Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
ガーネットの涙 / KAITO SP (BRE:40)
10 Yorum

Ngân 17 Trần 🎄🌟Chirstmas Edition🌟🎄1 yıl önce
Wow,testing Kaito SP already ... He sounds so majestic and beautiful with your skilled tuning. I can already tell the diferences between Kaito V3 and Kaito SP with your song Tears of Garnet

锦氏折1 yıl önce
I feel the original is better 🥲SP has a strange breath in mouth

みどらいと1 yıl önce
これはまた調整によっても違うとは思いますが、こっちは発音が明瞭で歌詞が聞き取りやすいような気がします...!

ヒトノメ1 yıl önce
めっちゃ綺麗でかっこよすぎてめっちゃゾクゾク来ました 最高です!!

にと🍀🍥1 yıl önce
ありがとうございます😭こっちも好きです😭

マミヤ❁︎1 yıl önce
ありがとうございます、だいすきです😭

(Nameless)ᜏᜎᜌ᜔ᜉᜅᜎᜈ᜔360✨✨1 yıl önce
KAITO?? MY BOY!!! MY JAM!!! this is another blessing cause damn the tuning is god sent! (I thank you for making good, cool, elegant, vibing kaito music)

K1 yıl önce
ありがとう、素敵な響き!!🩵🩵

未央(mio)1 yıl önce
ありがとうございます🥹🙏この曲本当に大好きです💖✨

🎀1 yıl önce
めちゃいい、、、
