
Ayşe Merve Çiftçi
@aysemerveyonet • 32,006 subscribers
Serâzâd.🕯️ Eczacılık 🔬
Shorts
Videos

Sabah ekrana böyle necaset akıttıktan sonra, Akşam peygamber övgüsüne mazhar sultanın dizisini vererek 'millî ve manevî değerler' bayrağını kimseye kaptırmayacak bu kanal. Sabah tarihî-ahlakî kodları iğfal edip, Akşam "günah çıkarma" seansı yapacak Osmanlı dizileriyle. Kabirlerinden kalksalar yüzlerine tükürecek olan ecdadın romantizmini kasarak reyting avlayacaklar. Gündüz toplumun ahlakî kolonlarını dinamitleyen kendileri değilmiş gibi; Gece olunca fetih marşları, kılıç şakırtıları, Vecde getiren tasavvufî vaazlarla plastik mukaddesatçılık ve naylon hamaset tüccarlığına soyunacaklar. Sabah parlatılmış stüdyo ışıklarının altında ağlayan çaresiz insanların gözyaşlarından reklam geliri devşirme canavarlığından zerre utanmayanlar; Akşam ecdadın pâk hatırasını ticarî bir meta hâline getirip, Seyircinin millî-manevî duygularını coşturarak reyting patlamasıyla holding kasasını dolduran finansal enstrüman olarak kullanacaklar. Gündüz en mahrem duygularını kaşıyarak toplumun ahlakî dokusunu kanatan aynı kanal; Gece ekranı gaza naraları, cihad coşkularına boyayarak sabah üzerinden buldozer gibi geçtikleri toplum ahlakında yol açtıkları tahribatı epik bir ecdat makyajıyla örtme telaşına girecekler. Sabah kuşağında yol açtıkları ahlakî aşınmaya, Akşam 'yerli ve millî'lik kalkanıyla toplum nezdinde meşruiyet devşirecekler. Toplumu hassasiyetlerinden tavlamaktan kolay ne var: Hemen bi din, tarih ve siyaset soslu 'gönül alma' menüsü hazırla akşama. Toplumun yumuşak karnına dokunarak politik dokunulmazlık zırhı kazan, sabahın çirkefliğini unuttur. Şanlı tarihimizi tarihsel mirasımızla taban tabana zıt sabahki rezaleti kamufle etmek için bir paravan olarak kullan, Ekranda reyting malzemesi ettiğin o "şanlı ve temiz" geçmişi, Gündüzün kirli yayınlarını gizleyen, kapatan bi fondöten gibi istismar et. Çarkın sorunsuz dönsün. Bulmuşlar yolunu. En trajik olansa; Muhalif seslere sansür sopası kesilen ekran denetim aygıtı, Ahlakî genetiğin içinden geçen bu gündüz kuşağı rezaletlerine sadece ufak parmak sallamalarla göz yumuyor. Neden?
Ayşe Merve Çiftçi24,567 görüntüleme • 3 gün önce
0:21
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

İyi bakın. Bu başsız bebek, başsız bırakılmış Âlem-i İslâm'ın mücessem hâlidir.
Ayşe Merve Çiftçi722,278 görüntüleme • 1 yıl önce

