CryptoMe 's banner
CryptoMe 's profile picture

CryptoMe 

@cryptometugce14,682 subscribers

📌YouTube: https://t.co/Kxprr03Wqv 📌Telegram: https://t.co/fI5qNctY48 Her şey kendi fikir, görüş ve öngörülerimdir. Yatırım tavsiyesi değildir.

Shorts

Oytun Erbaş'tan Bitcoin dump'ı yorumu

Oytun Erbaş'tan Bitcoin dump'ı yorumu

39,330 Aufrufe

Videos

cryptometugce's profile picture

ALTCOIN'LER Şimdi yalan söylemeyeceğim, bundan 2 sene kadar önce, ayı sezonu geldiğinde ve artık geldiği belli olduğunda "almayın şu oyuncakları, bunların likiditesi yok, dipleri olmaz! 100 dolar olan coin'ler 10 dolara kadar gider" dediğimde bana küfredenlerin, dalga geçenlerin, "100 dolardan düşse düşse en fazla 80'e düşer, kadına bak, ölücü herhalde 10 dolar diyor hahaha" diyenlerin, ağır küfürler savuranların batışlarını izlerken keyif almadım değil! "İzleyicilere gerçekleri söyleme demiyorum ama motivasyonlarını yüksek tut, böyle olunca korkuyorlar, yeni abone gelmiyor" diyerek bana kibarca kapıyı gösteren, 0.50'den CEEK'e girme tavsiyesi veren eski patronuma da selam olsun! (CEEK 0.03'e kadar düştü) "EMEKLİ EDECEK ALTCOIN SEPETLERİ" yapanlara da selam olsun. Güzel battılar, Viskimi yudumlayarak izledim! Ben yine insaflı söylemişim, 100 dolardan 10 dolara değil, 1 dolara düştüler. %99+ düşüş! Ve hep söylediğim şey, "burası dip, daha asla düşmez deyip de dip kovalamaya gerek yok, parayı atıl durumda aylarca, senelerce tutmaya gerek yok! 3 kuruş daha yukarıdan alırsın ama yükselmeye başlayınca, zamanı gelince alırsın" Bundan bi 8-9 ay kadar önce bir takipçim "neden altcoin bakmıyorsun" demişti. Ona "dominans 60'lara gelmeden altcoin konuşmanın gereği yok" demiştim. İşte, artık ufak ufak zamanı geliyor. Dominans daha 60'lara gelmedi. Ben daha bekliyorum. Şimdilik sadece BTC ile yola devam ediyorum. Ama az kaldı. Bu sırada eğer BTC bir düzeltme yapar ve dominans bu sebeple 60'lara gelirse altcoin girişi için daha da iyi olur. Ve şunu da unutmayın, altcoin'ler benim için "hızlı para kazanma oyuncağı"dır. Yıllarca tutacak, gelecek nesillere yatırım yapacak şeyler değillerdir. Alırım, gerektiği kadar ay tutarım, sonra da basarım satışı geçerim. Çünkü altcoin'ler özünde saçmalıktan başka bir şey değiller.

