
Kamran
@Kamrano666 • 2,768 subscribers
حقیقت تلخ است، اما از دروغ گواراتر است
Shorts
Videos

عزاداری باشه میرقصن،تاجگذاری میکنن میرقصن،تجمعات خارجیا میرن میرقصن،تیم ملی رو تحریم میکنن میرقصن! کلا این سامانه در حال رقصن. همین پهلویچیا به بقیه فحاشی میکنند که ما ۶ ماهه برای اینکه صدای مردم رو به گوش دنیا برسونیم، خواب و خوراک نداریم و هرهفته در خیابونیم! #فرقه_پهلوی
Kamran114,912 views • 9 days ago

شاگرد خلف مرتضی نجفی پور، هیچکس و ملکه یاسمین با افتخار تقدیم میکند! ترامپ اگر این عتیقه های سامانه رو میدید احتمالا خیلی زودتر توافق میکرد تا بتونه اینارو در اسرع وقت بفرسته آفریقا تا از شرشون راحت بشه، پهلوی هم قراره اونجا قبیله تأسیس کنه! #فرقه_تبهکار #فرقه_پهلوی #سس_خرسی
Kamran64,802 views • 8 days ago

خاطرات جالب مهردادفرهمند از مرادویسی،دقیقا ثابت میکنه امثال ویسی یا نصیری همیشه در مسائل سیاسی افراط و تفریط دارن!این آدمها هرگز قابل اعتماد نیستن،من نمیگم کسیکه طرفدار ج.ا بوده نمیتونه تغییر عقیده بده،آدمها تغییر میکنن اما تبدیل سوپر انقلابی به سوپر فاشیست پهلوی اصلا نرمال نیست!
Kamran120,257 views • 21 days ago

نادان بیسواد، اگر مبارزات و فعالیتهای چپها برای گروههای رنگینکمانی نبود همین گروههای راست افراطی بخصوص یهودیان خدا میدونه چه بلاهایی سرتون میآوردن، برو ببین همین الان در لهستان با جامعه lgbt چکار میکنند میفرستنشون به شهرهای مخصوص! حالا باز برو پاچه خواری راستهارو بکن بی مغز.
Kamran36,060 views • 16 days ago

پهلویچیا میگن چرا به ما میگین #فرقه_تروریستی_پهلوی خب اسم رفتار وحشیانه چیه؟ ۳ نفر از حامیان تیم ملی رو گیر آوردن،زن و مرد مثه کفتارها با چوب پرچم بهشون حمله میکنند،به چه حقی چنین کاری میکنید؟چکاره اید؟چیزی بنام شرف دارید؟حیف از اسم کفتار که به شما بگن! #فرقه_پهلوی #فرقه_تبهکار
Kamran17,984 views • 9 days ago

زمانی پهلوی مخالف جنگ ۸ساله بود،میگه مخالفت با جنگ تایید سیستم نیست!پس چرا به ما مخالفان جنگ برچسب حامی ج.ا میزنید؟جنگها چه فرقی کردند؟اگر حمله کننده آمریکا واسرائیل باشن جنگ نیست مداخله بشردوستانه،اما صدام حمله کنه جنگ و تجاوز؟کشته های دیماه جاویدنام اما کودکان میناب تلفات جنگی؟
Kamran22,649 views • 12 days ago

سوگند وفاداری به حزب پادشاهی؟مگه مافیا یا یاکوزا هستند که سوگند وفاداری دارن؟حتما با خون امضا کردن! قراره چکار کنن که ازشون قسم گرفتن؟مگه پادشاهی حزب؟ سلطنت طلب به من ایراد میگیره چرا همش علیه پهلوی پست میزاری، آخه این چه وضعی این مسخره بازی چیه؟ سرتا پاتون سرشار از گاف و کمدی!
Kamran132,419 views • 3 months ago

لیدرهای پهلویچی،یکی یکی کارمای رفتارشون پس میدن،از التماس به اسرائیل و آمریکا برای بمباران ایران تاحمایت از جنایات اسرائیل علیه فلسطینیها،وقتی برای دیگران فقط بخاطر اینکه مخالف پهلوی هستندآرزوی مرگ ونابودی کنی، مطمئن باش جوابشو خواهی گرفت! ما که نه آرزو نه راضی به مرگ کسی هستیم.
Kamran17,174 views • 10 days ago

