Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
パン2個食べた後にパンが来た💦
121,276 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
12 Yorum

sotaost70071 yıl önce
看起来很不错,但是我还是喜欢吃中华料理。

ADBS1 yıl önce
😋😋😋

yukinosuke1 yıl önce
😅

Tan Man1 yıl önce
Why are you still eating seed oils?

Dnnny John1 yıl önce
留一口分我吃,因為流口水了

yukinosuke1 yıl önce
😂😅

マッキー@バイ1 yıl önce
かっこいい😎

付泽1 yıl önce
happy birthday

ヒロシ1 yıl önce
ハンサムですね❤️

yukinosuke1 yıl önce
ありがとうございます💦

Bad Decisions 🫧1 yıl önce
あなたはとても美しいです💕

yukinosuke1 yıl önce
ありがたいお言葉です💦
