Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
کدوم صداش بهتره؟؟
79,651 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
11 Kommentare

سعیدvor 1 Jahr
ششصد میلیونی

امیرعلی (پرچم ایرلند)vor 1 Jahr
ممنون

Rarely Tolerable.vor 1 Jahr
Should Trump pardon J6 protestors?

Karen.M.Rvor 1 Jahr
جسارتا مقایسه گرند و کنسول اون هم توی ویدئو که مشخص نیست محیط و بازتاب صدا چطوریه خیلی دقیق نیست. مورد دوم یعنی کنسول صدای بسیار خوبی داره اون هم در فضای بسته ولی به نظرم برای اجرا در فضای باز قطعا گرند که گزینه های اول و سوم هستند انتخاب بهتری هستند.

امیرعلی (پرچم ایرلند)vor 1 Jahr
ممنون

Jupitervor 1 Jahr
فکر کنم ششصدی.

امیرعلی (پرچم ایرلند)vor 1 Jahr
من زیاد فرقی ندیدم

مناvor 1 Jahr
اولی که دیجیتال، از صدای نخراشیدهش مشخص😬 دومی و سومی اکوستیک هستن تفاوت قیمت دومی و سومی میتونه به دلیل جنس بدنه و کیفیت چوب و برند باشه، وگرنه از نظر صدا فرقی ندارن

امیرعلی (پرچم ایرلند)vor 1 Jahr
سومی یه ذره صداش ریزتره

همون دختروvor 1 Jahr
وسطی

امیرعلی (پرچم ایرلند)vor 1 Jahr
همه همینو گفتن
Ähnliche Videos
0:47
Sensitive content
کدوم مادرjـنده ای نخستین بار به این فرچه دشویی گفت که صداش خوبه ⁉️🤮🤮🤮
brave heart ☼𓃬
375,373 Aufrufe • vor 1 Jahr
