RuthlesS oppoSition LeAdeR's banner
RuthlesS oppoSition LeAdeR's profile picture

RuthlesS oppoSition LeAdeR

@LeaderRuthless24,243 subscribers

Para babaları siyasileri satın almayı akıl edebildiler ve her şey bununla başladı

Shorts

🤖 Çevrende oynatılan simülasyon dalgasının içinde çok azı gerçek ruhsal görevli, diğer tümü senin yolculuğuna dahil olan arka plan oynatıcıları.. anlık aksama yaşayan ve hata veren içi boş bir NPC

🤖 Çevrende oynatılan simülasyon dalgasının içinde çok azı gerçek ruhsal görevli, diğer tümü senin yolculuğuna dahil olan arka plan oynatıcıları.. anlık aksama yaşayan ve hata veren içi boş bir NPC

29,081 views

Sizi öyle bir yakacağız ki cehennemde bir daha yanmayacaksınız Ben mağara Adamıyım ve bu 👹şeytanın oyununa inanmadım inanmıyorum! Karşımızda tesadüf eseri münferit kişiler yok! Karşımızda bir ırk var, aynı DNA' ya sahip kişiler bunlar.. Ulan hepsi birbiriyle akraba be akraba! kuzenler birbirleriyle.. bunu kafana kazı canım kardeşim .. Dün Ay'a gittik dediler.. yalan İkiz kule saldırıları.. yalan (tv'den tiyatro izletmişler çarpan uçak yok uçak, ham videolarda uçak yok) petrol fosil bazlı bir yakıt ve arzı kısıtlı deyip faiş fiyatlarla Dünya'yı sömürdüler! Fosil değil!! Dünya'nın mantolamasında var olan bir sıvı, su ne ise petrol'de o işte..Yalan söylediler Güneş kanser yapar dediler, yalan.. koruyucu diye sattıkları kremler kanser Dünya küreymiş, yok yok daha çok armut gibiymiş, öbürü çıkıyor elma diyor, ertesi gün geoit oluyor!! güneş sistemi içerisinde uzay boşluğunda yüzbinlerce km hızla savruluyoruz diyorlar ..Dünya Güneş etrafında 107.627 km/saat hızla dönüyor diyorlar!? evet dönüyoruz diyorlar, nasıl numara ama iyi değilmi!? İnsanlıkla ancak bu kadar Tochack geçilebilirdi.. Verdikleri rakamlar semboller hepsi ama hepsi şeytani birer ritüel.. Kanser öldürür, tedavisi kemoterapi diyorlar, yalan.. Tuz zararlıdır yersen ebenin "mını görürsün diyorlar, yalan.. Organ nakli, Kan bağışı hepsi tezgah hepsi yalan.. (ahlaklı olmadıkları için yalan) Bankacılık sistemi, para sistemi hepsi aldatmaca hepsi soygun vurgun.. Banka'lar asla size doğruyu söylemez Suyun daha aptal olasın diye hergün ustaca zehirleniyor, sorsan mikropları arındırıyorlar, hava'dan üzerimize zehir sıkıyorlar hem evrensel akışta olan kozmik bilgileri örtüyorlar hemde bizi hasta ediyorlar, Bunlar insan değil gör gör anla artık!! mecaz yok canım kardeşim.. KARŞIMIZDA TEHLİKELİ DÜNYADIŞI BİR SOY VAR Say say bitmez üzerine bir 10 dakika daha düşünsek 100 tane yalanları çıkar bu sürüngen mahlukatların.. Gözüne her ne sokuyorlarsa bil ki yalan..ellerinde CGİ teknolojisi mevcut perde önünden bilgisayar başından dünya'yı büyü'lüyorlar büyü yapıyorlar, hipnoz ediyorlar.. .. .. Gözümüzün önüne koydukları bu elon, gates ve diğerleri tümü tamamı kim biliyormusunuz!? Bunlar, bu sürüngen DNA'lıların belli astrolojik dizilimlerde etkinin yoğun olacağı bölgelerde sex ayinlerinde dünya'ya getiriliyor! ayin'in gerçekleştirileceği alana yüksek mercekli lens'ler ile Orion's belt'in (orion kuşağı) ışığı aktarılıyor!! Tanı tanı bu iblis soyunu iyi tanı..kim bunlar kardeşim kim yorsun ya al sana kim işte.. Sonra bu şeytan çocukları büyüyor ve Dünya sahnesinde heryerde söz sahibi oluyor, her yerde karşında!! Elon'un balon filosu starling üstümüzde dolaşıyor kimden izin aldı? kime sordu? Sen belli bir irtifanın dışında dron uçuramıyorsun SHGM'den izin alıp kaydolmalısın.. Yazarken uyuz oldum sinirlendim neyse Dostlar Biz Ele ele verip bu iblisleri in'lerine göndereceğiz.. SİZİ ÖYLE BİR YAKACAĞIZ Kİ CEHENNEMDE BİR DAHA YANMAYACAKSINIZ!! (şu aşağıdaki görsel'e iki satır birşey yazıp paylaşacaktım, o kadar çok yazdım ki görselle anlatılan anlamını yitirdi, neyse Dostlarımın Beni anladığını biliyorum, aynı frekansta olduğumuzu hissediyorum.. Yalanlara inanmayın)

