روزست و آن روز که با تو میرود نوروزست دی رفت و به انتظار فردا منشین دریاب که حاصل حیات امروزست

Solar Heavyvor 1 Jahr
does this represent Miami?

morntovor 1 Jahr
این کوزه چون من عاشق زاری بوده است در بند سر زلف نگاری بوده ست این دسته که بر گردن او می بینی دستی ست که بر گردن یاری بوده است حالا یک ملای بی وطن،به چنین متفکری بزرگ توهین می کند

Aletho sophiavor 1 Jahr
خیام کجا گفته دنیا آغاز و پایانی نداره؟؟ اون به بیثباتی زندگی و گذرا بودن عمر تاکید داره و غنیمت لحظه؛ واقعا جای تاسف داره از شایگان همچین برداشتی!

FaFa 🎶🦋vor 1 Jahr
گویند کَسان بهشت با هور خوش است من میگویم که آب انگور خوش است این نقد بگیر و دست از آن نسیه بدار کآواز دهل شنیدن از دور خوش است

Mota ⌨️vor 1 Jahr
نام ایشون چیست؟
