正在加载视频...
视频加载失败
یه همچین مردم نازنینی داریم!
10 条评论

مِـعـ🐍ـمار1 年前
من هر روز به واسطهٔ شغلم باید قسمتی را از بالا تا پایین جارو بزنم. خاکروبهای رو که نهایتاً کنارِ در جمع میکنم رو چنان دوست دارم که با هزار بهشتِ موهومِ مسلمانان عوضش نمیکنم. پیشِ من هیچ چیزی عزیزتر از ایران و هیچ کسی گرامیتر از ایراندوست نیست.

Farbood1 年前
درود معمار عزیز.

نسترنول1 年前
من هفت ساله شیفت میدم و همیشه شاهد این صحنه ام. البته اگه کسی نباشه هم اخرش خودمون حساب میکنیم. تف بر زنده و مردهی آخوند.

Agent SaeeD1 年前
همه بی بروبرگرد همینن. مواقعی که من نمیپذیرم قطعا یکی توی جمع میپذیره!

Farbood1 年前
درود سعیدجون.

مولیان1 年前
افسوس که شدیم گروگان یه مشت جانی حرومزاده.

Mohammad Sadeghi1 年前
خارج از اون سرزمین، مردم واسه یک سِنت جون میدن، چه برسه بخوان پول کس دیگهای رو حساب کنن. واقعا مردم نازنينی داریم. 😔

Farbood1 年前
درود.

حـــــــانیه1 年前
ایضاً

آلیزارین1 年前
🥹🥹🥹
相关视频
0:49
Sensitive content
بچهها برای یه پروژه "کودکربایی" نیاز به یه سری آدم متخصص این حوزه داریم.
PEMIDI
38,358 次观看 • 1 年前
