Ayşe Merve Çiftçi's banner
Ayşe Merve Çiftçi's profile picture

Ayşe Merve Çiftçi

@aysemerveyonet32,006 subscribers

Serâzâd.🕯️ Eczacılık 🔬

Shorts

Kudüs'te yahudiler "Muhammed öldü" diye zıplamıştı üç hafta önce. Bugün hackerlar İsrail'in acil uyarı sistemini hackleyip "Muhammed'in ordusu geliyor." marşı dinletmişler. Bir nebzecik serinledi içim. İsmine canlar fedâ..(sav)

Kudüs'te yahudiler "Muhammed öldü" diye zıplamıştı üç hafta önce. Bugün hackerlar İsrail'in acil uyarı sistemini hackleyip "Muhammed'in ordusu geliyor." marşı dinletmişler. Bir nebzecik serinledi içim. İsmine canlar fedâ..(sav)

396,837 görüntüleme

Koşuşu bin yerimden hançerledi sanki..😭

Koşuşu bin yerimden hançerledi sanki..😭

191,346 görüntüleme

SOCAR'ın duvarlarını kırmızıya boyadılar diye tutuklamışlar gençleri. Süt kokulu beşikleri bebek kanına boyayan uçaklara benzin veren SOCAR'ı kim tutuklayacak peki? #SuçİşgalciyleOrtaklıktır

SOCAR'ın duvarlarını kırmızıya boyadılar diye tutuklamışlar gençleri. Süt kokulu beşikleri bebek kanına boyayan uçaklara benzin veren SOCAR'ı kim tutuklayacak peki? #SuçİşgalciyleOrtaklıktır

36,315 görüntüleme

Videos

aysemerveyonet's profile picture

Sabah ekrana böyle necaset akıttıktan sonra, Akşam peygamber övgüsüne mazhar sultanın dizisini vererek 'millî ve manevî değerler' bayrağını kimseye kaptırmayacak bu kanal. Sabah tarihî-ahlakî kodları iğfal edip, Akşam "günah çıkarma" seansı yapacak Osmanlı dizileriyle. Kabirlerinden kalksalar yüzlerine tükürecek olan ecdadın romantizmini kasarak reyting avlayacaklar. Gündüz toplumun ahlakî kolonlarını dinamitleyen kendileri değilmiş gibi; Gece olunca fetih marşları, kılıç şakırtıları, Vecde getiren tasavvufî vaazlarla plastik mukaddesatçılık ve naylon hamaset tüccarlığına soyunacaklar. Sabah parlatılmış stüdyo ışıklarının altında ağlayan çaresiz insanların gözyaşlarından reklam geliri devşirme canavarlığından zerre utanmayanlar; ​ Akşam ecdadın pâk hatırasını ticarî bir meta hâline getirip, Seyircinin millî-manevî duygularını coşturarak reyting patlamasıyla holding kasasını dolduran finansal enstrüman olarak kullanacaklar. Gündüz en mahrem duygularını kaşıyarak toplumun ahlakî dokusunu kanatan aynı kanal; Gece ekranı gaza naraları, cihad coşkularına boyayarak sabah üzerinden buldozer gibi geçtikleri toplum ahlakında yol açtıkları tahribatı epik bir ecdat makyajıyla örtme telaşına girecekler. Sabah kuşağında yol açtıkları ahlakî aşınmaya, Akşam 'yerli ve millî'lik kalkanıyla toplum nezdinde meşruiyet devşirecekler. Toplumu hassasiyetlerinden tavlamaktan kolay ne var: Hemen bi din, tarih ve siyaset soslu 'gönül alma' menüsü hazırla akşama. Toplumun yumuşak karnına dokunarak politik dokunulmazlık zırhı kazan, sabahın çirkefliğini unuttur. Şanlı tarihimizi tarihsel mirasımızla taban tabana zıt sabahki rezaleti kamufle etmek için bir paravan olarak kullan, Ekranda reyting malzemesi ettiğin o "şanlı ve temiz" geçmişi, Gündüzün kirli yayınlarını gizleyen, kapatan bi fondöten gibi istismar et. Çarkın sorunsuz dönsün. Bulmuşlar yolunu. ​En trajik olansa; Muhalif seslere sansür sopası kesilen ekran denetim aygıtı, Ahlakî genetiğin içinden geçen bu gündüz kuşağı rezaletlerine sadece ufak parmak sallamalarla göz yumuyor. Neden?

