Video yükleniyor...

Video Yüklenemedi

Ana Sayfaya Dön

花3000学的,大家觉得值不值?

64,623 görüntüleme • 1 yıl önce •via X (Twitter)

10 Yorum

RUI profil fotoğrafı
RUI1 yıl önce

看是很随意,实际很牛

江城无情挖掘机 profil fotoğrafı
江城无情挖掘机1 yıl önce

3000入个门就行了,有了基础后面慢慢来

dinbtc profil fotoğrafı
dinbtc1 yıl önce

这简直太值得。

LATEX profil fotoğrafı
LATEX1 yıl önce

我覺得值 300萬

镜月指针 profil fotoğrafı
镜月指针1 yıl önce

Bill Fu💎💎💎💎💎 profil fotoğrafı
Bill Fu💎💎💎💎💎1 yıl önce

这运笔时的从容自信,佩服啊。

阿牛哥看世界 profil fotoğrafı
阿牛哥看世界1 yıl önce

没啥用。。

🌹歡笑派🌹 profil fotoğrafı
🌹歡笑派🌹1 yıl önce

dpi 太低了... 應該只值 10元人民幣✨️

镜月指针 profil fotoğrafı
镜月指针1 yıl önce

😂

Aisi profil fotoğrafı
Aisi1 yıl önce

比我画得好

Benzer Videolar