Loading video...
Video Failed to Load
カメラモード test #UE5 #走る列車 #gamedev
505,377 views • 2 years ago •via X (Twitter)
11 Comments

ロルトパレス2 years ago
こちらは輸送司令。 止まってますが何かありましたか?

リズ@(走る列車)開発中2 years ago
申し訳あいません、 ブレーキ音聞きたいだけですw

保登めりる2 years ago
フルプライスでも買いたい出来

宮島485【Skeb&お仕事受付中!】2 years ago
めっちゃリアルやん

RTNgasal2 years ago
I'm in awe of the Japanese artists. How do you guys create masterpieces of artwork? Whether it's blender, unreal engine, krita/ps and many other softwares. How do you guys learn and for how long? 🤯 Meanwhile I cannot even make a wooden pallet looking good 😂

横モト2 years ago
こんにちは! 私は日本の電車のファンで、日本の鉄道会社で働いています。 私はこのゲームにとても期待しています。 頑張ってください!

リズ@(走る列車)開発中2 years ago
ありがとうございます。 頑張ってます!

ウマ娘好きな人2 years ago
リアルすぎないか?

ぜろけー2 years ago
すげええええ!

ウマ娘好きな人2 years ago
Steam版で発売かな?

リズ@(走る列車)開発中2 years ago
はい!
