Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
介護士の給料って死ぬほど高いの?
1,887,233 Aufrufe • vor 1 Jahr •via X (Twitter)
3 Kommentare

つなれvor 1 Jahr
介護やめてから15年ぐらい経って、元同僚が今は手取りが40ぐらいあるとか言われたけど、多分嘘だなと思ってる。

The Liberation Projectvor 1 Jahr
𝐀 𝐇𝐞𝐚𝐥𝐭𝐡 𝐈𝐧𝐬𝐮𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐂𝐄𝐎 𝐢𝐬 𝐍𝐨𝐭 𝐓𝐡𝐞 ‘𝑾𝒐𝒓𝒌𝒊𝒏𝒈 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔 𝑯𝒆𝒓𝒐’ Americans of all political affiliation suddenly woke up realize they agree that their healthcare system is inherently cruel and produces unnecessary misery. ★ NEW ARTICLE ⬇️

I am Humanvor 1 Jahr
No one will say they are overpaid ?

