
RuthlesS oppoSition LeAdeR
@LeaderRuthless • 24,243 subscribers
Para babaları siyasileri satın almayı akıl edebildiler ve her şey bununla başladı
Shorts
Videos

📡Covit büyük ihtimal Frekansal bir saldırıydı (o konu muallak) 🎚PČŘ test çubuklarının ucunda mikroskop altı gözlemlerde çeşitli partiküller saptandı, halbuki hastanın vücuduna o çucukları sokmadan hiç temas etmeden, hastanın kendisi salya ya da burun sıvısı verebilirdi ama onlar en hassas yere ısrarla o çubukları sokmak istediler 💊peşi sıra dayatılan, evlere kadar koştura koştura servis edilen Favipirävīr hapını, bazı Dr' lar insanlık namına "bak bu ilacı Ben yazıyorum ama sakın kullanma" diye vatandaşı uyarıyorlardı, zehir olduğu biliniyordu! 💉Aşıyı söylemeye bile gerek yok direk Şeytan sıvısıydı, 13 milyar doz ile insanlık çanak anten haline çevrildi artı organlara oksijen taşımada kullanılan Kan yakıtı bozuldu 😷Maske olayında ise 3 krş etmez o nylon elyaf parçalarında nano robotlar ve parazitler görüldü ve Dünya'nın birçok Ülkesinde mikrobiologlar bunları dile getirdi ve kaydı aldı, Biolojik beden oksijensiz bırakıldı hemde yıllarca, yetmezmiş gibi hala maske takanlar var! mesela onların gözlerine iyice bir bakın yaşamadıklarını görürsünüz bitmişler artık.. .. ✡️Sonuç, Kim ne derse desin Ezoterik Satan örgütüler bu projeden başarılı çıktılar, onyıllar öncesinden hazırlandıkları belli.. 🪤EY İNSAN! SIRADAKİ TUZAĞI EĞER YEMEZSEN MİNNETTAR KALIRIZ! İlkini şapur şupur afiyetle yedin bir sonrakini yeme! lütfen yeme bi kerede yeme işte.. Aşılıları Biz aşısızlara karşı silah olarak kullanabilirler, Aşılılar bir Ordu Biz ise bir avuç insanız.. Frekanslar üzerinden nasıl oyunlar oynanıyor neler başarmak mümkün araştırın, Tavistock'u araştırın.. hiç İyi şeyler gelmiyor bunu bilelim
RuthlesS oppoSition LeAdeR238,212 görüntüleme • 2 yıl önce

Mitolojilere ilgi duymaya ve araştırmaya başladığın an'dan itibaren artık filmlere film olarak bakamıyorsun, Filmlerin film olmadığını anlıyorsun.. Yaşadığımız dünya'ya 153 dünya dışı temas olmuş anunnaki sadece bunlardan bir tanesi belkide en sonuncusu oydu.. #3IATLAS
RuthlesS oppoSition LeAdeR37,153 görüntüleme • 8 ay önce

