Loading video...

Video Failed to Load

Go Home

かっこよすぎだろ… これが乗りたい(笑) #オートセレクト

105,721 views • 1 year ago •via X (Twitter)

3 Comments

RAFT®️KURO's profile picture
RAFT®️KURO1 year ago

@yuuyassaaaaaaan ぼくのs2000のラジアルタイムと2秒差か! NAでも狙えないタイムじゃない!けど。路面は考えると。19秒!!凄い!無理

Mani3 Al Suwaidi's profile picture
Mani3 Al Suwaidi1 year ago

👌🏻👌🏻👌🏻🔥

Daniel's profile picture
Daniel1 year ago

Auto Select ❤️

Related Videos