Ariel Kahana אריאל כהנא's banner
Ariel Kahana אריאל כהנא's profile picture

Ariel Kahana אריאל כהנא

@arik300034,451 subscribers

Diplomatic Correspondent, Israel Hayom daily. Contact me: [email protected] Read :https://t.co/aREDaNWGcz:

Shorts

ראש הממשלה אמר בכנסת לפני זמן קצר כי ״עידן היסטורי לפנינו אם רק לא נחזור על טעויות העבר *שלכם אנשי אוסלו*״. ואני שואל: כיצד יתכן שראש הממשלה שאצלו התחולל הטבח הגדול ביותר בעם היהודי מאז השואה, שאצלו המפעל הציוני ספג את המכה הקשה ביותר מראשיתו, שאצלו נכבש חלק ממדינת ישראל ליממה, שאצלו עדיין מתחוללת המלחמה הקשה ביותר שידענו, שבמשמרת שלו נהרגו כ-2,000 ישראלים, ונחטפו 250, שנפל למלכודת האסטרטגית שטמן לו יחיא סינוואר, שאפשר לחמאס להתעצם ולהתחזק, פעם אחר פעם, מבצע אחרי מבצע, שנתן לאינסוף כמויות של בטון, ברזל דלק ותחמושת להיכנס לעזה במשך שנים, שאצלו חמאס הפך מארגון טרור יחפני לישות מדינית רצחנית, שהרגיל את עם ישראל לספוג טילים בכל רחבי המדינה, כאילו מדובר בגשם ולא ביריקות, שהקטין את צה"ל לממדים כמעט בלתי מספיקים *שאצלו כמעט נחרבה המדינה (נתניהו למעשה הודה בכך בשיחה שקיים עם עורכי העיתונים האמריקנים)* ושעשה את כל זה בסתירה מוחלטת להבטחות שלו להיות "ביביסיטר" ו"שומר ביטחון ישראל", -הוא זה שגם מאשים את יריביו הפוליטיים בטעויות היסטוריות וגם נמנע מלקיחת ולו מעט אחריות על מחדליו שלו? אוסלו בלי ספק היה טעות. אבל היא מחווירה ומתגמדת לאין ערוך בהשוואה לטבח הבלתי נתפס של שמחת תורה תשפ"ד. ההתכחשות של נתניהו, קודם כל לאמת, אבל גם לאחריותו המלאה והישירה, כמי שהיה ראש הממשלה ביום הפלישה וכמי שעיצב את מדיניות ישראל בעשור וחצי שקדמו לה – פשוט בלתי נתפסת.

ראש הממשלה אמר בכנסת לפני זמן קצר כי ״עידן היסטורי לפנינו אם רק לא נחזור על טעויות העבר *שלכם אנשי אוסלו*״. ואני שואל: כיצד יתכן שראש הממשלה שאצלו התחולל הטבח הגדול ביותר בעם היהודי מאז השואה, שאצלו המפעל הציוני ספג את המכה הקשה ביותר מראשיתו, שאצלו נכבש חלק ממדינת ישראל ליממה, שאצלו עדיין מתחוללת המלחמה הקשה ביותר שידענו, שבמשמרת שלו נהרגו כ-2,000 ישראלים, ונחטפו 250, שנפל למלכודת האסטרטגית שטמן לו יחיא סינוואר, שאפשר לחמאס להתעצם ולהתחזק, פעם אחר פעם, מבצע אחרי מבצע, שנתן לאינסוף כמויות של בטון, ברזל דלק ותחמושת להיכנס לעזה במשך שנים, שאצלו חמאס הפך מארגון טרור יחפני לישות מדינית רצחנית, שהרגיל את עם ישראל לספוג טילים בכל רחבי המדינה, כאילו מדובר בגשם ולא ביריקות, שהקטין את צה"ל לממדים כמעט בלתי מספיקים *שאצלו כמעט נחרבה המדינה (נתניהו למעשה הודה בכך בשיחה שקיים עם עורכי העיתונים האמריקנים)* ושעשה את כל זה בסתירה מוחלטת להבטחות שלו להיות "ביביסיטר" ו"שומר ביטחון ישראל", -הוא זה שגם מאשים את יריביו הפוליטיים בטעויות היסטוריות וגם נמנע מלקיחת ולו מעט אחריות על מחדליו שלו? אוסלו בלי ספק היה טעות. אבל היא מחווירה ומתגמדת לאין ערוך בהשוואה לטבח הבלתי נתפס של שמחת תורה תשפ"ד. ההתכחשות של נתניהו, קודם כל לאמת, אבל גם לאחריותו המלאה והישירה, כמי שהיה ראש הממשלה ביום הפלישה וכמי שעיצב את מדיניות ישראל בעשור וחצי שקדמו לה – פשוט בלתי נתפסת.

