Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
چقدر خوب واقعیتها را گفت..
20,758 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

مرتیکه خررررررس حتی ادا نمیتونه در بیاره که مثلا" دارم حرفاتو میشنوم چقدر بی شعور چقدر گااااااو همین بشکه گوه قانونم وضع میکنه

where space meets sound

این مرتیکه خودِ خودِ جمهوری اسلامیه، به عمد خودش زده به کری، مثلا من کار دارم، من مشغول امور مهمتری هستم و ... تا نشنوه صدایی که صدای حقطلبی و عدالتخواهیه

این آقا که حتی مبانی و اصول اولیه رفتار اجتماعی را بلد نیست و هنوز یاد نگرفته وقتی مخاطب کلام هست سرشو توکاغذهاش نکنه ، برای نصف مردم ایران قانون نوشته !!!!

این آدم که حتی به ظاهر هم گوش نمیده امثال این آدم روحساب میکنید برای میزگرد باهاشون برقرار میکنید برای چی اگر قراربود بفهمه تا الان فهمیده بود اینا با ابزار کردن دین و استفاده کردن از نقل قولهای افراد متدین گذشته (حدیث)دارن هرجور که میخوان برزمانحال زندگی مردم حکمرانی میکنن

اون احمق کیه که خودش را زده به خریت که من اصلا گوش نمیکنم؟ این واقعا خود جمهوری اسلامیه همین قدر پر رو و متوهم

«جمهوری اسلامی نیومده بمونه، اومده بره. چون همه کارها سطحیه، همه چیز نمایشیه»

واقعا حقیقتو گفت.ملتو توفشار میزارن تا صداشون دربیاد بعد ب جرم اغتشاش سرکوب میکنن بدون اینکه بفهمن دردمردم چیه

مردکه احمق نادان عین یک حیون سرش تو کاغذاشه یعنی جوابی نداره بده

من پنج قسمت این برنامه رو نگاه کردم . مخالفین قانون حجاب اجباری اینقدر عصبانی بودند که نمیتونستند حرف بزنند . خیلی بهتر میتونستند استدلال بیارن و طرف مقابل رو خفت کنند اما مهارت کلام و کنترل هیجان رو نداشتند . طرف مقابل هم چیزی نداشت برای گفتن ، فقط قصدش آزار رساندن بود

@Mohamma68533283 یه بفهم نفهم کم داشت