Sumud'dan döndü, ayağının tozuyla haftaya yargılanacak Türkiye'de. İsrail'e elektrik sağlayan Zorlu'yu protesto ettiği için. Bakın Siyonist Almanya'da değil, ecnebi Fransa'da değil. 6 asır mazlumun hamisi olmuş Osmanlı bakiyesi Türkiye'de. Kızıl CHP döneminde değil, Dillerinden Filistin'i düşürmeyen 'Müslüman' muktedirlerin devrinde. 'Kameraları bulmuşken, tüm Türkiye'ye uğradığım haksızlığı duyurayım.' derdi yok, 'Derdimi Gazze'nin derdinin önüne geçireyim, fırsat bu fırsat; Kendi sıkıntımı Gazze'ye önceleyeyim.' hevesi yok. Sanki Gazze kurtulmuş gibi ağzı kulaklarında bir sevinç değil, O mazlumlar felaha ermiş gibi 32 dişiyle festival şenlik havasında katıla katıla gülüyor değil. Kadrajlar karşısında böbürle gerile gerile, gururla kasıla kasıla reklam ve alkış memnuniyeti yok. Flaşlardan rahatsız bakışları; "Gazze, tarihin gördüğü en korkunç vahşetin dramıyla hâla inim inim inliyorken; Bu festival havası, bu şenlik naraları, bu şehrayin neşvesi niye?" şaşkınlığı ve serzenişi var.. Gözlerinde kardeşlerine ulaşamamanın, Onları o zulüm gayyâsında ardında bırakmanın can yakıcı hüznü, Alın çizgilerinde Filistin'in yaşadığı mezalimin zerresine tanık olmanın kıvrandıran çaresizlik.. "Fark var." Gerçekten şovmenlik kültürlü medyatikliğin hafif ve bayağı neşesi ile; Gündemin rüzgârında savrulmadan, alkışların şehvetine kapılmadan, Buruk bir sevinçle karışık derin bir hüznü olgun bi vakarla taşıyan hasbîlik arasında çok derin 'fark var.' 'Bize şöyle yaptılar, böyle ettiler.' diye kamuoyunun Sumud'a muazzam rağbetinden kendine aslan payı koparma niyeti yok. Hazır konu sıcakken, alıcısı varken bu işin ekmeğini yeme, kendi şahsî PR'ını kasma, Sahnede spot ışıklarını üzerine çekme telaşı yok.. Omuzları çökerten o acı yaşanmışlık, Saçları beyazlatan o kahredici şahitlik karşısında öyle sakin, öyle hazin, öyle ağır, öyle durgun ve dargın.. Gidişleriyle ders verdiler, dönüşleriyle ibret.. Rabbim mahkemede bu güzel kadının yüzünü güldürsün. Onun özelinde Filistin hassasiyetini beşerî mahkeme önlerinde sanık koltuğuna oturtan, Siyonist vatandaşların ellerini kollarını sallaya sallaya gezdiği Türkiye'de Filistin aktivizminin yargılanmasına zemin hazırlayan, Buna emir çıkaran kim varsa; Hepsini Mahkeme-i Kübra'nın Hâkimi yargılasın.
Ayşe Merve Çiftçi304,974 görüntüleme • 8 ay önce

Bosch reklamında anneye süpürge yerine tır veya kamyon hediye edilmeliydi, Babalar gününde de babaya mutfak robotu hediye verilmeli diyor mealen. Kadınların köpek annesi olup nüfusun ve ailenin köküne kibrit suyu dökmeleri propagandası hiç rahatsız etmemiş 'aile bakanı'mızı. Allah sonumuzu hayretsin. Neslin ifsadı projesinin taşeronluğuna freni patlamış kamyon gibi son sürat yuvarlanıyor yeşil demokratlar.
Ayşe Merve Çiftçi43,972 görüntüleme • 1 ay önce