147,913 次观看

לכל המודאגים, מספר דוגמאות של ״אסטרטגיית היציאה״, מרחבי איראן. יש עוד.

לכל המודאגים, מספר דוגמאות של ״אסטרטגיית היציאה״, מרחבי איראן. יש עוד.

15,783 次观看

Videos

arik3000's profile picture

המבוכה של שר ההגנה הבריטי והלקח לישראל» שר ההגנה הבריטי, ג'ון היילי, רשם בשבוע שעבר את אחד הרגעים המביכים בתולדות ראיונות הרדיו. במשך שניות ארוכות - צפו בסרטון - הוא לא היה מסוגל להשיב לשאלה כמה פריגטות יש לצי הבריטי. אגב, גם המספר 17 שזרק אחרי הגמגום, לא נכון. כי בימים אלה לצי בעל ההיסטוריה המפוארת, זה שבאמצעותו בריטניה הגדולה כבשה את העולם, הדפה את הנאצים ובלמה גם את אניות המעפילים, נותרה ספינה קרבית פעילה אחת. לא 17. לא 7. אחת. ובספרות: 1. הנתון העלוב הזה, והמבוכה הרדיופונית הזו, מזקקים את השפל שאליו מגיעה אומה שחדלה להגן על עצמה. ממש בלתי נתפס שזו התהום אליה הידרדרה המדינה שהונהגה בידי ווינסטון צ'רצ'יל. כידוע, בין שלל המדינות שהאסלאם משתלט עליהן, בריטניה במצב הקשה ביותר. תאי טרור איראניים פעילים בה. רק לפני שבוע הם שרפו אמבולנסים של הקהילה היהודית. אגודות סטודנטים בשליטה מוסלמית קובעות את סולם הערכים באוניברסיטאות. קהילות מוסלמיות חיות בטריטוריות די סגורות משלהן, עם בתי דין עצמאיים ומעשי אונס המוניים. הרשויות הבריטיות טייחו את הסקנדלים הנ"ל בחוסר אונים משילותי. אישי ציבור ב"ממלכה המאוחדת" מפחדים להביע את עמדותיהם, מחשש שיירצחו. כבר היה חבר פרלמנט שבקבוק תבעירה שרף את משרדו. הוא בתגובה התפטר. כל זה קורה במדינה שהייתה פעם מודל של דמוקרטיה מפוארת, שלטון חוק וערכים, וייצאה אותם לעולם בגאווה מוצדקת. למה זה קרה? כי כמעט בלי קשר לשאלה איזו מפלגה הייתה שם בשלטון, האליטה הבריטית התאבדה. היא מחקה את זהותה הלאומית, בָּזַה לכל מה שקשור בצבא ומלחמה, וביטלה את עצמה לטובת פוסט מודרניות תלושה ומפרקת יסודות. האקדמיה, התרבות, התקשורת – כולם לקחו חלק בתהליך ההשמדה העצמית. לעולם לא אשכח את שגריר האיחוד האירופי בישראל, ויקטור סטנלי, בריטי ותוצר של האליטה הנ"ל, מסביר לי שלא אכפת לו אם לונדון תתמלא במסגדים או בכנסיות. וזה היה בשנת 2010... אגב, מי שיצא נגד התהליך הזה, הוקע שם כ"ימין קיצוני" (מאיפה מוכרת לי השיטה הזו?...) עשור וחצי אחר כך, התוצאות לפנינו. הגמגום של שר ההגנה הבריטי מספר אותו. מה הלקח? במיוחד לעם היהודי השיעור ברור. ההיסטוריה הרחוקה והקרובה ידועה. לנו אין את המותרות להישאר חסרי הגנה. ולכן, ועל אף הכאב העצום של נפילת ארבעה חיילים הלילה, וגם בעת שיותר מדי אנשים באליטה עדיין משמיעים את הזמירות הישנות של 'מלחמה חסרת תוחלת', 'מלחמה מיותרת', 'מלחמה לא מוצלחת', ושאר נהיות, רוב העם הבריא יודע שאין ברירה אחרת. אנחנו לא יכולים להישאר עם פריגטה אחת. ואת הפטנט של גנרלים שעסוקים ב'פתרונות מדיניים', במקום להתכונן למלחמה, מיצינו עד תום. נתפלל לימים טובים אך עד אז נמשיך להגן על עצמנו. יהי זכרם של סרן נועם מדמוני ז"ל, סמ״ר בן כהן ז"ל וסמ״ר מקסים אנטיס ז"ל, ברוך לעד. ותודה לצוות "7 עם שרון גל שרון גל Sharon Gal" שהפנה אותי להקלטה של היילי. לטלגרם: לוואטסאפ:

Ariel Kahana אריאל כהנא

34,924 次观看 • 2 个月前

arik3000's profile picture

BREAKING Now it’s official by Israeli foreign ministry: Foreign Minister Gideon Saar today (Tuesday) paid his first official diplomatic visit to Hargeisa, the capital of Somaliland, at the invitation of the President of Somaliland. The visit was conducted discreetly according to the instructions of security officials and can now be officially announced. As stated, the visit was conducted at the invitation of Somaliland President Abdirahman Mohamed Abdullahi, and during which Foreign Minister Saar held meetings with President Abdirahman and senior government officials, including Foreign Minister Abdirahman Dahir Adam, Minister of the Presidency Khader Hussein Abdi, and Chief of Staff Nimsan Yusuf Osman. Minister Saar held the meetings at the official presidential palace in Hargeisa. The meetings were also attended by Parliament Speaker Yassin Haji Mohamed and Senate Speaker Sullivan Mahmoud Aden. Saar was greeted at the airport by Somaliland's Foreign Minister. Somaliland President and Foreign Minister Saar issued statements. From Foreign Minister Gideon Saar: "On December 26, Israel and Somaliland signed a historic agreement for mutual recognition and the establishment of full diplomatic relations. We agreed to mutually appoint ambassadors and open embassies and will do so soon. We agreed to work together to advance relations between the countries, for the prosperity of both. We want to build a warm friendship not only between governments - but also between peoples: the Israeli people and the people of Somaliland. Since December 26, we have seen authentic joy in Somaliland, and also in Israel. We are excited to take part in the courageous journey of the people of Somaliland from independence to recognition. The Ministry of Foreign Affairs is working under my guidance to build relations in many areas: economy, water, agriculture and more. We will cooperate on security issues and open a strategic partnership between us. Unlike "Palestine" - Somaliland is not a virtual state. Somaliland is a functioning state in every way, according to the principles of international law. Somaliland has been and remains a stable democracy for nearly 35 years. It has democratic elections and an orderly change of government. It is pro-Western and friendly to Israel. It is a certificate of honor for us to be the first UN member state to recognize Somaliland as an independent and sovereign state. We hear the attacks, criticism and condemnations of Israel. No one will determine for Israel who to recognize and with whom to maintain diplomatic relations. We recognize the simple truth and the existing reality and hope to see more countries do the same soon. Somaliland deserves, and rightly so, a place among the nations. This is a natural connection between two democratic states, both located in challenging regions. In our meeting, I reiterated the invitation to Prime Minister Netanyahu to pay an official visit to Israel. We hope to host you in Jerusalem very soon. We are hopeful that these historic days and moments will mark the beginning of a deep friendship between the peoples for many years to come.” *Somaliland President Abdirahman Mohamed Abdullahi has announced a visit to Israel soon and the opening of an embassy in the country.* Photo credit: Stills: Shlomi Amsalem, LPO

Ariel Kahana אריאל כהנא

38,238 次观看 • 5 个月前