👹 C E R N TİP1 DÜNYA'SINA son reset.. 3 CİSİM PROBLEMİ programında Dünya'dan sürekli sinyal yollayan askeri birlikteki kızın mesajlarına en nihayetinde başka uygarlıktan cevap gelir ve aralarında şöyle bir dialog geçer 👽+ Ben bu dünyadaki barış yanlısı biriyim. mesajı ilk alan kişi ben olduğum için şanslısınız.. Sizi uyarıyorum cevap vermeyin! cevap verirseniz oraya geliriz ve gezegeniniz işgal edilir! cevap vermeyin.. Sizi uyarıyorum cevap vermeyin! 👩⚕️ - buraya gelin! bizi kurtarmanız gerek.. bu dünyayı işgal etmenize yardım edeceğim .. İnsanlık bu Cern tam olarak ne yapıyor zannediyor? Evrenin en karanlık türlerini buraya getirmek için inşaa edildi ve portal kapıları oluşturuyor yıldız geçidi açıyor.. Cern'den birkaç prof ne demişti varmı hatırlayanınız? Zamanyolcuları gelip projelerimize müdahale ettiler demişlerdi.. tekin işlerle uğraşmıyorlar ve bunu hepimizin ciddiye, çoook ciddiye alması gerekiyor.. fizik yada metafizik bir varlığın musallatı saldırısı ile nasıl başa çıkabilirsin (gog mogog) Birtakım kötüşeyler olmakta ve insanlık mışıl mışıl kan uykularında uyumakta.. Geçtiğimiz günlerde Hamza Yardımcıoğlu bir şey hatırlattı, resmen kafam açıldı.. olayların tümünü birleştirir bağlarsan senin de açılacaktır.. Astrofizikçi, fizikçi ve matematik bilimleri doktoru olan Nikolai Kardashev'in galaktik uygarlıkların 3 kademeli tezini hatırlattı.. 3 Tip uygarlık var dedi TİP 1 kısmında yer alan canlı grubu sadece kendi yaşadığı gezegeninin enerjisini kullanan az gelişmiş bir tür tipi, bu kısım için Dünya insanlığı seviyesi oldukça uygun.. TİP2: okadar gelişmiş bir medeniyet ki kendi gezegeninin enerjisi artık ihtiyaçlarını karşılamıyor o nedenlebaşka yıldızların enerjisini direk kaynağından kullanıp hatta oralara santraller kurabiliyor.. TİP3 uygarlıkları ise teknolojide öyle bir seviyeye gelmiş canlılar ki enerjilerini yıldızlar da karşılamıyor bu seviyedeki uygarlıklar direk galaksilerin enerjilerini kullanıyor.. TİP3 ve TİP2 medeniyetler TİP1 seviyesindeki primitive canlıları gördüğünde böcek gibi bakıyor ve level atlama evresine ulaştıklarında kafalarına vurup tekrar en başa start çizgisine geri gönderiyorlar.. şimdi mitolojilere meraklı insanlar az çok mevzuları çözebiliyor, teknolojide biraz yükseldiğinde tam sınıf atlayıp TİP2 seviyesine geçiş yapabilme kabiliyetine geldiğin an'da tufan oluşturuluyor ve resetleniyoruz "müdahale geliyor" TİP2 ye geçişe müsade yok! belkide TİP2 lerin de TİP3 e geçmeleri safhasında reset geliyor.. TİP2' ye matrix'in kırıldığı, algıların açıldığı,farkındalığın arttığı ve olayları algılayış şeklinin değiştiği 5 boyutlu bir evreni de koyabilirsin, ben bu şekilde algılıyorum.. Biz bu seviyeye ulaştığımız her defasında bir resetlenme yemişiz.. Bakın, Nuh tufanı onlarca resetten yalnızca biri ve en büyüğü kabul ediliyor.. Dünya insanı'nı gelen vurmuş giden vurmuş, şu DNA' nın haline bir bak kapatıla kapatıla geldiğimiz nokta orangutanın bi tık üstü.. demem şu ki, Sözde uzaya falan çıkıyormuşuz ya, mars'a falan gidiyormuşuz hani, cern TİP2 TİP3 sınıfının en negatif olan atalarını da çağırdı davet etti.. o meşhur THE GREAT RESET kapımızın hemen ardında Ben böyle algılıyorum.. gelen Marduk .. .. Eğer Gök Tengri sesimizi duyuyorsa! (pek sanmıyoruz) hepimiz için Birlik diliyorum Sevgiyle Dostlar
RuthlesS oppoSition LeAdeR37,029 görüntüleme • 8 ay önce

