Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

ガーネットの涙 / KAITO SP (BRE:40)

201,501 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

Ngân 17 Trần 🎄🌟Chirstmas Edition🌟🎄 profil fotoğrafı
Ngân 17 Trần 🎄🌟Chirstmas Edition🌟🎄1 yıl önce

Wow,testing Kaito SP already ... He sounds so majestic and beautiful with your skilled tuning. I can already tell the diferences between Kaito V3 and Kaito SP with your song Tears of Garnet

锦氏折 profil fotoğrafı
锦氏折1 yıl önce

I feel the original is better 🥲SP has a strange breath in mouth

みどらいと profil fotoğrafı
みどらいと1 yıl önce

これはまた調整によっても違うとは思いますが、こっちは発音が明瞭で歌詞が聞き取りやすいような気がします...!

ヒトノメ profil fotoğrafı
ヒトノメ1 yıl önce

めっちゃ綺麗でかっこよすぎてめっちゃゾクゾク来ました 最高です!!

にと🍀🍥 profil fotoğrafı
にと🍀🍥1 yıl önce

ありがとうございます😭こっちも好きです😭

マミヤ❁︎ profil fotoğrafı
マミヤ❁︎1 yıl önce

ありがとうございます、だいすきです😭

(Nameless)ᜏᜎᜌ᜔ᜉᜅᜎᜈ᜔360✨✨ profil fotoğrafı
(Nameless)ᜏᜎᜌ᜔ᜉᜅᜎᜈ᜔360✨✨1 yıl önce

KAITO?? MY BOY!!! MY JAM!!! this is another blessing cause damn the tuning is god sent! (I thank you for making good, cool, elegant, vibing kaito music)

K profil fotoğrafı
K1 yıl önce

ありがとう、素敵な響き!!🩵🩵

未央(mio) profil fotoğrafı
未央(mio)1 yıl önce

ありがとうございます🥹🙏この曲本当に大好きです💖✨

🎀 profil fotoğrafı
🎀1 yıl önce

めちゃいい、、、

Benzer Videolar