باورم نمیشه یک زن دشمن فروغ باشه! فروغ فرخزاد نماد مبارزه برای آزادی و برابری زنان و همچنین منتقد جدی شرایط اجتماعی و سیاسی زمان خودش بود،شاید ما تاریخ اشتباهی رو خوندیم،آیا فروغ علیه زنان حرفی زده؟ یا چون منتقد خاندان پهلوی بوده باید هر اراجیفی در موردش گفته بشه. #فرقه_پهلوی
Kamran32,259 views • 22 days ago

این دیگه نهایت سقوط انسانیت که به کل اعراب فحاشی جنسی کنی! چقدر میتونی نژادپرست و حقیر باشی،حرف از دموکراسی،دنیای آزاد و ارتباط با جهان میزنید اما به کل ملتهای عرب فحاشی میکنید. آیا وقتش نیست اروپا فکر اساسی برای این گروه فاشیست افراطی نژادپرست نفرت انگیز بکنه؟ #فرقه_پهلوی
Kamran53,534 views • 2 months ago

این ساواکی ۱۰۰٪ مریض جنسی و روحی روانی، صحبتهایی که بصورت علنی در مورد تجاوز به دختر ۶ساله عنوان میکنه جرم کیفری نیت مجرمانه ست که از ۶ ماه تا ۱۰سال زندان داره، من حتما اینو به پلیس گزارش میدم دوستانی که شهر محل زندگی شو میدونن اطلاع بدن! فقط به خانم حیدری میگم چشمتون روشن.
Kamran22,470 views • 26 days ago

دیدگاه واقعی پهلویچیا که توسط یک راس کهنه کارشون بیان میشه که مردم رو خودفروش و گرسنه میدونه و دنبال تکه استخوانی هستند که آمریکا و اسرائیل بهشون بده!واقعا مردم ایران رو اینقدر حقیر میدونید؟کی به شما مسئولیت داده که به مردم کمک کنید؟مگه مهاجرت نکردیددیگه چی از جون مردم میخواید؟
Kamran13,748 views • 15 days ago

تماسهای تهدیدآمیز وحوش پهلوی به John Kiriakou افسر سابق سازمان سیا کلا هیچ صدای مخالفی با پهلوی نباید شنیده بشه دقیقا مثه پدربزرگ و باباش که صدای هیچ مخالفی رو تحمل نمیکردند خودشم که نشون داده یه دیکتاتور به تمام معناست. ما ۴۷ سال چنین روشهایی رو از ج.ا دیدیم پس واسمون آشناست.
Kamran57,031 views • 2 months ago

همین خانم شارلاتان رو یادتون زمان بمباران ایران در حال رقاصی و شادی با دوستاش مصاحبه میکرد حست چیه از بمباران ایران! الان که دوباره مردم داخل برگشتن شروع به گریه و زاری و مظلوم نمایی میکنه!شما وطنفروشان اگر فکر مردم بودید که با پرچم اسرائیل و آمریکا رقاصی نمیکردید که بیشتر بزن.
Kamran22,880 views • 28 days ago

صحبتهای قیصر خواننده پاپ، در مورد جنگ و شازده! بعد از این ویدئو وحوش پهلوی علیه اش صدها ویدئو ساختن و همه جوره بهش فحاشی و توهین کردند! چرا؟ چون به شازده گفته دزد و وطنفروش! هرکس مخالف صحبتهای ایشون بیادثابت کنه که صحت نداره، آدمهای ضعیف فحاشی و توهین میکنند! #فرقه_پهلوی
Kamran66,462 views • 3 months ago

چرا این لمپنها فکر میکنن ساواک یه گروه یا حزب سیاسی بوده که اینجوری ازش دفاع میکنن؟ با صراحت میگه ساواک شکنجه گر نبوده اما وقتی میفهمه ر.پهلوی گفته شکنجه کردن، میگه این نظر پهلوی اینم نظر من! مگه راجع رنگ لباس که میگی نظر منه! ابله شکنجه بوده یا نبوده دیگه نظر شماها چه صیغه ای؟
Kamran18,888 views • 26 days ago