Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
+چرا واسه مهاجرت دودلی؟! چون:
11 Yorum

آرین صلحزده11 ay önce
خیلی سخنرانی آتشین و دراماتیکی بود. کص مادرش.

آنتاگونیست11 ay önce
@l3ehdad این خودش دلیل مهاجرته

Alora Noir11 ay önce
چهقدر بد بود. برای اجرای خاصی بود؟ چرا این لحن؟

Efi ಠ_ಠ11 ay önce
تا وقتی که توو نیازهای اولیت موندی کیر توو حافظیه و بوی نارنج کصخلا

دختر شاه اسماعیل اول11 ay önce
یعنی به خاطر سانتیمانتالبازی؟

.ح_عین.11 ay önce
نه 🫠

likemoon:)11 ay önce
تغییر سخته و درد داره و مغز مقاومت میکنه اما شاید اون طرف دیوار تجربه هاییکسب کردی که بعد یه مدت بدون اونا دیگه آدم نبودی :) Who knows

.ح_عین.11 ay önce
ترسناکه حقیقتا.

پرنده لگدزن11 ay önce
همین که این کونی خان داره اینو میگه یعنی کصشره

Mohammad Varmazyari11 ay önce
مردم ایران احساساتی تر هستند و احساساتی تر زندگی میکنن.

.ح_عین.11 ay önce
توی تاریخ هم همین بوده🤝
Benzer Videolar
0:39
Sensitive content
این رو بفرستید واسه اون حرومیهای که میگن چرا میرقصن! #شاهنامه
Rozhan
44,098 görüntüleme • 4 ay önce
2:35
Sensitive content
اینم واسه اونایی که می گفتند چرا میخواهید از رانندگان خانم اسنپ حمایت کنید
کتابشاه سوم
77,901 görüntüleme • 11 ay önce
چون دم اذان ظهریم ببینید چرا نماز اول وقت اینقدر سخته 👇
Hesam Mahmoudi
16,144 görüntüleme • 1 yıl önce