Ayşe Merve Çiftçi

24,567 görüntüleme • 3 gün önce

İyi bakın. Bu başsız bebek, başsız bırakılmış Âlem-i İslâm'ın mücessem hâlidir.
0:21

Sensitive content

This media may contain sensitive content.

aysemerveyonet's profile picture

Sumud'dan döndü, ayağının tozuyla haftaya yargılanacak Türkiye'de. İsrail'e elektrik sağlayan Zorlu'yu protesto ettiği için. Bakın Siyonist Almanya'da değil, ecnebi Fransa'da değil. 6 asır mazlumun hamisi olmuş Osmanlı bakiyesi Türkiye'de. Kızıl CHP döneminde değil, Dillerinden Filistin'i düşürmeyen 'Müslüman' muktedirlerin devrinde. 'Kameraları bulmuşken, tüm Türkiye'ye uğradığım haksızlığı duyurayım.' derdi yok, 'Derdimi Gazze'nin derdinin önüne geçireyim, fırsat bu fırsat; Kendi sıkıntımı Gazze'ye önceleyeyim.' hevesi yok. Sanki Gazze kurtulmuş gibi ağzı kulaklarında bir sevinç değil, O mazlumlar felaha ermiş gibi 32 dişiyle festival şenlik havasında katıla katıla gülüyor değil. Kadrajlar karşısında böbürle gerile gerile, gururla kasıla kasıla reklam ve alkış memnuniyeti yok. Flaşlardan rahatsız bakışları; "Gazze, tarihin gördüğü en korkunç vahşetin dramıyla hâla inim inim inliyorken; Bu festival havası, bu şenlik naraları, bu şehrayin neşvesi niye?" şaşkınlığı ve serzenişi var.. Gözlerinde kardeşlerine ulaşamamanın, Onları o zulüm gayyâsında ardında bırakmanın can yakıcı hüznü, Alın çizgilerinde Filistin'in yaşadığı mezalimin zerresine tanık olmanın kıvrandıran çaresizlik.. "Fark var." Gerçekten şovmenlik kültürlü medyatikliğin hafif ve bayağı neşesi ile; Gündemin rüzgârında savrulmadan, alkışların şehvetine kapılmadan, Buruk bir sevinçle karışık derin bir hüznü olgun bi vakarla taşıyan hasbîlik arasında çok derin 'fark var.' 'Bize şöyle yaptılar, böyle ettiler.' diye kamuoyunun Sumud'a muazzam rağbetinden kendine aslan payı koparma niyeti yok. Hazır konu sıcakken, alıcısı varken bu işin ekmeğini yeme, kendi şahsî PR'ını kasma, Sahnede spot ışıklarını üzerine çekme telaşı yok.. Omuzları çökerten o acı yaşanmışlık, Saçları beyazlatan o kahredici şahitlik karşısında öyle sakin, öyle hazin, öyle ağır, öyle durgun ve dargın.. Gidişleriyle ders verdiler, dönüşleriyle ibret.. Rabbim mahkemede bu güzel kadının yüzünü güldürsün. Onun özelinde Filistin hassasiyetini beşerî mahkeme önlerinde sanık koltuğuna oturtan, Siyonist vatandaşların ellerini kollarını sallaya sallaya gezdiği Türkiye'de Filistin aktivizminin yargılanmasına zemin hazırlayan, Buna emir çıkaran kim varsa; Hepsini Mahkeme-i Kübra'nın Hâkimi yargılasın.