Sizi öyle bir yakacağız ki cehennemde bir daha yanmayacaksınız Ben mağara Adamıyım ve bu 👹şeytanın oyununa inanmadım inanmıyorum! Karşımızda tesadüf eseri münferit kişiler yok! Karşımızda bir ırk var, aynı DNA' ya sahip kişiler bunlar.. Ulan hepsi birbiriyle akraba be akraba! kuzenler birbirleriyle.. bunu kafana kazı canım kardeşim .. Dün Ay'a gittik dediler.. yalan İkiz kule saldırıları.. yalan (tv'den tiyatro izletmişler çarpan uçak yok uçak, ham videolarda uçak yok) petrol fosil bazlı bir yakıt ve arzı kısıtlı deyip faiş fiyatlarla Dünya'yı sömürdüler! Fosil değil!! Dünya'nın mantolamasında var olan bir sıvı, su ne ise petrol'de o işte..Yalan söylediler Güneş kanser yapar dediler, yalan.. koruyucu diye sattıkları kremler kanser Dünya küreymiş, yok yok daha çok armut gibiymiş, öbürü çıkıyor elma diyor, ertesi gün geoit oluyor!! güneş sistemi içerisinde uzay boşluğunda yüzbinlerce km hızla savruluyoruz diyorlar ..Dünya Güneş etrafında 107.627 km/saat hızla dönüyor diyorlar!? evet dönüyoruz diyorlar, nasıl numara ama iyi değilmi!? İnsanlıkla ancak bu kadar Tochack geçilebilirdi.. Verdikleri rakamlar semboller hepsi ama hepsi şeytani birer ritüel.. Kanser öldürür, tedavisi kemoterapi diyorlar, yalan.. Tuz zararlıdır yersen ebenin "mını görürsün diyorlar, yalan.. Organ nakli, Kan bağışı hepsi tezgah hepsi yalan.. (ahlaklı olmadıkları için yalan) Bankacılık sistemi, para sistemi hepsi aldatmaca hepsi soygun vurgun.. Banka'lar asla size doğruyu söylemez Suyun daha aptal olasın diye hergün ustaca zehirleniyor, sorsan mikropları arındırıyorlar, hava'dan üzerimize zehir sıkıyorlar hem evrensel akışta olan kozmik bilgileri örtüyorlar hemde bizi hasta ediyorlar, Bunlar insan değil gör gör anla artık!! mecaz yok canım kardeşim.. KARŞIMIZDA TEHLİKELİ DÜNYADIŞI BİR SOY VAR Say say bitmez üzerine bir 10 dakika daha düşünsek 100 tane yalanları çıkar bu sürüngen mahlukatların.. Gözüne her ne sokuyorlarsa bil ki yalan..ellerinde CGİ teknolojisi mevcut perde önünden bilgisayar başından dünya'yı büyü'lüyorlar büyü yapıyorlar, hipnoz ediyorlar.. .. .. Gözümüzün önüne koydukları bu elon, gates ve diğerleri tümü tamamı kim biliyormusunuz!? Bunlar, bu sürüngen DNA'lıların belli astrolojik dizilimlerde etkinin yoğun olacağı bölgelerde sex ayinlerinde dünya'ya getiriliyor! ayin'in gerçekleştirileceği alana yüksek mercekli lens'ler ile Orion's belt'in (orion kuşağı) ışığı aktarılıyor!! Tanı tanı bu iblis soyunu iyi tanı..kim bunlar kardeşim kim yorsun ya al sana kim işte.. Sonra bu şeytan çocukları büyüyor ve Dünya sahnesinde heryerde söz sahibi oluyor, her yerde karşında!! Elon'un balon filosu starling üstümüzde dolaşıyor kimden izin aldı? kime sordu? Sen belli bir irtifanın dışında dron uçuramıyorsun SHGM'den izin alıp kaydolmalısın.. Yazarken uyuz oldum sinirlendim neyse Dostlar Biz Ele ele verip bu iblisleri in'lerine göndereceğiz.. SİZİ ÖYLE BİR YAKACAĞIZ Kİ CEHENNEMDE BİR DAHA YANMAYACAKSINIZ!! (şu aşağıdaki görsel'e iki satır birşey yazıp paylaşacaktım, o kadar çok yazdım ki görselle anlatılan anlamını yitirdi, neyse Dostlarımın Beni anladığını biliyorum, aynı frekansta olduğumuzu hissediyorum.. Yalanlara inanmayın)

