
משה פייגלין Moshe Feiglin
@moshefeiglin • 35,106 subscribers
אין לנו ברירה אלא להצמיח מנהיגות מסוג אחר לגמרי! תרמו עכשיו להמשך העשייה!
Shorts
Videos

שלוש שנים של מלחמה. אלפי הרוגים. מאות חללים שנפלו בקרב. ועדיין מסרבים לומר את האמת הפשוטה. בפאנל באוניברסיטת חיפה הסברתי מהי בעיניי תמונת הניצחון היחידה בעזה: לא עוד סבב, לא עוד הרתעה זמנית ולא עוד ניהול הסכסוך. ניצחון הוא מציאות שבה הטרור לא חוזר לעולם. מציאות שבה עזה חדלה להיות בסיס לשחיטה הבאה, והופכת לחלק משגשג, בטוח ויהודי של מדינת ישראל. כיבוש. גירוש. התיישבות. כל השאר הוא רק דחיית המלחמה הבאה.
משה פייגלין Moshe Feiglin20,667 次观看 • 9 天前

אם בסבבים הקודמים עוד נשאר לנו שביב של חופש פעולה, כעת הפכנו את עזה ממעוז החמאס - לסניף בינלאומי של ציר הרשע. זה מה שזה, זה מה שנתניהו מודיע חגיגית שהוא מצטרף אליו: "מועצת השלום" של מי שחולמים על כיבוש ירושלים (טורקיה וארדואן) והכיסים העמוקים של חמאס - קטאר. לחגיגה טראמפ מזמין את כולם, מפוטין ועד המצרים. שנתניהו ישאר על הספסל? שיידחה על הסף את הפיכתה של עזה למוצב קדמי להשמדתנו במקום ישוב יהודי פורח? צפו בדבריי שישה ימים לאחר תחילת המלחמה.
משה פייגלין Moshe Feiglin73,494 次观看 • 5 个月前

חיפה, עיר עם עבר מפואר ועתיד שמבקש הכרעה. הסתובבנו בלב חיפה: מהמגדלים החדשים שבשוליים, דרך הדר והמושבה הגרמנית, ועד הרחובות שבהם נבנתה פעם עיר עם חזון יהודי, רוחב נשימה וביטחון עצמי. והתמונה ברורה וכואבת: ליהודי בחיפה של היום מציעים אופק אחד - קומה עשירית, דירת שלושה חדרים, רחוב צפוף, בקושי אוויר. ואילו הבנייה ההיסטורית, הרחבה, היפה, זו שנבנתה כאן כשהעם היהודי חזר ובנה - מאוכלסת היום ברובה בידי אחרים. סיפרו לנו על “חיפה הערבית”, על “פליטי חיפה”. אבל המפות והעובדות מספרות סיפור אחר: חיפה הייתה כפר דייגים קטן ודל. היא צמחה רק כשהגיעו לכאן גרמנים, ואחר כך יהודים, שפיתחו נמל, תעשייה, חינוך ותרבות. הערבים הגיעו בעקבות הפיתוח - לא יצרו אותו. והיום? עיריית חיפה משקיעה מיליונים במיתוג, בתיירות, בפסטיבלים של “חג של חגים”. עצי אשוח ענקיים בכיכר. חנוכייה - אם תמצאו אותה - קטנה וחיוורת בצד. עיר שמכבדת מאוד זהויות אחרות, ומתקשה לכבד את זהותה שלה. אבל יותר מהסמלים - פגשנו פחד. אנשים שרצו לדבר, אבל ביקשו שלא נצלם. שלא ישמעו את הקול. שלא יזהו. פחד בעיר שהייתה פעם סמל לעוצמה עברית, לטכניון, לנמל, לאוניברסיטה, לים. ושני הדברים קשורים זה בזה. כשאתה מוותר על הזהות שלך - אתה מוותר על הכבוד שלך. וכשאין כבוד עצמי, נוצר הוואקום שמזמין השתלטות. ראינו את זה בכל מקום בארץ: ככל שהזהות היהודית נחלשת - הלאומנות הערבית מתחזקת. ובמקומות שבהם הזהות היהודית ברורה, יציבה, לא מתנצלת - אין פחד. יש כבוד. אפילו מצד האויב. זה לא עניין של אלימות. זה עניין של עמידה זקופה. חיפה יכולה להיות עיר עברית חזקה, גאה, פתוחה - בלי לוותר על עצמה. אבל זה לא יקרה עם טשטוש, לא עם “חנוכריסמס”, ולא עם חנוכייה שמתביישת לעמוד. זה יקרה רק כשנחזור לכבד את מי שאנחנו. ורק אז – גם אחרים יכבדו אותנו.
משה פייגלין Moshe Feiglin80,476 次观看 • 5 个月前
3:46
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