Ayşe Merve Çiftçi

304,974 görüntüleme • 8 ay önce

aysemerveyonet's profile picture

"Bunu yapacaklarına Refah Kapısı'na dayansalarmış ya." diyenler; Biz kaç kez Kürecik ve İncirlik üslerine dayanabildik? Kaçımız dayananları provokatör ilan etmedi? Biz kaç kez ülkemiz fuarlarında katil uçaklarını sergileyen Siyonist şirketlere dayanabildik tutuklanmadan? Limanlarımızdan vızır vızır transit geçen katil gemilere, Müslüman yurdundan Müslüman katillerine taşınan petrol varillerine.. kaç defa dayanabildik tutuklanmadan? Bizim dayanamadığımız kapıların listesini yazsak buradan Fizan'a kadar uzar. O hâlde empati yapın. Müslümanlara Mısır'a 20 yıl yetecek kadar elektrik vererek işkence eden Firavun Sisi'nin memleketindeler onlar. Bizim bile dilinden 'ümmetin umudu' hamasetini düşürmeyen yurdumuzda, İsrail'e silah gönderen katil şirketlerin dahi protestosu yapılamıyorken, Yapanlar kodesi boyluyorken.. Oradaki vehameti bi düşünün. Sisi çeteleri Milletvekilimizin başını yardılar Refah Kapısı'nda. Türkiye Cumhuriyeti'nin milletvekiline saldırı normalde diplomatik kriz sebebi olmalıyken, Bizim Dışişleri bi kınama bile yayınlamadı kendi vekili için. Türkiye'nin vekilinin bile güvenliğinin olmadığı Refah Kapısı'na, Türkiye'nin bile vekili için karşısına almadığı zalim Sisi esaretinde gariban Mısırlılar ne yapabilir? Nereye kadar yapabilir? Yapan içeri giriyor, giren çıkamıyor, akıbetinden belki haber bile alınamıyor. Bir de Mısır'ın da saray soytarıları var tabi. Gazze için hükümete serzeniş içeren en ufak çıkışın adı orada da 'provokatörlük'. Ümmetin eli ayağı Sisi gibi tiranlarca zincirliyken, eleştiri oklarımızın asıl hedefi bostan korkuluğu muktedirler olmalı bence. Sıra ümmete gelene kadar yol üstünde nice hainler var.. Ve şu ufacık pirinç şişeleri bile, İslâm İşbirliği Teşkilatı'ndaki etkisiz elemanlardan milyon kez daha faydalı ve anlamlı bence.

Ayşe Merve Çiftçi

143,489 görüntüleme • 11 ay önce

LGBT'ye, hırlıya hırsıza, ayyaşa, sapığa yürüyüş izninin çıktığı ülkemde; "Lebbeyk ya Aksâ!" diyen bağrı yanık Müslümanların Cumhurbaşkanlarına seslenmelerine izin çıkmıyor. Anarşistin komunistin mikrofonlarının alınmadığı yurdumda, 'Tekbiiir!' diye Ankara semalarını inleten mü'minlerin ses sistemlerine el konuluyor. Teröristin, gerillanın, travestinin Beştepe'ye gidip Cumhurbaşkanının yüzüne taleplerini iletebildiği bir vasatta, "La ilahe illallah, Muhammed Rasulullah!" diye nida eden ciğeri kavruk Müslümanlar; Gazze için Cumhurbaşkanlarından talepte bulunamıyor. 'Milletin evi' dedikleri külliyenin kilometrelerce uzağına bile yaklaştırılmıyor.. Yüzlerinde maskeyle araba kundaklayan, Polise asit atan, sokakları ateşe veren vandalların-soytarıların ellerini kollarını sallaya sallaya eylem yaptıkları Müslüman vatanında, Hayatları boyunca patlayıcı-molotof görmemiş, Sokak kargaşasına-dalaşına girmemiş, Polise taş atmamış, Askerle karşı karşıya gelmemiş kendi hâllerindeki karıncayı incitmeyen Müslüman adamların kimseye zararı olmayan yürüyüşleri kriminalize ediliyor. Sanki adi birer suçlu gibi, Hain birer terörist gibi, Tehlikeli birer katil gibi, Sabıkalı bir eşkıya sürüsü şehre girmiş gibi Ankara'nın tüm kilit caddeleri bir telaşla trafiğe kapatılıyor, Civar şehirlerden yürüyüşe gelen Müslümanların araçları bağlanıyor, GBT'lerde oyalanıyor, Şehre giriş ve diğer şehirlerden çıkışlar engelleniyor, zorlaştırılıyor, insanlar alıkonuluyor. Neden? Bu panik, bu hazımsızlık niye? Halk Cumhurbaşkanına seslenemesin diye! Ankara'nın bağrında intihar saldırısı yapan teröristler, Gazze'de bebek öldüren Siyonistler, Şehirleri talan eden anarşistler bile bu vatanda bu kadar engellenmemiştir! Sicilleri tertemiz, sâbıkaları dupduru Müslüman Anadolu insanına revâ gördüğünüz bu muamele Kandil'deki terör elebaşına bile gösterilmemiştir! Güvenlik önlemini alacaksan al. Almalısın hatta. Hepsini gerekirse ince elekten, güvenlik süzgecinden geçir. Ama teröriste edilmeyen bu muameleyi Gazze'den başka niyetleri ve dertleri olmayan Müslümanlara etmen niye?? Allah korkusuyla alınları 5 vakit secdeye giden, Suçsuz sâbıkasız Müslümanların 'bir yürüyüş, iki slogan'larını bu kadar kriminalize, marjinalize etmek niye? Gözümüzün önünde kundaktaki bebekler, yavrular eriyor, Ağzı süt kokan minicik sabiler paramparça ediliyor; Yer gök inletilse, tüm Müslüman coğrafyalarda zelzele olsa yeri iken, Kendi hâlinde bir yürüyüş iki slogana bile müsaade edilmiyor. Ebu Ubeyde bize hasım olmasın da ne yapsın..
0:20