18,298 views

Videos

LeaderRuthless's profile picture

📡Covit büyük ihtimal Frekansal bir saldırıydı (o konu muallak) 🎚PČŘ test çubuklarının ucunda mikroskop altı gözlemlerde çeşitli partiküller saptandı, halbuki hastanın vücuduna o çucukları sokmadan hiç temas etmeden, hastanın kendisi salya ya da burun sıvısı verebilirdi ama onlar en hassas yere ısrarla o çubukları sokmak istediler 💊peşi sıra dayatılan, evlere kadar koştura koştura servis edilen Favipirävīr hapını, bazı Dr' lar insanlık namına "bak bu ilacı Ben yazıyorum ama sakın kullanma" diye vatandaşı uyarıyorlardı, zehir olduğu biliniyordu! 💉Aşıyı söylemeye bile gerek yok direk Şeytan sıvısıydı, 13 milyar doz ile insanlık çanak anten haline çevrildi artı organlara oksijen taşımada kullanılan Kan yakıtı bozuldu 😷Maske olayında ise 3 krş etmez o nylon elyaf parçalarında nano robotlar ve parazitler görüldü ve Dünya'nın birçok Ülkesinde mikrobiologlar bunları dile getirdi ve kaydı aldı, Biolojik beden oksijensiz bırakıldı hemde yıllarca, yetmezmiş gibi hala maske takanlar var! mesela onların gözlerine iyice bir bakın yaşamadıklarını görürsünüz bitmişler artık.. .. ✡️Sonuç, Kim ne derse desin Ezoterik Satan örgütüler bu projeden başarılı çıktılar, onyıllar öncesinden hazırlandıkları belli.. 🪤EY İNSAN! SIRADAKİ TUZAĞI EĞER YEMEZSEN MİNNETTAR KALIRIZ! İlkini şapur şupur afiyetle yedin bir sonrakini yeme! lütfen yeme bi kerede yeme işte.. Aşılıları Biz aşısızlara karşı silah olarak kullanabilirler, Aşılılar bir Ordu Biz ise bir avuç insanız.. Frekanslar üzerinden nasıl oyunlar oynanıyor neler başarmak mümkün araştırın, Tavistock'u araştırın.. hiç İyi şeyler gelmiyor bunu bilelim

