Sensitive content
This media may contain sensitive content.
Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
چهجوری این همه رو خورد 🤯
87,616 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

به عنوان رستوراندار میگم ، رستورانی که فروشش خوب باشه زیر بار تبلیغ به هر بلاگر چرتی نمیره چون انقدر فروش داره براش مهم نیست پول تبلیغ بده هر موقع دیدید رستورانی خیلی تبلیغ میکنه بدونید یه جای کار میلنگه

- Promises

مرتیکه سه میلیون غذا خوردی چی چی خوش قیمت

فیلمبردار و عوامل پشت صحنه هم هستن 🤣 بعدم ما مردها وقتی میگیم سیر شدیم ۲ تا بشقاب دیگه جا داریم

مفت باشه کوفت می کنند دیگه

حیلی مشکوک هست. همش با هم شد دو میلیون؟!

کالیفرنیا اکه کالیفرنیا باشه اصولا پخته نیست و داری چرت میگی

گاو یا آدم تو یه وعده چقدر میخوره

چه باحال بود، اسمش چی بود؟؟

به دو میلیون و هفتصد میگه خوش قیمت؟ فکر میکنم فقط آخوند تو زندگی من ریده که درآمدم جوری نیست که به این بگم خوش قیمت

۲ میلیون و ۶۰۰ خیلیم خوش قیمت 😊😂
Benzer Videolar
Sensitive content
این آهنگ رو امروز بعد از گهی که خورد خونده #دهه_زجر #فقر_فساد_گرونی
Uncle Sam - عموسام
25,492 görüntüleme • 1 yıl önce
