Video yükleniyor...
Video Yüklenemedi
今夜の #ロンドンハーツ は #もしも俺が女子だったら… この人と付き合いたい❣️ 「優しさと男らしさを兼ね備えてる✨」 思わぬ告白に全員照れまくり🤭 誰からも選ばれなければかなりショック💥 #マヂラブ野田 #ウエストランド井口 #オズワルド伊藤 ⭐︎4月1日よる11時15分 ※一部地域を除く
225,663 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)
0 Yorum
Yorum bulunmuyor
Orijinal gönderinin yorumları burada görünecek
