Loading video...
Video Failed to Load
行ってきます🙏🇹🇭💜 DLYからのNow on boarding✈️
10 Comments

Nelly1 year ago
1st class I hope ? safe travels

X4LD1 year ago
行ってらっしゃ〜い。気をつけて😅

บาส1 year ago
ไปเที่ยวไทยthajiand

I am Korean1 year ago
태국 여행 잘보내세요. 유카씨.

หมื่น สามหาว 🔞‼️1 year ago
ยินดีต้อนรับครับ ☺️

m.sasakawa1 year ago
fun trip^_^

秋田宗樹1 year ago
A359ですかね? 快適な空の旅を🤭👍️

Sone uncle fan1 year ago
Safe flight, Welcome to 🇹🇭

김문식1 year ago
👍🏻👍🏻👍🏻💯💯💯

ケイ1 year ago
またまたバンコクですね😊 ぜひ楽しんできてー❤️ あちらは、きっとまだ暖かいんでしょうね😊