Z A M A N Y O L C U L A R I Trump için zaman yolcusu demeyelimde, bir şekilde teknolojiyi ele geçirip kullanan ve zamanda hareket edebilen, matrix'i manüpile edebilen birisi olduğu hakkındaki söylentileri bir çoğunuz duydunuz.. şunun için bunu belirtiyorum, eğer doğru ise Mermi Trump'ın kulağından arkadaki bir kişinin kafasına saplanmış, bu tür olayları sadece tesadüfe bağlamak yanlış olur.. Şimdi kalkıpta Trump'ı koskoca Atatürk ile kıyaslayacak değilim çünkü Trump hacking yapıyor, ancak Atatürk gerçek bir zaman yolcusuydu ve dikkat ederseniz profesyoneller tarafından 100 den fazla suikaste uğramış ve öldürülememiş tek kişidir Mustafa Kemal Atatürk! kurşun, şarapnel, bomba, bıçak vs hiçbiri ona işlemedi, Atatürk'ü bir türlü öldüremiyorlardı! O'nu ancak zehirleyerek öldürebileceklerini anladılar ve harekete geçtiler.. Bilmiyorum aklında olayları nasıl algılıyor yorumluyorsun ama Time line'ı kıran Adamlar bir şekilde korunmakta.. Atatürk Gök Tengri'den seçili bir hüküm verendir, göklerin gölgesidir.. .. Trump hakkında geçmişteki bu söylenti ve haberler doğrumudur değilmidir bilinmez, tabikide palavra da olabilir, masaldan ibarette olabilir.. ancak -+120 metreden sıkılan mermi kulağından girip arkadaki adama saplanıyorsa burada binde bir yaşanacak bir durum yaşanıyor, Ben bu durumu diğer bilgilerle topalayarak dünya üstü bir olay ile okumaya çalışmayı tercih ederim, burada bin'de bir'lik bir durum söz konusu.. (bilgilerin doğru olduğunu varsayarak yazıyorum fakat, Ben yinede ABD şirketine asla ama asla güvenmem- şöyleki günün birinde biri çıkar da aslında ABD diye biryer yokmuş orası sadece bir film seti platosuymuş dese hiç şaşırmam :) ) ABD hükümeti 1943 sonrası the office of Alien Property department adına, vefatından sonra Tesla'nın çalışmalarına el koyuyor.. Ancak Tesla'nın projelerini aktardığı yüzlerce kiloluk notlar formüller asla dünya zihni ile çözülemiyor, sonunda birim dışarıdan yardım almaya karar veriyor ve Donald Trump'nın o zamanki mühendis olan amcası John G. Trump şifreleri çözmek adına ışık hızıyla yardımlarına yetişiyor.. gerisini yazmaya gerek varmı!? Tesla'nın Philadelphia deneyi var mesela biliyorsunuz.. Konular konuları açıyor farkındayım ama mesela Nikola Tesla kuvvetle muhtemeldir ki, Dünya'ya çağ atlatılması kararı verildiğinde galaktik protokol Bilgileri kişi ya da kişilere zerkeder, bu alıkonulup tohumlama tekniği ya da telepati telekinezi telekinetik enerji vs vs farklı metodlarla seçilen kişiye bilgiler akar.. Tesla' ya baktığınızda özellikle son zamanları yüz hatları pekte insansı değildir tohumlama olasılığıda yüksek gibi görünüyor Daha fazla sıkmadan sonlandırıyorum, Sevgiler Saygılar iyi geceler Dostlar İnsanları uyarıp sadece doğruları konuşuyor olduğumuz için sansürleniyoruz, bir like atar yoruma nokta da olsa birşeyler bırakırsanız minnettar kalırız, bellimi olur belki günün birinde biryerden makineyi denk getirir birlikte zaman yolculuğu yaparız :D ciao
RuthlesS oppoSition LeAdeR60,497 görüntüleme • 1 yıl önce

🧨 D E P R E M İSTANBUL'U PATLATACAKLAR.. Nükleer bombalar patlatıp deprem süsü verecekler.. tıpkı 6 şubat gibi, Kahramanmaraş' taki köylüler çok şiddetli bir patlama duymuşlardı ve ardından zeytin bahçeleri 50 mt kadar çökmüştü! .. önce bilgiyi bizlere ulaştıran kişiye bir bakacaksın! sıradan birimi yoksa değilmi Ona göre ciddiye alıp hareket edeceksin! Benim ciddiye alıyor olmam Bana hiçbirşey kaybettirmez!! Ama Senin bunu ciddiye almıyor olman Seni öldürür, süründürür, bitirir mağlup eder, Vatan el değiştirir.. Komplo yok, aklını kullanmak zorundasın .. Bilmeyenler için bunu tekrar gündeme getiriyoruz ki, TEHLİKEYİ GÖRÜN! İstanbul "satan soyu" için mühim biryer almak için herşeyi yapacaklar.. İstanbul bir defa öncelikle enerji üssü, Ayasofya'nın din'ler ile hiçbir alakası yok sadece Seni aldatıp buna inandırıyorlar tıpkı orta da bir DNA savaşları değil de sanki dinler savaşları varmış gibi.. Ayasofya enerji merkezi üzerine kurulu bir Bilgelik Merkezi.. bir daha yazıyorum bir daha oku.. BİLGELİK MERKEZİ.. ne anladıysan işte o! Bilgi'ye sahip olan kuralları koyar.. Sevdiklerine yolla, Dünya'yı ve Türkiye'yi nasıl bir güç yönetiyor görsünler, Haliç'e nükleer bombalar yerleştirebilecek kadar hakim bir güç.. korku yok Atatürk aklı ile cesaret ve el ele Bir'lik ile hazırlık var
RuthlesS oppoSition LeAdeR34,040 görüntüleme • 1 yıl önce

