𝐩𝐮𝐭 ᰔᩚ's banner
𝐩𝐮𝐭 ᰔᩚ's profile picture

𝐩𝐮𝐭 ᰔᩚ

@heavensdew_co9,269 subscribers

skincare, beauty & a little bit of everyday magic 🤍 || KOL || DM for business inquiries ⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

Shorts

Ramai tanya, ada tak tips untuk beginner yang memang tak reti lukis eyeliner langsung. First thing I nak suggest, draw your eyeliner guna yang jenis pencil instead of liquid. Nah tengok tutorial ni 👇🏻

Ramai tanya, ada tak tips untuk beginner yang memang tak reti lukis eyeliner langsung. First thing I nak suggest, draw your eyeliner guna yang jenis pencil instead of liquid. Nah tengok tutorial ni 👇🏻

155,897 views

Kenapa takde siapa bagitau yang contour dengan bronzer are two DIFFERENT things.. 😭 Contour - used to sculpt face (cool-toned) Bronzer - used to bring warmth to the face (warm-toned) Tutorial ni membantu betul!!

Kenapa takde siapa bagitau yang contour dengan bronzer are two DIFFERENT things.. 😭 Contour - used to sculpt face (cool-toned) Bronzer - used to bring warmth to the face (warm-toned) Tutorial ni membantu betul!!

191,559 views

Tutorial ni khas untuk perempuan yang suka makeup look nampak soft. Boleh lah try makeup macam ni nak pergi dating. 🤭💗 Sekarang ni eyeshadow palette murah pun pigmented gila macam harga ratus2. Tengok lah ni!

Tutorial ni khas untuk perempuan yang suka makeup look nampak soft. Boleh lah try makeup macam ni nak pergi dating. 🤭💗 Sekarang ni eyeshadow palette murah pun pigmented gila macam harga ratus2. Tengok lah ni!

60,914 views

Weh kita boleh dapat plump lips instantly macam buat lip filler???? I'm in 😍 Imagine spending less than RM20 for lip plumper and orang ingat you spend beribu dekat lip filler. Maybe I should buy one soon!!!

Sensitive content

Weh kita boleh dapat plump lips instantly macam buat lip filler???? I'm in 😍 Imagine spending less than RM20 for lip plumper and orang ingat you spend beribu dekat lip filler. Maybe I should buy one soon!!!

13,527 views

Videos

No more content to load