
حسین سلاح ورزی
@HSelahvarzi • 40,219 subscribers
من مسئول آنچه میگویم هستم نه آنچه که تو برداشت میکنی! https://t.co/4WCDsS2IAm
Shorts
Videos

حالا که نماینده فرقه پایداری در مجلس رسما کارزاری راه انداخته و اعلام کرده راضی نیستم یک قِران از مالیات من قبل از آنکه خرج غزه شود خرج جایی دیگر شود، اگر به جایی بر نمیخورد ما رعایا هم اجازه داریم نظرمان را اعلام کنیم؟ “من حسین سلاح ورزی راضی نیستم یک قِران از مالیات پرداختی من بجز برای رفاه مردمان کشورم، خرجِ غزه و هیچ جایی دیگرِ خارج از ایران شود.” لطفا شما هم در ادامه کارزاری که این آقای کوچک زاده راه اندازی کرده اند نظرتان را بفرمایید. باعث امتنان است که ضمن اظهار نظر ریتوییت کنید.
حسین سلاح ورزی260,869 次观看 • 1 年前

شباهت نظرات علیز کمونیست و جبرائیلی و حسینی (موسس فرقه ریاستارت) در مورد اتاق بازرگانی و بخش خصوصی ایران بسیار جالب است. "اتحادیه ابلهان" در برابر توسعه ایران به صفآرایی یکپارچهای دستیافته که متاسفانه تعیینکننده خطمشی دولتِ ضعیف نیز شده است. کریمی قدوسی کی هستند؟
حسین سلاح ورزی225,009 次观看 • 2 年前

این، به تعبیر صریح خودش، "اسکل نظام " پس از آنکه مدتها سعی کرد ملت را قانع کند ما از ژرمانها مرفهتریم چون آیفون تصویری داریم و از اهالی انگلستان وضعمان بهتر است چون آنها برای نمردن از سرمای زمستان در اجاقشان سنده سگ میسوزانند؛ عاقبت به این نتیجه رسیده که وضع مملکت چنان وخیم است که باید گشت و برای آن "مسبب" پیدا کرد. و خوب احتمالا از آنجا ملاحظه کرده دستگاههای نظارتی و امنیتی کشور زیر نظر من هستند؛ نهادهای اداره کننده انفال و ذخایر ملی به من حساب پس میدهند؛ جهتگیری سیاست خارجی کشور را من تعیین میکنم؛ قاضیالقضات با اذن من حکم صادر میکند و خلاصه هر رطب و یابسی در مملکت یک سرش به دفتر من میرسد؛ خیلی منطقی و معقول به این نتیجه رسیده که مسبب وضع موجود منم. دکارت در کتاب گفتار در روش به کاربستن خرد گفته بود: در این دنیا هیچ چیز به اندازه عقل عادلانه توزیع نشده چرا که هیچکس را نمیتوان یافت که از سهم خود ناراضی باشد.
حسین سلاح ورزی123,812 次观看 • 1 年前

میفرمایند: «بسیاری از پالایشگاههای محلی چین برای فرار از مالیات نمیگویند از کجا نفت وارد میکنیم/ باید با این پالایشگاهها کار کنیم» این اظهارات هم از جنس دیگر گزارشات مُهمَل و پوچِ مشابه است! گویا زحمت فکر کردن به خود ندادهاند که وقتی نفتکشها تحتِ تحریم باشند ، چگونه میتوان نفت را به این پالایشگاههای فرضی رساند؟!
حسین سلاح ورزی57,849 次观看 • 1 年前

فیلم/ افرادی مثل سلاح ورزی و پدرام سلطانی در اتاق بازرگانی نگذاشتند بخش خصوصی ما در سوریه سرمایهگذاری کند 👤عضو هیات علمی اندیشکده یقین: اگر بخش خصوصی ایران عملکرد خوبی در سوریه داشت، اسد سقوط نمیکرد. توضیح: برخی بر این باور بودند که #اتحادیه_ابلهان فقط محدود به علیز و جبرائیلی و ثابتی است و با ابتر ماندن جریان رئیسی به محاق رفته و به تاریخ پیوسته است. اما چنان که پیداست عمله های رسانهای مربع پشت پرده (چوپان و نیلی و بهادری و خلجی )مجددا قد علم کرده و با سو استفاده از عناوین جذابی مثل “ خانه اقتصاد” به صحنه برگشتهاند و با استمرار بلاهت درصددند تا در این وضعیت نابسامان کشور شاید از آب گل آلود ماهی بگیرند.
حسین سلاح ورزی58,472 次观看 • 1 年前

چین طی ۱۹ سال با سرمایهگذاری ۳۲۰ میلیارد دلار موفق به ایجاد حدود ۲۲۰ میلیون شغل شده است! ایران با خسارت ۱۳۰۰ میلیارد دلاری ناشی از تحریمها در طول ۱۳ سال، میتوانست چند شغل ایجاد کند؟ مسببان اعمال و تداوم این تحریمهای ویرانگر چه پاسخی در برابر مردم و نسلهای آینده دارند؟
حسین سلاح ورزی46,413 次观看 • 1 年前

جناب آقای ربیعی صحبت های حسین نصر در ترکیه راببینید : «در آخرین سفر، یک استدعا دارم که بتوانم بروم ایران، به خانواده گفتم. وصیت هم کردم بعد از دنیا رفتنم، جسدم را برگردانند پیش پدرم، دفن ام کنند.» حالا ببینیم دولت “وفاق” می تواند آرزوی این مرد هشتاد وچند ساله را که از قضا از مفاخر ایران زمین اند را برآورده کند و تا زمانیکه در حیات هستند امکان حضور بدون بیم و دغدغه اش را در میهن فراهم کند؟ یا صبر می کنند و بعد از وفاتش به پیام های حاوی از تاثر و تالم خواهند پرداخت؟
حسین سلاح ورزی48,031 次观看 • 1 年前