Artık Ayin & Ritüel yapmıyorlar! Artık,Dünya'da Tanrı Kral kimmiş görün! dercesine İnsanlığa ilan edip zafer kutlaması yapıyorlar! Dünya'da bu oyunu bozabilecek Anadolu Türklerinden başka bir Millet YOKTUR! Bu topraklar ve Biz vazifeliyiz! ama Bizde ölüm uykusundayız! nsl olck
RuthlesS oppoSition LeAdeR44,120 görüntüleme • 3 yıl önce

Tarihin her an'ına tanıklık etmiş, önder Türk Milleti'nin zekası bugün kısa devre yapmış durumda, ne yazık ki nöronlar arası bağlantı yok.. o yüzden; Aşağıda anlatılanı en az 50 kez dinlemen lazım..hatta Sen iyimisimi kağıda yazıp boynuna as, avucunun içine falan yaz gelip geçip okursun.. aktarılan bu ince nüansları almadan anlamadan bu hesap kapanmayacak.. herhalde Benim'de algım çok yerinde değil olacak ki arada dinleyip dinleyip silkeleniyorum.. Sen'den olanın yangını, Senin de yangının unutma..
RuthlesS oppoSition LeAdeR10,702 görüntüleme • 2 yıl önce

🔐📡7.. Kudüs'ün değeri nedir? Herşey! İstanbul: Beyin..Düşünce ve Yönetim Merkezi Kudüs: Kalp.. İlham ve Duygu Merkezi Mekke: Karın..Doğum ve Yaratılış Merkezi .. Dünya nefes alan canlı bir yaşam formudur! Enerjidir! aynı zamanda Yoğun bir Elektrik ve Teknolojidir tıpkı Senin gibi! ve Tıpkı bir insanın ki gibi 7 enerji çakrası vardır ve 3'ü yukarıdadır.. çizgili hattı takip edersek Ukrayna taraflarına kadar gidiyor, Bizim bilmediğimiz çok güçlü daha başka Manyetik alan bölgeleri de olmalı, Ukrayna boş bir yer değil dikkat edin .. Mutlak Dünya Hakimiyeti isteyen Marduk buraların hepsini istiyor, durmuyor işte Sen kendi gözlerinle zaten görüyorsun!! 7'ler..
RuthlesS oppoSition LeAdeR11,966 görüntüleme • 2 yıl önce

STANFORD ÜNİVERSİTESİ - Zalım Geceler Dümen Geceler!! Cüneyt Özdemir, Stanford Üniversitesinde Zalım Geceler isimli şarkının Bilimadamları tarafından araştırılıyor oluşuna tesadüfen şahit olur ve bu ibretlik durumu kıkır kıkır gülerek anlatır; Araştırma Sebepleri bu Şarkı Türk'ler tarafından niçin bu kadar sevilmiştir! Bu Şarkı'da Türk'leri bu denli çeken ne vardır.. Bu durum Düşmanın ne denli anasının gözü olduğunu, hiçbir alanı boş bırakmadığını, Bizim anbe an Psikolojik haritamızı çıkardığını ve buna göre hareket ettiklerini gösteriyor! İşte oyun tamda böyle oynanır Dostlar! İstediği Ülkeyi İstediği anda işgal etme kabiliyeti bulunan bu Yılansoyu oyunu böyle oynuyor! düşmanını ilmik ilmik okuyup çözüyor sonra vuruyor.. Bu küçücük görünen şey inan Bana çok büyük olay.. Bunu 3 yıl önce yazmıştım, Bilmeyenler için Düşmanın işini ne denli ciddiye aldığını Sizlere belirtmek istedim! Adamlar bu şekilde Dünya hakimiyeti kuruyor Bizde çay'da çıra oynuyoruz.. Sahi Sen Zalım geceleri niçin sevdin :) ? Bunun nedenini Sen bile doğru dürüst bilmiyorsun ama Onlar biliyor ..iyi geceler
RuthlesS oppoSition LeAdeR10,937 görüntüleme • 3 yıl önce
Daha fazla içerik yok.