Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

+چرا واسه مهاجرت دودلی؟! چون:

188,128 görüntüleme • 11 ay önce •via X (Twitter)

11 Yorum

آرین صلح‌زده profil fotoğrafı
آرین صلح‌زده11 ay önce

خیلی سخنرانی آتشین و دراماتیکی بود. کص مادرش.

آنتاگونیست profil fotoğrafı
آنتاگونیست11 ay önce

@l3ehdad این خودش دلیل مهاجرته

Alora Noir profil fotoğrafı
Alora Noir11 ay önce

چه‌قدر بد بود. برای اجرای خاصی بود؟ چرا این لحن؟

Efi ಠ⁠_⁠ಠ profil fotoğrafı
Efi ಠ⁠_⁠ಠ11 ay önce

تا وقتی که توو‌ نیازهای‌ اولیت موندی کیر توو حافظیه و بوی نارنج کصخلا

دختر شاه اسماعیل اول profil fotoğrafı
دختر شاه اسماعیل اول11 ay önce

یعنی به خاطر سانتی‌مانتال‌بازی؟

.ح_عین. profil fotoğrafı
.ح_عین.11 ay önce

نه 🫠

likemoon:) profil fotoğrafı
likemoon:)11 ay önce

تغییر سخته و درد داره و مغز مقاومت میکنه اما شاید اون طرف دیوار تجربه هایی‌کسب کردی که بعد یه مدت بدون اونا دیگه آدم نبودی :) Who knows

.ح_عین. profil fotoğrafı
.ح_عین.11 ay önce

ترسناکه حقیقتا.

پرنده لگدزن profil fotoğrafı
پرنده لگدزن11 ay önce

همین که این کونی خان داره اینو میگه یعنی کصشره

Mohammad Varmazyari profil fotoğrafı
Mohammad Varmazyari11 ay önce

مردم ایران احساساتی تر هستند و احساساتی تر زندگی میکنن.

.ح_عین. profil fotoğrafı
.ح_عین.11 ay önce

توی تاریخ هم همین بوده🤝

Benzer Videolar