Loading video...
Video Failed to Load
𝐒𝐊𝐀𝐍𝐃𝐀𝐋 𝐌𝐀𝐇𝐁-𝐁𝐋𝐀𝐂𝐑𝐎𝐂𝐊: 𝐉𝐀𝐖𝐀𝐏𝐀𝐍 𝐏𝐌𝐗 𝐌𝐄𝐍𝐆𝐄𝐂𝐄𝐖𝐀𝐊𝐀𝐍! Saya telah bertanyakan soalan tambahan berkenaan isu paling panas kini: penjualan saham MAHB kepada GIP milik BlackRock yang bersubahat membunuh rakyat Palestin. Nampaknya YAB Perdana Menteri tidak hiraukan sama sekali kebimbangan dan kekhuatiran rakyat Malaysia. Kita bukan tak setuju KLIA kena naik taraf tapi... show more
66,318 views • 2 years ago •via X (Twitter)
9 Comments

Buat @wanfayhsal. Hang kata jawapan PMX tidak memuaskan kerana itu bukan jawapan yang hang ingin dengar & harapkan. Percayalah walaupun PMX dah berikan penerangan & penjelasan, hang akan tetap pekakkan telinga, hang akan tetap butakan minda & akal hang untuk kekal bodoh.

Tin kosong!

Siapa? Semua yg nak invest nk 100% control MAHB. Cuma GIP shj yg setuju Top Mgt run by Malaysian. Yg urus MAHB pon Konsortium nama GDA consists of Khazanah-EPF-GIP/ADIA. Atleast ada la upgraded KLIA nnti tak la mcm stesen bas Kota Bharu.Tdi PMX habag hang pi tidoq ka? Binawe.

Beria-ia @wanfayhsal spin isu BlackRock ni. Sudah pecah tembelang pun lagi mau bising. PMX dah jawab dengan jelas. Kau je tak puas hati sebab dah tak boleh nak spin. 🤣🤣🤣

Apa awak merepek, merapu, membongak tu bodoh. Level ni ke jadi MP? Patutlah kata penyokong pas bodo. Awak pun bodo.

1. Apa kelayakanmu, pengalamanmu dlm mengurus conglomerate & apa pengetahuanmu ttg international business synergy? 2. Kau ingat business diurus spt mengurus parti politik? Kau ingat kezaliman di gaza berpunca kerana BR atau kau ingat Si Izrahell peduli dgn BR?

Oh yeke? K nextttttttttt

ooooooo 2021 direct nego acc shariah terbesar EPF BlackRock dkt 700 USD ... suci ka BR masa tu🤣🤣🤣

demo nk lawan dgn tn guru ka jagonnnn