כן! כל תינוק בעזה הוא אוייב - ואם לא יגורש משם, בעוד 15 שנה הוא יעשה את אותו שבעה באוקטובר לתינוק שלך! לא היה להם חשבון פרטי עם מי שטבחו ושרפו ושחטו ואנסו. הם טבחו בנו כי אנו יהודים. יש כאן מלחמה לאומית לא אירוע פלילי. את ישראל תקפה עזה - לא החמאס. ולכן כל המרכיבים של ישות הטרור העזאתית הם אויב - בדיוק כפי שילדי דרזדן ונשות האמבורג היו חלק מהאוייב הגרמני עבור חיל האוויר האנגלי, ובדיוק כפי שהאמריקנים לא חיפשו בהירושימה ובנגסקי מעורבים ובלתי מעורבים. נכון - צה"ל לא הורג ילדים בעזה להנאתו כפי שמעליל האלוף השפל, וגם אין צורך בכך. כל שנדרש הוא לאפשר ולעודד במקלות ובגזרים את הגירתם. אבל עמית סגל כבר הראה שישראל עושה בדיוק את ההפך- כלומר גורמת להם להישאר נגד רצונם. בכל מקרה זו צריכה להיות מטרת המלחמה. כיבוש כולל של הרצועה והיגור של כל האיסלאמונאציזם שצמח לנו מתחת לחלון - כן! עד אחרון התינוקות.
משה פייגלין Moshe Feiglin147,167 次观看 • 1 年前

הגעתי היום לבית המשפט יחד עם יגאל מלכה, כדי לעמוד לצדו של חברינו, ד”ר מיכאל בן ארי. האולם היה מלא מפה לפה, אבל שום חלל לא יכול להכיל את גודל האבסורד ששמענו שם. במהלך החקירה החוקר מטיח במיכאל: “אתה אמרת שהערבים רוצים לשחוט אותנו”. תחשבו על זה. המשפט הזה מתנהל אחרי (!) השביעי באוקטובר. מדינת ישראל מעמידה לדין את האדם שחזה בדיוק מצמרר, שנים מראש, את מה שעומד לקרות לנו ומאשימה אותו בגזענות כי התריע מפני תרבות רצחנית. מי שצריך לעמוד שם לדין זו הפרקליטות שהשתיקה את האמת ואיפשרה את המחדל. עם כל הכבוד למשפטים אחרים שמסעירים את המדינה, המשפט של מיכאל הוא החשוב מכולם - כי הוא לא על פוליטיקה, הוא על עצם החיים שלנו כאן. הניסוי נכשל. הניסיון להכיל בפרלמנט היהודי גייס חמישי ששולל את קיומנו הגיע לקצו. בזמן שבג”ץ מכשיר פעם אחר פעם את נציגי האויב הקיצונים ביותר לכנסת, את מי שצועק את האמת מנסים לקבור. המאבק של מיכאל הוא החזית של כולנו. אנחנו ב’זהות’ נתרגם את המאבק הזה לחקיקה ברורה מעל במת הכנסת, שתתחיל בהגדרת היסוד: ישראל היא מדינת העם היהודי. נקודה. הגיע הזמן להפסיק להתנצל ולהבהיר מי בעלי הבית. מצורף הסרטון מבית המשפט. צפו ושתפו! Igal Malka - 🇮🇱🇮🇱🇮🇱
משה פייגלין Moshe Feiglin10,639 次观看 • 1 个月前

