
Guy Horowitz
@CoronaHorowitz • 1,453 subscribers
אם קשה לי להגיד משהו, אני מנסה לשיר את זה.
Videos

זה בלי ספק הקאבר הכי עצוב שכתבתי אי פעם. עם כל מי שצריך, רחל ונורית וחווה, עם כל מי ששכחתי ועם החטופים שכולנו שכחנו, סליחה. ולכאורה עסקנו בשלנו רק בשלנו בלרסס עזתים בצרורות פצצה נכנסת שכונה קורסת ואין טעם לרמות כי ברחוב נערמות הגופות מי שצמא שיתפגר בשקט שרפה נדלקת והצרחות קורעות את הרחוב חסרי ידיים ראש או מעיים הניצחון המוחלט קרוב זה בזול, תבין דם של ערבים ועכשיו זו מלחמה לפעמים גדודים לפעמים אוגדה רק עוסקים בנקמה זה בזו נביט ״זה נורא״, נגיד ונמשיך עוד בדממה לפעמים צריך להקיז עוד דם וזקוקים לנקמה מי ששרד את בעירת הבית אז כל הזין כי בקרוב נגיע גם אליו אם לא נצליח אני מבטיח שננקום עוד בילדיו פאטמה וסלים הם סתם מחבלים גם האימא לא תמימה הם שונאים אותי החטופים אצלם אז קדימה, נקמה זה בזו נביט זה ממש מפחיד המציאות שם איומה לפעמים אני לפעמים אתה אחראים לנקמה.
Guy Horowitz14,425 Aufrufe • vor 1 Jahr
Keine weiteren Inhalte verfügbar