Loading video...
Video Failed to Load
赚不到钱的蝻人还有什么活着的意义吗?
142,195 views • 1 year ago •via X (Twitter)
11 Comments

赚不到钱就可以随意被打骂??那能赚钱的时候可以不可以随便打骂妻子啊。😅😅😅 你什么三观

同甘共苦在中国已经成了贬义词了,只有同甘,没有共苦

明明是国家福利保障的问题,非要转嫁到男人身上,墙国整个社会都在吸血国男

什么寄生虫攻击宿主

为B生,为B死,为B奋斗一辈子;吃B亏,上B当,迟早死在B身上。原谅我说出了实话,中国男人真实写照

蝈蝻赚不到钱相当于供养者失去了供养能力,随时都面临被扫地出门的局面。不结婚,不生下一代贱民,拿出谁欺负自己就和对方拼命,甚至带走对方全家的孤勇者心态,是蝈蝻进化成人类的必由之路。

The oldest problem of humanity Ever since humans have lived in groups, they have collaborated and shared responsibilities. But how can everyone be fairly paid for their work? In the family, everyone usually contributes without compensation, expecting the family to help them. This already causes a lot of conflict among kin, so how could stranger collaborate in that way?

是这样的男人不赚钱打男人骂男人,男人赚钱了就说自己旺夫命,离婚分一半以上财产

全世界最龟的男性都在中国

給爺整笑了,這還是男人嗎🤣

国内的底层男性,确实太不容易了,牛不知道,马肯定过的比他好。
Related Videos
Sensitive content
一针见血 为什么有的人又聪明、又努力,却赚不到钱?
低等生物
282,707 views • 1 year ago
Sensitive content
成人展的目的是什么? 或者说成人展的意义是什么?
🇨🇳 大牛🇨🇳
33,943 views • 7 months ago