CryptoMe 

113,154 Aufrufe • vor 2 Jahren

cryptometugce's profile picture

EYY POWELL! YİNE AYNI HATAYI YAPARSAN, ÇOK KÖTÜ K**FÜR EDERİM! SENE 2021 Aylardan Temmuz. Bitcoin 65k ATH'ından 28k'ya kadar düşmüş. Enflasyon tavana çıkmış. Aklıbaşında herkes artık PARASAL SIKILAŞMA ve FAİZ ARTTIRIMI bekliyor. Bu sebeple AYI SEZONU geldiğine artık iknayız. Bitcoin ve tüm riskli varlıkların daha da düşmesini, "tam piyasa kapitülasyonu (iflası)" bekliyoruz. Ama Powell birden sahneye çıkıyor ve şöyle diyor; "Enflasyon ARZ BACAĞI ve tedarik zinciri sebebiyle arttı. COVID düzeliyor. Bu sebeple ENFLASYON GEÇİCİ. Faiz arttırmaya ve sıkılaşmaya filan gerek yok" Bunu duyan piyasalar da durur mu? İkinci bir ralliye başlıyor. Temmuz'dan Kasım'a yalancı -ve hiç olmaması gereken- bir FAKE BOĞA yaşanıyor. Bitcoin 28k'dan 69k'ya kadar çıkıyor. Altcoin'ler zaten çok bol olan likiditeyle ikinci bir mega-ralli yaşıyor. Sonra Powell bu hatasından dönüyor, enflasyonun geçici olmadığını kabul ediyor ve tapering'e, daha sonra da faiz arttırmaya ve QT'ye (parasal sıkılaşmaya) başlıyor. Ama tabii ki öncesinde tarihi bir hata yaparak, gecikerek, yanlış karar vererek. Piyasaların ayarını, dengesini bozarak! SENE 2025 Aynı Powell bakın bugün ne dedi; * Ekonomi güçlü kalmaya devam eder ve enflasyon %2 hedefine yönelmezse, sıkı politika duruşunu daha uzun süre koruyabiliriz. * Enflasyonda daha fazla ilerleme görmek istiyoruz. Aceleci olmamız için hiçbir neden yok. * Parasal genişlemeyi, sadece faizler sıfır seviyesinde olduğunda uygularız. Şu anda sıfır seviyesinden çok uzaktayız. * işgücü piyasası beklenmedik şekilde zayıflarsa ve enflasyon beklenenden daha hızlı düşerse politikayı esnekleştirebiliriz. Yani kısacası; "aceleci olmaya gerek yok" diyor. Bunu anlıyorum. Takip ettiğim birçok matematiksel model de zaten faiz indirimini yavaşlat önerisi veriyor. Ama şu son cümle felaket senaryosu. Bakın tekrar yazayım, demiş ki; "işgücü piyasası beklenmedik şekilde zayıflarsa ve enflasyon beklenenden daha hızlı düşerse politikayı esnekleştirebiliriz." Bu ne demek dostlar, yani "işgücü piyasasının beklenmedik şekilde zayıflaması ve enflasyonun beklenenden hızlı düşmesi" ne demektir? Bu neyin tanımıdır? Evet. RESESYONUN Tanımıdır. Yani adam bu cümlede aleni bir şekilde "RESESYON OLURSA PARA POLİTİKASINI GEVŞETİRİM" demiş. Arkadaşım, resesyon olduktan sonra gevşeteceğin para politikası başını yesin! Bu felaket bir şey. Ben 2022'nin ikiknci yarısı ve 2023'ün ilk yarısında çok ciddi şekilde RESESYON bekledim biliyorsunuz. Hatta adım "RESESYONCU ABLAYA" çıkmıştı. Şükür ki o resesyon gelmedi ve öyle bir felaketi yaşamadık. Ama bu korkuyu üzerimizden hazır atmaya başlamışken, yine aynı paranoyaya girersek psikoloji yönetimi çok zor olur. Resesyon gelince "ay resesyon gelmiş, o zaman fiyat tepedeyken satayım" deme şansınız olmayacak. Çünkü o resesyon geldiği anda kocaman kırmızı mumlar zaten çoktan oluşmuş olacak! Mühendislikte "koruyucu bakım, önleyici bakım" gibi şeyler vardır. Yani bir makine veya bir proses henüz bozulmadan önce bakımını yaparsın ki bozulmasın. Çünkü bozulduktan sonra yapılacak bakım daha masraflıdır. Şimdi diyeceksiniz ki; Powell'ın elinde, bizim elimizde olandan çok daha fazla veri var. Bu sebeple o daha iyisini bilir. Aynı Powell'ın elinde 2021'de de bu veriler vardı. Ama takır takır HATA YAPTI ve GECİKTİ. Yine hata yapıyor olmadığını ve gecikiyor olmadığını nerden bileceğiz! Bakın 2021 yılında o yaptığı hatayı ta o zamanlar nasıl incelemiştik. Yukarıdaki Videoyu izleyelim. Bunlar TARİHTEN NOTLAR! (Videoda Powell'ın konuşmasından efsane kesit de var. O konuşma tarihe geçti.) 👇👇👇 #BTC $BTC #BTCUSDT #Bitcoin #Kripto #Crypto #Kriptopara #altcoin #altcoins #ETF #USDT #CME #Binance #coinbase #tether #CME #CoT #ETH $ETH #ETHEREUM

CryptoMe 

12,983 Aufrufe • vor 1 Jahr

Keine weiteren Inhalte verfügbar