
Moein Najafi
@moeinnajafii • 7,985 subscribers
Shorts
Videos

«تلقین شکست»، «تزریق نااُمیدی»، «قربانینکوهی» و «نگاه بالا به پایین» #خط_تکراری
Moein Najafi40,332 görüntüleme • 12 gün önce
0:58
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

پرسشگری از کنگره آزادی ایران و اعضا! Iran Freedom Congress | کنگره آزادی ایران
Moein Najafi93,145 görüntüleme • 3 ay önce

ماه پیش در تجمع آمستردام لحظهای که مردم جاویدشاه میگفتن، هموطن نگرانی اومد جلو و گفت چرا ما غیر پادشاهیخواهان نمیتونیم یه حزب واسه خودمون داشته باشیم که مطالبات ما را بگه؟ گفتم: چون افراد جمهوریخواهی که سیاست بلدن و پولش رو میگیرن باید این کار رو انجام بدن و اینا باهم متحد نیستن. گفت: خب الان ما اینهمه جمهوریخواه داریم که فعالن چرا نمیریم پشت دستشون؟ گفتم: تا وقتی همین افراد جمهوریخواه نتونن باهم دیگه یه دیالوگ برقرار کنن و یه تشکل جمهوریخواه واحد تشکیل بدهند و ما شاهد موازیکاری جمهوریخواهان هستیم و حتی یک سخنگو ندارن که ما را آدم حساب کنه هیچ پیشرفتی حاصل نمیشه. گفت: پس ما بریم صداشون کنیم که تروخدا باهم متحد شین. گفتم: این حتی وظیفه من و تو شهروند ساده هم نیست که التماس کنیم ازشون که بیاید تروخدا حزب درست و درمون تشکیل بدید، خودشون باید دلشون میسوخته که گویا اصلا واسشون مهم نیست. «خوشحالم که الان این حرفها از زبان کسی گفته شد که الگوی همهشونه».
Moein Najafi46,463 görüntüleme • 4 ay önce

مراسم چهلم جاویدنام #محمد_مهدی_خانمحمدی چه مردم نازنینی داریم ما😭🫂
Moein Najafi25,737 görüntüleme • 4 ay önce

مسلما در مبارزه مدنی «خشونت» جایی ندارد ولی با نگاهی به دیماه خونین میتونیم ببینیم که در مبارزه مدنی «جانهای» بیشتری گرفته شد و این معادله جابهجا شد. اگر در حمله نظامی «خرابی و کشته شدن غیر نظامی» وجود دارد، در مبارزات مدنی «کشتار خیابانی حجیم و در پی آن اعدام و زندان» وجود دارد. پس اساسا اگر «جان انسان» اولویت داشته باشد باید دید کدام یک جان بیشتری را از ما گرفت!
Moein Najafi17,268 görüntüleme • 2 ay önce

شرمسار جمهوری اسلامی باید باشد. مقصر جمهوری اسلامی است. طرفی که باید تسلیم شود جمهوری اسلامیست. #ایران_آزاد
Moein Najafi15,239 görüntüleme • 3 ay önce
Daha fazla içerik yok.