Hafiz Razak's banner
Hafiz Razak's profile picture

Hafiz Razak

@hrfuturesnq4,257 subscribers

Futures Trader | Funded Trader | Trading Psychology

Shorts

Dah start dah buat benda bodoh dengan Veo 3 ni. Teka negara mana? Harap orang Malaysia jangan buat benda ni.

Dah start dah buat benda bodoh dengan Veo 3 ni. Teka negara mana? Harap orang Malaysia jangan buat benda ni.

721,324 views

Aduh banyak ii tempat sini jugak kau nak bergambar 🙂‍↔️ Nak bergambar tak salah..tapi kau duduk atas kereta orang dah kenapa..tak kisah lah kereta tu mahal ke murah...🤦🏻‍♂️

Aduh banyak ii tempat sini jugak kau nak bergambar 🙂‍↔️ Nak bergambar tak salah..tapi kau duduk atas kereta orang dah kenapa..tak kisah lah kereta tu mahal ke murah...🤦🏻‍♂️

667,538 views

Kalau macam ni tak salah boleh je bawa atas jalan, lain lah kalau tinted gelap atau plate fancy ianya boleh menyebabkan kemalangan dan membahayakan untuk peguna jalan raya yang lain 📏

Kalau macam ni tak salah boleh je bawa atas jalan, lain lah kalau tinted gelap atau plate fancy ianya boleh menyebabkan kemalangan dan membahayakan untuk peguna jalan raya yang lain 📏

584,797 views

Tak palat darat mesti drebar bas yang buat hal. Tapi dedua sama je menyusahkan hidup. Bas tu besar bkn mcm kereta boleh emergency break ni kalau kereta kt depan tetiba tekan break tak naya bas tu sapu semua manusia atas jalan?

Tak palat darat mesti drebar bas yang buat hal. Tapi dedua sama je menyusahkan hidup. Bas tu besar bkn mcm kereta boleh emergency break ni kalau kereta kt depan tetiba tekan break tak naya bas tu sapu semua manusia atas jalan?

387,508 views

Awat tak niaga kat tengah jalan terus bang

Awat tak niaga kat tengah jalan terus bang

364,310 views

BAS ACCIDENT LAGI!! Kes pelajar UPSI tu baru je jadi 9 jun. ehh, tiba2 10 jun ada kes baru yang berkait dengan bas lagi.🤦🏻‍♂️ Driver bas okay tak okay ni?

BAS ACCIDENT LAGI!! Kes pelajar UPSI tu baru je jadi 9 jun. ehh, tiba2 10 jun ada kes baru yang berkait dengan bas lagi.🤦🏻‍♂️ Driver bas okay tak okay ni?

344,495 views

Percaya tak nanti bila dah bersih, semua berebut mau 😫

Percaya tak nanti bila dah bersih, semua berebut mau 😫

339,217 views

Wehhh patut ramai gila terjejas kat LRT Bandar Puchong tadi. Ratusan penumpang terjejas di stesen LRT hari ini ekoran insiden lelaki warga Taiwan maut terjatuh di landasan LRT Bandar Puchong petang tadi. Another issue?? Loke Siew Fook

Wehhh patut ramai gila terjejas kat LRT Bandar Puchong tadi. Ratusan penumpang terjejas di stesen LRT hari ini ekoran insiden lelaki warga Taiwan maut terjatuh di landasan LRT Bandar Puchong petang tadi. Another issue?? Loke Siew Fook

281,031 views

Risiko parking menghalang jalan raya.. tanggung la sendiri 🤣 Tak perli kesian. Siapa suruh parking kat selekoh macam tu. Menyusahkan je keje nya.

Risiko parking menghalang jalan raya.. tanggung la sendiri 🤣 Tak perli kesian. Siapa suruh parking kat selekoh macam tu. Menyusahkan je keje nya.

206,419 views

Dah nape smpai cium2? Kita amik ibrah dari peristiwa ni bkn taksub dgn bau. Dah mula dah perangai Konoha. Nak cium alquran tak salah tapi bila jadi ceni ramai ramai orang buat macam tu , tak ke orang salah faham?

Dah nape smpai cium2? Kita amik ibrah dari peristiwa ni bkn taksub dgn bau. Dah mula dah perangai Konoha. Nak cium alquran tak salah tapi bila jadi ceni ramai ramai orang buat macam tu , tak ke orang salah faham?

116,585 views

Zaman sekarang semua Salah cikgu,bab yg murid-murid bagi pening kepala TU langsung diperendahkan..Apalah nasib kami guru-guru nie..Kita mengajar anak2 bukan suka2 hati marah dia orang☹️Hidup Guru-Guru👩‍🏫

Zaman sekarang semua Salah cikgu,bab yg murid-murid bagi pening kepala TU langsung diperendahkan..Apalah nasib kami guru-guru nie..Kita mengajar anak2 bukan suka2 hati marah dia orang☹️Hidup Guru-Guru👩‍🏫

102,282 views

GADUH DI FAMILY MART Tular pergaduhan di Family Mart. Masa dan lokasi kejadian tidak dinyatakan. Sumber ➡️ Media sosial

GADUH DI FAMILY MART Tular pergaduhan di Family Mart. Masa dan lokasi kejadian tidak dinyatakan. Sumber ➡️ Media sosial

69,602 views

Videos

Gila la. Cari duit dengan scam orang! Memang level-level iblis la… bagus tindakan ojen!
4:38

Sensitive content

This media may contain sensitive content.