
₿ theBloomberger🔸
@BtBanaLiz • 92,698 subscribers
#Bitcoin ve Kripto paralara dair herşey! Hiç bir paylaşımım FİNANSAL TAVSİYE İÇERMEZ. RT ve Beğeniler “Onay” anlamına gelmez, kayıt içindir.
Shorts
Videos

ALTIN VE GÜMÜŞ İÇİN ACININ BÜYÜĞÜ GELİYOR..! Herkes emtialar için aşırı pozitifken, ben bu ürünlerin düşeceğini söylemiştim. Alıntılıyorum. Planımda değişiklil yok, sabırla altın ve gümüş için o seviyelerin gelmesini bekliyorum. Peki ya bu seviyelerden kastım nedir? İşte burayı çok dikkatle oku..! Altın ve gümüş ülkemizde en çok yatırım yapılan ürünlerden Özellikle geçen seneki herhalde insanlar tüm değerli metalleri alıyordu Bu gözler fiziki bakır alındığını gördü Ancak bu sene senaryo değişecek ve ben bunu sene başından beri söylüyorum Yakından takip edenler bilir ki gümüş’te 116 dolarlardan satmayı Öneren tek sayfayım…‼️ Bu sene bence ONS bazın 3972 $ görmeden değerli metallere Yanaşmayın… Merak etmeyin eski zirveleri görecekler ancak önce acının BÜYÜĞÜNÜ yaşamaları lazım.. Hele de gümüşte çok da vahim bir tablo yaşanabilir ancak sonrasında kazancın büyüğü de orada olacak Tüm bunları ben takip ediyorum ve sizlerle paylaşacağım Herhangi bir ücretli abonelik sistemim ya da paralı grubum yok… Yapmanız gereken tek şey beni takip Edip bildirimleri açmak ayrıca yorum da yaparsanız sevinirim… Şimdiden teşekkürler iyi geceler..
₿ theBloomberger🔸119,929 Aufrufe • vor 22 Tagen

GÜMÜŞ IÇIN BU SEVİYE GELMEDEN ALIM YAPMIYORUM! Herkes savaşın Bitişiği ile gereksiz biri rehavete kapılıyor, ancak ben başka bir yöne bakıyorum. 116 $’dan gümüş sattığım da yine bana karşı çıkmıştınız ancak bu sefer tablo daha da vahim Anlatayım gelin… Savaş bitse bile savaşın bıraktığı enkaz hemen kaldırılacak gibi gözükmüyor Çok ciddi tesisler bombalandı altyapılar yok edildi Bunların inşa süreci yıllar alacak.. Altın gümüş ve riskli varlıklar savaşın bitişini fiyatlamaz, bittikten sonra yaşanacakları fiyatlar.. Hal böyleyken emtialarda dikine yukarı çıkılacak bir ortam yok Gümüş özelinde 70 bandına bir kafa atıp oradan Şelale olacağını söylemiştim, Alıntıladığım gönderiyi kontrol edebilirsiniz Tepki şu an için çalışıyor evet ancak kalıcı olmasını beklemiyorum bekledigimi zaten 70 $’ın görünmesini onu da gördük Bence buralarda çok uzun süre kalamaz yukarı yapıcı her hareket sahtedir 54 $ bandı geldiğinde gümüş için alıma geçerim başka düşünmem İşte bu kadar da bu tip bilgilerin devamının gelmesini istiyorsanız Lütfen takip etmeyi beğenmeyi ve yorum yapmayı unutmayınız…
₿ theBloomberger🔸38,688 Aufrufe • vor 11 Tagen

🚨SON DAKİKA: EFSANE FİNANS KİTABI ZENGİN BABA YOKSUL BABA YAZARI, ROBERT KIYOSAKI, YAPAY ZEKANIN ÖNÜMÜZDEKİ 3-4 AY İÇİNDE TARIHİN EN BÜYÜK FİNANSAL ÇÖKÜŞÜNÜ TETİKLEYEBİLECEĞİNİ SÖYLÜYOR… ONUN GÖRE YAPAY ZEKÂ İNSAN PANİĞİNİ ANLAYAMIYOR VE KORKU PİYASAYA YAYILDIĞINDA YAPAY ZEKA MAKİNELERİ (ALTIN, GÜMÜŞ, BORSA, BITCOIN NE VARSA..) HIZLICA SATMAYA BAŞLAYACAK… O KADAR EMİN Kİ “BU SÖZLERİMİ NOT EDİN, OLACAK!”DİYOR… Sizce ihtiyar birşeyleri biliyor mu?
₿ theBloomberger🔸21,187 Aufrufe • vor 20 Tagen
Keine weiteren Inhalte verfügbar