"Bunu yapacaklarına Refah Kapısı'na dayansalarmış ya." diyenler; Biz kaç kez Kürecik ve İncirlik üslerine dayanabildik? Kaçımız dayananları provokatör ilan etmedi? Biz kaç kez ülkemiz fuarlarında katil uçaklarını sergileyen Siyonist şirketlere dayanabildik tutuklanmadan? Limanlarımızdan vızır vızır transit geçen katil gemilere, Müslüman yurdundan Müslüman katillerine taşınan petrol varillerine.. kaç defa dayanabildik tutuklanmadan? Bizim dayanamadığımız kapıların listesini yazsak buradan Fizan'a kadar uzar. O hâlde empati yapın. Müslümanlara Mısır'a 20 yıl yetecek kadar elektrik vererek işkence eden Firavun Sisi'nin memleketindeler onlar. Bizim bile dilinden 'ümmetin umudu' hamasetini düşürmeyen yurdumuzda, İsrail'e silah gönderen katil şirketlerin dahi protestosu yapılamıyorken, Yapanlar kodesi boyluyorken.. Oradaki vehameti bi düşünün. Sisi çeteleri Milletvekilimizin başını yardılar Refah Kapısı'nda. Türkiye Cumhuriyeti'nin milletvekiline saldırı normalde diplomatik kriz sebebi olmalıyken, Bizim Dışişleri bi kınama bile yayınlamadı kendi vekili için. Türkiye'nin vekilinin bile güvenliğinin olmadığı Refah Kapısı'na, Türkiye'nin bile vekili için karşısına almadığı zalim Sisi esaretinde gariban Mısırlılar ne yapabilir? Nereye kadar yapabilir? Yapan içeri giriyor, giren çıkamıyor, akıbetinden belki haber bile alınamıyor. Bir de Mısır'ın da saray soytarıları var tabi. Gazze için hükümete serzeniş içeren en ufak çıkışın adı orada da 'provokatörlük'. Ümmetin eli ayağı Sisi gibi tiranlarca zincirliyken, eleştiri oklarımızın asıl hedefi bostan korkuluğu muktedirler olmalı bence. Sıra ümmete gelene kadar yol üstünde nice hainler var.. Ve şu ufacık pirinç şişeleri bile, İslâm İşbirliği Teşkilatı'ndaki etkisiz elemanlardan milyon kez daha faydalı ve anlamlı bence.
Ayşe Merve Çiftçi143,489 görüntüleme • 11 ay önce

Bunlar şerefli Kürt halkını temsil etmiyorlar. Suriye'nin PKK'sı daha geçen aylarda Müslüman Kürt kadınlarının tesettürünü böyle aşağılamıştı. İzmir'de çarşafa densizlik eden Kemalist Türklere karşı olmak her Müslüman Türk'ün vazifesiyse; Kobani'de çarşafı aşağılayan Apoistlere karşı çıkmak da her Müslüman Kürt'ün vecibesi. Bugün Deyrizor semalarında İslâm nişanesi tesettürü yerlere çalan Marksist-Leninistlerin zılgıtı değil de, Tevhid bayrağını göklere çıkaranların tekbir sesleri çınlıyorsa; Bir Müslüman buna sevinmeli. En başta izzetli Müslüman Kürt halkı sevinmeli. Çünkü Kürtlüğü aziz kılan İslâm'dır, yalnız İslâm. Türklük İslâm olmadan bir hiçse, İslâmsız Kürtlük de öyledir, İslâmsız Araplık da.
Ayşe Merve Çiftçi56,415 görüntüleme • 5 ay önce

Yıl olmuş 2026. 'Mussolini sapıktı.' desen İtalya'da ceza almazsın. 'Stalin sadistti.' desen Rusya'da ceza almazsın. 'Hitler metamfetamin içerdi.' desen Almanya'da ceza almazsın. Ama Atatürk'ün arkadaşının 'Atatürk ayyaştı' cümlesini yorumsuz paylaşsan, Türkiye'de 7 yıla kadar hapsin istenir. (bkz. Atatürk'ün kurduğu TDK, ayyaş: çok içki içerdi.) İşte muasır medeniyetler seviyesi. Hadi bunu paganist Kemalistlerin yapmasını anlarım da, Çeyrek asırdır başımızda Müslüman adamlar var. Çeyrek asır oldu ya, çeyrek asır! Çeyrek asırda şu 5816 vehametine bir arpa boyu yol alınmaz mı.. Daha kaç çeyrek asır beklemeliyiz Müslümanlara revâ görülen bu zulme önlem almanız için? Hiç bir hakarette bulunmadan sadece resmî belge, arşiv paylaşan; Sadece tarihî eser alıntısı paylaşan bile kanun sopasıyla dövülüyor, bu ne barbarlık! Hadi karşımızda mankurt sürüsü var, anlamazlar. Siz Müslümanların omuzlarına basarak çıktığınız o koltuklarda çeyrek asır deviren "Müslüman" adamlar! Siz neyi bekliyorsunuz şu mezalime bi el atmak için? Ağzınızda kuş tutsanız bile yaranamayacağınız, yollarına kırmızı halılar serseniz bile sizi bi kaşık suda boğmak için fırsat bekleyen bu meymenetsizler uğruna; Ne diye sizi o koltuklara oturtan Müslümanları bu zulme kurban veriyorsunuz?!
Ayşe Merve Çiftçi35,573 görüntüleme • 3 ay önce

