Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
چرا نباید از موتوری جنس گرفت!
10,786 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
7 Kommentare

Constantinevor 1 Jahr
😂😂😂😂😂😂 Fact #trump

ℝ𝔼𝔻ℍ𝔸𝕋vor 1 Jahr
😂

Jack Marryvor 1 Jahr
خوب میگفتی

پنجاه و هفتیpanjavhaftivor 1 Jahr
@NarrehKhar میگم، اینا دیگه کارشون از جنس موتوری گذشته! دعای سرشونه گم کردن. اینا رو باید بست به میخطویله امامزاده داوود، شاید شفا پیدا کردن.🥺

Pooya Neekzadvor 1 Jahr
ته دار نوعی اقدم .....خر ترین و متوهم ترین سپاهی 🤣🤣🤣🤣

یاسمن ایرانvor 1 Jahr
حکومت جهل و جنون 😑

Maverick ماوریکvor 1 Jahr
مگه آبادانین؟
Ähnliche Videos
3:06
Sensitive content
🎥 شهرام همایون: من آدم اشتباهیم، من آدم جعلیم، میخواهم از دست این اپوزیسیون خودکشی کنم👇👇 👈اپوزیسیون عزاداری گرفته که چرا فاندهای دولت آمریکا قطع شده است. آیا وقتی نخبگان ما از فاند گرفتن دفاع می کنند من نباید خودکشی کنم؟ طرف چهار ماهه با فاند دولت آمریکا خانه خریده، آیا من نباید خودشکی کنم؟
Akbar Ganji
29,273 Aufrufe • vor 1 Jahr
