
علی بیطرفان
@ali_bitarafan5 • 123,299 subscribers
بابا زشته آقای اصغر، منو میترسونی از دوتا گلوله؟!
Shorts
Videos
0:38
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

عالی بود این جمله :)) آقامون خودش استاد جهاد تبیینه حقیقتا «گفت رفتم خواستگاری همه چی تمام شده، موضوع در دو کلمه باقی مانده. من میگویم ما دختر شما را میخواهیم آنها میگویند غلط میکنید. حالا ملت ایران به طرف مقابل گفته غلط میکنید. یعنی جرم ملت ایران، دعوا سر این قضیه است»
علی بیطرفان98,578 views • 4 months ago
0:38
Sensitive content
This media may contain sensitive content.
0:33
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

معادله بسیار سادهست شمخانی علیه روحانی افشاگری کرد حسامالدین آشنا تهدید کرد دو روز بعد تهدید توسط ضد انقلاب عملی شد و یک آتو از شمخانی منتشر شد(ارتباط باند خبیث داخلی و براندازهای خارج لو رفت) این هم پاسخ به شمخانی بود هم یه نمونه کار بود که بقیه حساب کار دستشون بیاد
علی بیطرفان83,377 views • 8 months ago

خودم که سپردم به خدا این ماجرا رو و حسابش باشه برا قیامت ولی میبینم با اینکه بارها توضیح دادیم بازم دارن یه موسسه امام زمانی رو از این طریق تخریب میکنن چون ممکنه بعضیا باشن که این توضیحات رو ندیده باشن بازم توییتش میکنم که حجت تموم بشه یه مدتی میذارمش توییت پین این ویدئو رو
علی بیطرفان106,054 views • 1 year ago

یکی از دلایلی که از استاد رائفیپور دفاع میکنم اینه که این آدم به شدت مظلومه اصلاحطلب، اصولگرا، برانداز، حجتیه، وهابی، بهایی، آتئیست و... همه میزننش اینم از صدا و سیمای آقای جبلی احتمالا هم تهش بگن نه بابا اینکه اسم رائفیپور رو نیاورده اصلا منظورش ایشون نبوده و ماله بکشن و برن اما خدا میدونه که این سبک تمسخر همون سبک کثیف دلقکهای اصلاحاتی و ضدانقلابه و تو ذهن مردم ثبت شده و مخاطبش مشخصه از این پسرکِ دلقک که انتظاری نیست، ولی میخوام ببینم توی اون سازمان یه آدم با شعور پیدا نمیشه که به این دلقکها بگه حق ندارید یکی از تریبونهای انقلاب رو تخریب کنید؟! توی این شرایط که دشمن شبانه روز علیه ایران کار رسانهای میکنه مگه چندتا رائفیپور داریم که بیاد و مقابله کنه با این هجمههای رسانهای و توی رسانه ملی به جای تقویت داری همین چهارتا سربازِ خودی رو هم تضعیف میکنی؟! آخ که چقدر شماها بیشعورید! به خدا که دیگه نمیدونم چی بگم و شکایت به کجا ببرم از نفهمی شما! فقط بدونید که این آدمی که مظلوم گیرش آوردین و هر بار یکیتون یه لگد بهش میزنید پشتیبان داره و پشتیبانش خداست اینو کسایی که بهش ظلم کردن بارها دیدن دست بردارید از این خباثتها...
علی بیطرفان110,751 views • 1 year ago

رهبر حکیم انقلاب در یک سخنرانی فرمودند «نزدیک قلهایم» برداشتهای مختلفی وجود داره از این کلمه «قله» اما من فکر میکنم منظور این از «قله» دقیقا «ظهور امام زمان(عج)» هست و ایشون ظهور رو نزدیک میدونن استدلالم چیه؟ این بخش از سخنرانی رهبری رو ببینید آقا اینجا فرمودن: اگر مقاومت کردید آن وقت #قله را فتح خواهید کرد در ادامه توضیح میدن که منظورشون از قله چیه و اینجا دقیقا کلید حل این معماست اشاره میکنن که این قله جاییه که بعد از زمان رسول خدا(ص) تا امروز انجام نشده خب، با توجه به اینکه بعد از زمان پیامبر(ص) ما حکومت امیرالمومنین رو هم داشتیم میشه گفت این قله جاییه که حتی در حکومت امیرالمومنین هم حاصل نشد پس این قله کجاست که حتی در حکومت امیرالمومنین هم حاصل نشد؟ خود آقا در ادامه توضیح میدن: «این قله حاکمیت دین خداست، حاکمیت حق، حاکمیت عدل قله رسیدن به مقصود و غرض از خلقت انسانی که عبارت است از تکامل انسان و کمال بشری، به این قله خواهیم رسید» در پایان هم خطاب به جوانان فرمودند: «شما این کار(رسیدن به قله) را میتوانید بکنید و انشاءالله خواهید کرد» حالا من از شما سوال میپرسم این تعابیر عجیب از این قله در مورد چه چیزی جز ظهور امام زمان(عج) و تشکیل حکومت الهی توسط ایشان میتونه باشه؟! این قله جاییه که حتی حکومت امیرالمومنین هم بهش نرسیده پس هیچ حکومت دیگری جز حکومت امام زمان(عج) هم نمیتونه بهش برسه حاکمیت دین خدا و حق و عدل و رسیدن به مقصود خلقت جز در آن حکومت الهی منجی عالم بشریت ممکن نیست پس این #قله جایی نیست جز ظهور امام زمان(عج) انشاءالله و مژده که رهبر حکیم و عزیزمان قله را نزدیک میبیند، تا قله چیزی نمانده انشاءالله #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
علی بیطرفان48,735 views • 8 months ago