اصولا شنیدن از «همبستگی ملی» و پادشاهیخواهنمایی! از طرف کسانی که به همه ایستگاههای مسئلهدار سیاست در ایران سرک کشیدهاند کمی ملال آور است. فلسفه «سرور» گفتن را هم از آقای شاهیننژاد بپرسید احتمالا برایتان توضیح خواهند داد. تلاش کنید حالا که تغاری شکسته و پرت شدهاید به فضای سیاسی ایران کمی بیشتر از شلنگ تخته انداختن و مجیز گفتن یاد بگیرید. کمی که پخته شدید و متوجه شدید در سیاستورزی نباید با هر بادی به هر سمتی غلت زد شاید بتوانید چیزهایی هم بگویید. اما تا اطلاع ثانوی روزی چندبار ویدیوی مجیزتان برای علینژاد را ببینید و بشنوید و به کارهایتان فکر کنید و وقت سروران را بیهوده تلف نکنید. ! رونوشت به کانون ریزشیهای مقیم اپوزیسیون