RuthlesS oppoSition LeAdeR

238,212 views • 2 years ago

LeaderRuthless's profile picture

👹 C E R N TİP1 DÜNYA'SINA son reset.. 3 CİSİM PROBLEMİ programında Dünya'dan sürekli sinyal yollayan askeri birlikteki kızın mesajlarına en nihayetinde başka uygarlıktan cevap gelir ve aralarında şöyle bir dialog geçer 👽+ Ben bu dünyadaki barış yanlısı biriyim. mesajı ilk alan kişi ben olduğum için şanslısınız.. Sizi uyarıyorum cevap vermeyin! cevap verirseniz oraya geliriz ve gezegeniniz işgal edilir! cevap vermeyin.. Sizi uyarıyorum cevap vermeyin! 👩‍⚕️ - buraya gelin! bizi kurtarmanız gerek.. bu dünyayı işgal etmenize yardım edeceğim .. İnsanlık bu Cern tam olarak ne yapıyor zannediyor? Evrenin en karanlık türlerini buraya getirmek için inşaa edildi ve portal kapıları oluşturuyor yıldız geçidi açıyor.. Cern'den birkaç prof ne demişti varmı hatırlayanınız? Zamanyolcuları gelip projelerimize müdahale ettiler demişlerdi.. tekin işlerle uğraşmıyorlar ve bunu hepimizin ciddiye, çoook ciddiye alması gerekiyor.. fizik yada metafizik bir varlığın musallatı saldırısı ile nasıl başa çıkabilirsin (gog mogog) Birtakım kötüşeyler olmakta ve insanlık mışıl mışıl kan uykularında uyumakta.. Geçtiğimiz günlerde Hamza Yardımcıoğlu bir şey hatırlattı, resmen kafam açıldı.. olayların tümünü birleştirir bağlarsan senin de açılacaktır.. Astrofizikçi, fizikçi ve matematik bilimleri doktoru olan Nikolai Kardashev'in galaktik uygarlıkların 3 kademeli tezini hatırlattı.. 3 Tip uygarlık var dedi TİP 1 kısmında yer alan canlı grubu sadece kendi yaşadığı gezegeninin enerjisini kullanan az gelişmiş bir tür tipi, bu kısım için Dünya insanlığı seviyesi oldukça uygun.. TİP2: okadar gelişmiş bir medeniyet ki kendi gezegeninin enerjisi artık ihtiyaçlarını karşılamıyor o nedenlebaşka yıldızların enerjisini direk kaynağından kullanıp hatta oralara santraller kurabiliyor.. TİP3 uygarlıkları ise teknolojide öyle bir seviyeye gelmiş canlılar ki enerjilerini yıldızlar da karşılamıyor bu seviyedeki uygarlıklar direk galaksilerin enerjilerini kullanıyor.. TİP3 ve TİP2 medeniyetler TİP1 seviyesindeki primitive canlıları gördüğünde böcek gibi bakıyor ve level atlama evresine ulaştıklarında kafalarına vurup tekrar en başa start çizgisine geri gönderiyorlar.. şimdi mitolojilere meraklı insanlar az çok mevzuları çözebiliyor, teknolojide biraz yükseldiğinde tam sınıf atlayıp TİP2 seviyesine geçiş yapabilme kabiliyetine geldiğin an'da tufan oluşturuluyor ve resetleniyoruz "müdahale geliyor" TİP2 ye geçişe müsade yok! belkide TİP2 lerin de TİP3 e geçmeleri safhasında reset geliyor.. TİP2' ye matrix'in kırıldığı, algıların açıldığı,farkındalığın arttığı ve olayları algılayış şeklinin değiştiği 5 boyutlu bir evreni de koyabilirsin, ben bu şekilde algılıyorum.. Biz bu seviyeye ulaştığımız her defasında bir resetlenme yemişiz.. Bakın, Nuh tufanı onlarca resetten yalnızca biri ve en büyüğü kabul ediliyor.. Dünya insanı'nı gelen vurmuş giden vurmuş, şu DNA' nın haline bir bak kapatıla kapatıla geldiğimiz nokta orangutanın bi tık üstü.. demem şu ki, Sözde uzaya falan çıkıyormuşuz ya, mars'a falan gidiyormuşuz hani, cern TİP2 TİP3 sınıfının en negatif olan atalarını da çağırdı davet etti.. o meşhur THE GREAT RESET kapımızın hemen ardında Ben böyle algılıyorum.. gelen Marduk .. .. Eğer Gök Tengri sesimizi duyuyorsa! (pek sanmıyoruz) hepimiz için Birlik diliyorum Sevgiyle Dostlar