Hamas'ın esir aldığı İsrailli asker Gilad Shalit’e muamelesine bakın. Bunca canavarlığın arasında insanlığın manifestosunu yazmışlar âdetâ.. 4 yılın sonunda İsrail zindanlarında işkenceler altında inim inim inleyen 1027 Müslüman esiri ve Yahya Sinvar'ı serbest bırakmak zorunda kalmıştı İsrail, Gilad Shalit karşılığında. Savaşırken bile insanlığa ahlâk dersi veren tek topluluk Müslümanlar gerçekten. Kendilerine 75 yıldır sistematik zulmeden yaratıklara bile sırf esirler diye, Sırf peygamberleri bunu emretmiş diye bu âlicenaplığı gösteren bu erdem abidelerini, Mağara gorilinden daha hayvancıl DAEŞ mahluklarıyla aynı kefeye koyan primatlar dolaşıyor bi de aramızda.
Ayşe Merve Çiftçi122,515 görüntüleme • 1 yıl önce
2:18
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Annesi şehit olmuş. Haykırıyor: "Annem sana fedâ olsun ya Rasulallah! Babam sana fedâ olsun ya Rasulallah! Nefsim sana fedâ olsun ya Rasulallah!" Bu salabet abidesi insanların sadece pespâye bi toprak parçası için mücadele ettiğini zanneden, çok büyük aldanmıştır..
Ayşe Merve Çiftçi65,994 görüntüleme • 1 yıl önce
0:24
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Cinsiyet açıklama partisi için Gazze'yi patlatıp üstüne kahkahayı basıyorlar.. Şu an İslâm ülkelerinin başında Ebu Cehil olsaydı; Şu zillet Arap kavmiyetçiliği damarına dokunurdu da Gazze için harekete geçerdi. Şu an İslâm ülkelerinin başında Kuzman bin Haris gibi bir müşrik olsaydı; Şu meskenet erkeklik damarına dokunurdu da Gazze için harekete geçerdi. Gelin görün ki; Cahiliye asabiyesini bile harekete geçirecek şu sefalet, İslâm ülkelerinin başlarındaki alınları secdeye giden "adı Müslüman"ları kıpırdatmıyor. Ne "erkeklikleri" inciniyor, ne asabiyeleri rencide oluyor ve ne de İslâmî hamiyetleri feverân ediyor.. Safi hamasetle vicdanları doyurulan; Kurusukı tehdit ve palavradan blöflerle kürsülerde, meydanlarda gazları alınan, narkotik-sloganik ham hayal yüklü sloganlarla mışıl mışıl hipnotize edilen 'Müslüman' yığınlarsa; Ebu Cehil asabiyesinden bile yoksun bu muktedirleri kamçılama kinetiğinden mahrum, çalkalanıp duruyor.. Gazze elbet kurtulacak. Ya şehadet, ya zaferle elbet bir gün necat bulacak. Sen bizi kurtar Allah'ım..
Ayşe Merve Çiftçi36,546 görüntüleme • 1 yıl önce
0:20
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

