Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
ハロ/ハワユ歌ってみました
167,369 Aufrufe • vor 2 Jahren •via X (Twitter)
10 Kommentare

めりぱんvor 2 Jahren
腕光るの良いですね

南宫北沁vor 2 Jahren
好棒!🥹

🍉 Decaying Silo 🍉vor 2 Jahren
That's so cool!

デブリンvor 2 Jahren
声がめちゃくちゃIt’s beautiful( *´꒳`*)

LookingForTheTopvor 2 Jahren
👏👏👏👏👏👏👏Bravo!!

Sterling Devin Jeffreyvor 2 Jahren
Your singing is beautiful 🥰

Darkaeluzvor 2 Jahren
Wow, that's amazing

AutoFantasy7vor 2 Jahren
That's pretty cool, it looks sound reactive, does it respond to any outside sound?

Default Boxvor 2 Jahren
WHOOAAA

優しい少年しろねこvor 2 Jahren
パラジクロロベンゼン歌って欲しい!