RuthlesS oppoSition LeAdeR

37,029 views • 8 months ago

LeaderRuthless's profile picture

Z A M A N Y O L C U L A R I Trump için zaman yolcusu demeyelimde, bir şekilde teknolojiyi ele geçirip kullanan ve zamanda hareket edebilen, matrix'i manüpile edebilen birisi olduğu hakkındaki söylentileri bir çoğunuz duydunuz.. şunun için bunu belirtiyorum, eğer doğru ise Mermi Trump'ın kulağından arkadaki bir kişinin kafasına saplanmış, bu tür olayları sadece tesadüfe bağlamak yanlış olur.. Şimdi kalkıpta Trump'ı koskoca Atatürk ile kıyaslayacak değilim çünkü Trump hacking yapıyor, ancak Atatürk gerçek bir zaman yolcusuydu ve dikkat ederseniz profesyoneller tarafından 100 den fazla suikaste uğramış ve öldürülememiş tek kişidir Mustafa Kemal Atatürk! kurşun, şarapnel, bomba, bıçak vs hiçbiri ona işlemedi, Atatürk'ü bir türlü öldüremiyorlardı! O'nu ancak zehirleyerek öldürebileceklerini anladılar ve harekete geçtiler.. Bilmiyorum aklında olayları nasıl algılıyor yorumluyorsun ama Time line'ı kıran Adamlar bir şekilde korunmakta.. Atatürk Gök Tengri'den seçili bir hüküm verendir, göklerin gölgesidir.. .. Trump hakkında geçmişteki bu söylenti ve haberler doğrumudur değilmidir bilinmez, tabikide palavra da olabilir, masaldan ibarette olabilir.. ancak -+120 metreden sıkılan mermi kulağından girip arkadaki adama saplanıyorsa burada binde bir yaşanacak bir durum yaşanıyor, Ben bu durumu diğer bilgilerle topalayarak dünya üstü bir olay ile okumaya çalışmayı tercih ederim, burada bin'de bir'lik bir durum söz konusu.. (bilgilerin doğru olduğunu varsayarak yazıyorum fakat, Ben yinede ABD şirketine asla ama asla güvenmem- şöyleki günün birinde biri çıkar da aslında ABD diye biryer yokmuş orası sadece bir film seti platosuymuş dese hiç şaşırmam :) ) ABD hükümeti 1943 sonrası the office of Alien Property department adına, vefatından sonra Tesla'nın çalışmalarına el koyuyor.. Ancak Tesla'nın projelerini aktardığı yüzlerce kiloluk notlar formüller asla dünya zihni ile çözülemiyor, sonunda birim dışarıdan yardım almaya karar veriyor ve Donald Trump'nın o zamanki mühendis olan amcası John G. Trump şifreleri çözmek adına ışık hızıyla yardımlarına yetişiyor.. gerisini yazmaya gerek varmı!? Tesla'nın Philadelphia deneyi var mesela biliyorsunuz.. Konular konuları açıyor farkındayım ama mesela Nikola Tesla kuvvetle muhtemeldir ki, Dünya'ya çağ atlatılması kararı verildiğinde galaktik protokol Bilgileri kişi ya da kişilere zerkeder, bu alıkonulup tohumlama tekniği ya da telepati telekinezi telekinetik enerji vs vs farklı metodlarla seçilen kişiye bilgiler akar.. Tesla' ya baktığınızda özellikle son zamanları yüz hatları pekte insansı değildir tohumlama olasılığıda yüksek gibi görünüyor Daha fazla sıkmadan sonlandırıyorum, Sevgiler Saygılar iyi geceler Dostlar İnsanları uyarıp sadece doğruları konuşuyor olduğumuz için sansürleniyoruz, bir like atar yoruma nokta da olsa birşeyler bırakırsanız minnettar kalırız, bellimi olur belki günün birinde biryerden makineyi denk getirir birlikte zaman yolculuğu yaparız :D ciao

RuthlesS oppoSition LeAdeR

60,497 views • 1 year ago

No more content to load