Sensitive content

This media may contain sensitive content.

aysemerveyonet's profile picture

LGBT'ye, hırlıya hırsıza, ayyaşa, sapığa yürüyüş izninin çıktığı ülkemde; "Lebbeyk ya Aksâ!" diyen bağrı yanık Müslümanların Cumhurbaşkanlarına seslenmelerine izin çıkmıyor. Anarşistin komunistin mikrofonlarının alınmadığı yurdumda, 'Tekbiiir!' diye Ankara semalarını inleten mü'minlerin ses sistemlerine el konuluyor. Teröristin, gerillanın, travestinin Beştepe'ye gidip Cumhurbaşkanının yüzüne taleplerini iletebildiği bir vasatta, "La ilahe illallah, Muhammed Rasulullah!" diye nida eden ciğeri kavruk Müslümanlar; Gazze için Cumhurbaşkanlarından talepte bulunamıyor. 'Milletin evi' dedikleri külliyenin kilometrelerce uzağına bile yaklaştırılmıyor.. Yüzlerinde maskeyle araba kundaklayan, Polise asit atan, sokakları ateşe veren vandalların-soytarıların ellerini kollarını sallaya sallaya eylem yaptıkları Müslüman vatanında, Hayatları boyunca patlayıcı-molotof görmemiş, Sokak kargaşasına-dalaşına girmemiş, Polise taş atmamış, Askerle karşı karşıya gelmemiş kendi hâllerindeki karıncayı incitmeyen Müslüman adamların kimseye zararı olmayan yürüyüşleri kriminalize ediliyor. Sanki adi birer suçlu gibi, Hain birer terörist gibi, Tehlikeli birer katil gibi, Sabıkalı bir eşkıya sürüsü şehre girmiş gibi Ankara'nın tüm kilit caddeleri bir telaşla trafiğe kapatılıyor, Civar şehirlerden yürüyüşe gelen Müslümanların araçları bağlanıyor, GBT'lerde oyalanıyor, Şehre giriş ve diğer şehirlerden çıkışlar engelleniyor, zorlaştırılıyor, insanlar alıkonuluyor. Neden? Bu panik, bu hazımsızlık niye? Halk Cumhurbaşkanına seslenemesin diye! Ankara'nın bağrında intihar saldırısı yapan teröristler, Gazze'de bebek öldüren Siyonistler, Şehirleri talan eden anarşistler bile bu vatanda bu kadar engellenmemiştir! Sicilleri tertemiz, sâbıkaları dupduru Müslüman Anadolu insanına revâ gördüğünüz bu muamele Kandil'deki terör elebaşına bile gösterilmemiştir! Güvenlik önlemini alacaksan al. Almalısın hatta. Hepsini gerekirse ince elekten, güvenlik süzgecinden geçir. Ama teröriste edilmeyen bu muameleyi Gazze'den başka niyetleri ve dertleri olmayan Müslümanlara etmen niye?? Allah korkusuyla alınları 5 vakit secdeye giden, Suçsuz sâbıkasız Müslümanların 'bir yürüyüş, iki slogan'larını bu kadar kriminalize, marjinalize etmek niye? Gözümüzün önünde kundaktaki bebekler, yavrular eriyor, Ağzı süt kokan minicik sabiler paramparça ediliyor; Yer gök inletilse, tüm Müslüman coğrafyalarda zelzele olsa yeri iken, Kendi hâlinde bir yürüyüş iki slogana bile müsaade edilmiyor. Ebu Ubeyde bize hasım olmasın da ne yapsın..

Ayşe Merve Çiftçi

29,000 görüntüleme • 11 ay önce

Daha fazla içerik yok.