LGBT'ye, hırlıya hırsıza, ayyaşa, sapığa yürüyüş izninin çıktığı ülkemde; "Lebbeyk ya Aksâ!" diyen bağrı yanık Müslümanların Cumhurbaşkanlarına seslenmelerine izin çıkmıyor. Anarşistin komunistin mikrofonlarının alınmadığı yurdumda, 'Tekbiiir!' diye Ankara semalarını inleten mü'minlerin ses sistemlerine el konuluyor. Teröristin, gerillanın, travestinin Beştepe'ye gidip Cumhurbaşkanının yüzüne taleplerini iletebildiği bir vasatta, "La ilahe illallah, Muhammed Rasulullah!" diye nida eden ciğeri kavruk Müslümanlar; Gazze için Cumhurbaşkanlarından talepte bulunamıyor. 'Milletin evi' dedikleri külliyenin kilometrelerce uzağına bile yaklaştırılmıyor.. Yüzlerinde maskeyle araba kundaklayan, Polise asit atan, sokakları ateşe veren vandalların-soytarıların ellerini kollarını sallaya sallaya eylem yaptıkları Müslüman vatanında, Hayatları boyunca patlayıcı-molotof görmemiş, Sokak kargaşasına-dalaşına girmemiş, Polise taş atmamış, Askerle karşı karşıya gelmemiş kendi hâllerindeki karıncayı incitmeyen Müslüman adamların kimseye zararı olmayan yürüyüşleri kriminalize ediliyor. Sanki adi birer suçlu gibi, Hain birer terörist gibi, Tehlikeli birer katil gibi, Sabıkalı bir eşkıya sürüsü şehre girmiş gibi Ankara'nın tüm kilit caddeleri bir telaşla trafiğe kapatılıyor, Civar şehirlerden yürüyüşe gelen Müslümanların araçları bağlanıyor, GBT'lerde oyalanıyor, Şehre giriş ve diğer şehirlerden çıkışlar engelleniyor, zorlaştırılıyor, insanlar alıkonuluyor. Neden? Bu panik, bu hazımsızlık niye? Halk Cumhurbaşkanına seslenemesin diye! Ankara'nın bağrında intihar saldırısı yapan teröristler, Gazze'de bebek öldüren Siyonistler, Şehirleri talan eden anarşistler bile bu vatanda bu kadar engellenmemiştir! Sicilleri tertemiz, sâbıkaları dupduru Müslüman Anadolu insanına revâ gördüğünüz bu muamele Kandil'deki terör elebaşına bile gösterilmemiştir! Güvenlik önlemini alacaksan al. Almalısın hatta. Hepsini gerekirse ince elekten, güvenlik süzgecinden geçir. Ama teröriste edilmeyen bu muameleyi Gazze'den başka niyetleri ve dertleri olmayan Müslümanlara etmen niye?? Allah korkusuyla alınları 5 vakit secdeye giden, Suçsuz sâbıkasız Müslümanların 'bir yürüyüş, iki slogan'larını bu kadar kriminalize, marjinalize etmek niye? Gözümüzün önünde kundaktaki bebekler, yavrular eriyor, Ağzı süt kokan minicik sabiler paramparça ediliyor; Yer gök inletilse, tüm Müslüman coğrafyalarda zelzele olsa yeri iken, Kendi hâlinde bir yürüyüş iki slogana bile müsaade edilmiyor. Ebu Ubeyde bize hasım olmasın da ne yapsın..
Ayşe Merve Çiftçi29,000 görüntüleme • 11 ay önce

Dünkü eylemde adi birer suçlu gibi Ankara'ya girişleri engellenen Müslümanlar, Ankara'nın sokaklarını temizliyorlar. Holiganların başkentte kaos çıkarmaya gelen provokatör ajan gibi çamur sıçrattıkları adamlar, Başkentin sokaklarını zemzem gibi tekbirlerle yıkıyorlar..
Ayşe Merve Çiftçi28,015 görüntüleme • 11 ay önce

"Başım gövdemden ayrılsa dahi Trump'ın vaadlerine izin vermeyeceğiz." demiş muazzez şehit İsmail Haniye. Sözünde durdu. Başını verdi, Gazze'yi ve cihad silahını vermedi. "Onlar adamdı." Şimdi o baş verip taviz vermeyen erlerden, Gazze'yi ve Beyt-ü'l Makdis davasını mel'un canavarlara bırakmalarını bekliyorlar.. Kudüs sizin pembe çizginiz bile olamaz..
Ayşe Merve Çiftçi22,509 görüntüleme • 9 ay önce
Daha fazla içerik yok.