את האופן שבו אני מזכיר לעצמי כל הזמן את החטופים, תכננתי לשמור לעצמי. אבל הדיון באולפן של אברי ושרקי, הטריף אותי. כאילו למי שחפץ חיים לכל עם ישראל - כאילו למי שרוצה לנצח, לא אכפת מהחטופים. אז אחרי שפרקו מעלינו את המקרופונים, וחשבתי שכבו המצלמות, לא יכולתי להתאפק והראיתי לאחותה של החטופה את דרכי לזכור את החטופים בכל צעד. "לכולם אכפת מהחטופים", אמרתי לה, "הויכוח הוא רק על הדרך הנכונה לשחררם". מסתבר שבכל זאת היתה שם מצלמה שהמשיכה לצלם. כולנו נמצאים יחד באותה סירת מציאות. הגיע הזמן שנדבר ונקשיב באמת אחד לשני.
משה פייגלין Moshe Feiglin81,948 次观看 • 2 年前

חמישה עשר חודשים חלפו מאז אסון השבעה באוקטובר, וראינו את הפער העצום בין דור הגבורה - הלוחמים שלנו בשטח, לבין דור התבוסה - המנהיגות שמובילה אותם. נתניהו הבטיח ניצחון מוחלט, אבל במקום זה קיבלנו עוד סבב של עסקאות שבויים ותבוסה. אני אומר לך, ביבי - עד כאן! כדי לנצח צריך חזון. צריך להאמין שזו ארצנו, להאמין בייעוד ובמסורת של עם ישראל. אי אפשר לנצח כשפוחדים מחלום תיקון עולם שליווה אותנו בכל הדורות. אני אומר בצורה הברורה ביותר - אין ניצחון בלי כיבוש, גירוש, ריבונות והתיישבות. לפני 30 שנה עמדתי בחזית המאבק נגד הסכמי אוסלו, והיום, כשכולנו רואים את התוצאות הקטלניות, הגיע הזמן להשלים את המלאכה. אני קורא לכל המפלגות והתנועות הלאומיות - בואו נתאחד. בואו נקים יחד מנהיגות של זהות וחירות, שתבטל את הסכמי אוסלו, תגרש את אויבינו מארצנו ותחיל ריבונות מלאה. רק כך נוכל להתרומם מהאפר, להשיב את גאון ישראל ולהבטיח לילדינו מדינה בטוחה ומשגשגת. לחברי בימין אני אומר - הגיע הזמן לפרוש מהקואליציה ולהפיל את הממשלה. בואו נחבור יחד למען עתיד המדינה. זהות תשב רק בממשלה שתתחייב לבטל את הסכמי אוסלו, להחיל ריבונות מלאה ביהודה ושומרון, ולהוביל מדיניות של התיישבות נרחבת. הערב בפתח תקווה הכרזתי על חזרתה של זהות לזירה הפוליטית. לא יכולתי עוד לשתוק נוכח המצב הבלתי נסבל אליו הובילה אותנו ממשלת התבוסה. הגיע הזמן למנהיגות של ניצחון.
משה פייגלין Moshe Feiglin60,632 次观看 • 1 年前

לוסי אהריש התבלבלה לחלוטין: לוסי הסבירה בהתרסה שהערבים הם אזרחי מדינת ישראל על אפינו ועל חמתינו והתפללה נהירתם של הערבים לקלפיות ("אינשאללה")... הבעיה לא של לוסי, הבעיה היא שלנו, שבמשך שנים סיפרו לנו שהקמנו כאן "מדינה דמוקרטית". אבל האמת היא פשוטה: אף אחד לא הסתער על הקסטל או זעק בנשימתו האחרונה "תחי המדינה הדמוקרטית". המדינה הזו קמה אחרי אלפיים שנות גלות כדי להיות מדינה יהודית. נקודה. הדמוקרטיה היא שיטת משטר, היא לא המהות. כשמנסים לדחוף לנו בדלת האחורית את המושג "יהודית ודמוקרטית" כערכים שווים, יוצרים עיוות מסוכן. העיוות הזה הוא שמאפשר לאזרחים ערבים לומר בגלוי: "אני לא נמצא ביהודית, אני נמצא בדמוקרטית". הגיע הזמן להפסיק להתבלבל ולהתנצל. זו לא מדינת כל אזרחיה. זו מדינה יהודית ששיטת המשטר שלה היא דמוקרטית. מי שרוצה לחיות כאן כחסיד אומות עולם, בנאמנות מלאה לעקרונות היסוד של העם היהודי - אהלן וסהלן. מי שבז לערכי המדינה ולשירות בה, שלא יצפה להיות אזרח, אלא לכל היותר תושב. ההבדל ה"קטן" שבינך, לוסי לביני... הוא שמדינת ישראל היא הבית הפרטי שלך והבית הלאומי שלי. הבנת? Lucy aharish
משה פייגלין Moshe Feiglin22,203 次观看 • 4 个月前

