Video wird geladen...
Video konnte nicht geladen werden
🔴 𝟮 𝗺𝗲𝗶 𝟮𝟬𝟭𝟬 🤩 #FCTwente
8 Kommentare

Marc Jankovor 2 Jahren
I remember 🫵🏻🤩🤩💪🏻

Berend Teeningavor 2 Jahren
Weer kippenvel.

Ратяicк 🍀vor 2 Jahren
Nooit heeft een landskampioenschap meer verkeerschaos gebracht dan deze. Wat een gekte 💪

Thijs🇳🇱⚽️vor 2 Jahren
@Adam_Moody4

Bryanvor 2 Jahren
@bryanruizcr Mira Crack 🏆🥇

@nn@ 𑁍ࠬܓ™ 🏴☠️vor 2 Jahren
@Rich_Muntendam Oh dit kan ik me nog goed herinneren. Vrienden van me liepen mee, op en top fans en heb tot in den treuren aangehoord hoe ‘machtig mooi man’ het was. En geef ze eens ongelijk 😉

Rutger Heckvor 2 Jahren
@bapdabo

Huibvor 2 Jahren
Ik heb tot het laatste in spanning gezeten en daarna was ik zo ontzettend blij. Al wordt de club nooit meer kampioen, het is een keer gelukt.
