Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
یک مساوی یک نیست
53,898 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

همون اولی چند سال دیگه ک کار ددی رو ادامه داد و از ددی پول تو جیبی می گرفت به اسم حقوق ، می آد برای بقیه تعریف می کنه من از ۱۷ سالگی مستقل بودم ، یه خونه کوچیک داشتم ؛

دقیقا

علیرضا جان کاش برههههههه توووووو کووووووچههخههههههههههخهععهتههععههه و من شخصاااا ر.دممم تو ترتبیت علیرضا جان اول تربیتش کنید بعد خونه بخرین براش

الان پدر و مادرا از اونور بوم افتادن فانتزیاشونو میدن به بچههاشون

حقیقتا من جای پدرش بودم کلیدو پس میگرفتم، بهش میگفتم اوکی کوچیکه شما برو کار کن یه بزرگترش و بخر😏 عنتر پوکر فیس

اصن ۱۷ ساله چرا باید خونه مجردی داشته باشه، اونم این کون نشور🥴

اگرچه احتمالا اولی ساختگی بود ولی دومی رید توی روز من. تمام! اگه بشه ببریمش رستوران…

یک ماهه در به در دنبال ۱۵ متر جا هستم که فقط شب بخوابم 😑 جهنم اونجایی نیست که به خاطر اشتباهات مرتکب شده تنبیه میشی جهنم دنیایی که هر لحظه به خاطر چیزهایی که هیچ حق انتخاب یا تاثیری توش نداشتی شکنجه میشی

خیلی سخت شده شرایط و یه عده اصلا تو یه لیگ دیگه زندگی میکنن

من جای باباش بودم کلید رو میگرفتم خرجشم نمیدادم میگفتم عزیزم برو کار کن بزرگترشو بخر گواد
