Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
アイビスの新機能、囲って塗るヤツ まじで神アプデすぎる……😭🥳🥹ᩚ
290,946 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
11 Yorum

のののつむじ1 yıl önce
すごっ!!!! 絵を描く人からしたら神すぎる!!

Sabine VanderLinden1 yıl önce
Dr. Erwin nailed it: safeguarding AI isn’t a 'nice-to-have'—it’s a must. 🔒 🔥 Laws or no laws, if you’re not securing your models, you’re playing with fire. And guess who’s getting burned? Your organization. 🤖 #ResponsibleAI #Innovation @EYnews @Microsoft

はせこた 🎧🤍ミリプロ箱推しリスナー1 yıl önce
おぉ~ すごい画期的だね!

かりもふ1 yıl önce
おーすごい!たすかるね!

ゆあゃん🌙🫧1 yıl önce
それすごいよね~!!т т

Y0tton_348🦦💛📖🎶1 yıl önce
すご!絵文字の情緒が激しいw

Poyo3710🐺🍫/🌙🫧(ミリプロ箱推し)1 yıl önce
おぉ!すご!

Ariel🌙🫧1 yıl önce
アイビス使ってる方多いもんね!! 効率あがるの助かるわね

ぬまにゃん1 yıl önce
えっこれすごい はんせいきいきてるとしよりだからよけいびっくりしたw

さしみ1 yıl önce
すごいね!

黐音(もちね)🐺🍫1 yıl önce
いいよね!!