שמעתי את ליאור שליין מדבר על "הפילוג בעם", והגיע הזמן להוריד את המסיכות: אין פה פילוג, יש פה חוסר יכולת של קבוצה פריבילגית לקבל את הכרעת הבוחר. כשאתם בשלטון - גם אם זה בתרגילי נוכלות נוסח בנט - יש שקט. למה? כי המחנה הלאומי יודע מהי דמוקרטיה ומכבד את כללי המשחק. אבל ברגע שהימין מעז למשול? אתם שורפים את איילון, מחריבים את הצבא ומנסים לייצר פה הפיכה צבאית שקטה. דמוקרטיה היא לא הצגה שמתקיימת רק כשאתם מנצחים. ליאור, מי שמשתמש במוקדי הכוח שלו כדי לפרק את המדינה מבפנים, הוא האחרון שיכול להטיף לנו על אחדות. זו כל האמת בפרצוף.
משה פייגלין Moshe Feiglin19,538 次观看 • 4 个月前

אתם מבינים עם מי יש לנו עסק?! "אם את רוצה לראות את הבן שלך בחיים, אני רוצה לראות אותך מצטרפת למחאה בישראל!" כך אמר אחד ממחבלי חמאס לג'ולי, אמא של בר שחטוף בעזה. התשובה שלה השאירה אותנו פעורי פה. צפו בסיפור שסיפרה דיצה אור הגיבורה, אמא של אבינתן אור שחטוף בעזה, אתמול בכנס ההשקה של ספרי החדש 'האדם מחפש זהות'. חשוב לשתף!
משה פייגלין Moshe Feiglin31,274 次观看 • 1 年前

אם בן גביר עוזב את הממשלה, אבל מבטיח שהוא ישמור על נתניהו מבחוץ, אז מה בדיוק הוא עשה? אתם מבינים? זה בדיוק המלכוד שבתוכו נתון הימין. כועסים על נתניהו שהוביל לגדולה שבתבוסות, אבל שומרים עליו כמו אתרוג כי מפחדים לחצות את הגשר ולבנות אלטרנטיבה טובה ממנו. בן גביר מצא עצמו לכוד בין החובה להתפטר מן הממשלה ולשמר את מעמדו כ"ימין אידאולוגי", לבין הפחד מנקמת בוחריו אם לא ינהג כימין פרגמטי. כך הנצחנו 2 דברים והבטחנו את התבוסה, שאותה לצערי הרב, צפיתי במדויק כבר ב- 8.10.2023 הנצחנו את נתניהו כראש ממשלה, והנצחנו את שליטת השמאל בשלטון בפועל - ובכל התחומים. כך קיבל דור הגבורה, מנהיגות שהובילה אותו לתבוסה, להשפלה, לאובדן נורא של חיילים ולסיכון חמור לחיי ישראלים רבים בעתיד. אם לא נמהר ונקים לדור הגבורה את המנהיגות שהוא ראוי לה, אנו מזמינים בוודאות את הסבב הבא. שוחחתי על כך ביום שישי בגלי ישראל, שיחה נוקבת וקשה, עם עורכי הדין זיו מאור ויסכה בינה. האזינו ושתפו
משה פייגלין Moshe Feiglin25,794 次观看 • 1 年前