משה פייגלין Moshe Feiglin's banner
משה פייגלין Moshe Feiglin's profile picture

משה פייגלין Moshe Feiglin

@moshefeiglin35,106 subscribers

אין לנו ברירה אלא להצמיח מנהיגות מסוג אחר לגמרי! תרמו עכשיו להמשך העשייה!

Shorts

תמיד, רק את האמת

תמיד, רק את האמת

116,574 Aufrufe

Videos

moshefeiglin's profile picture

חיפה, עיר עם עבר מפואר ועתיד שמבקש הכרעה. הסתובבנו בלב חיפה: מהמגדלים החדשים שבשוליים, דרך הדר והמושבה הגרמנית, ועד הרחובות שבהם נבנתה פעם עיר עם חזון יהודי, רוחב נשימה וביטחון עצמי. והתמונה ברורה וכואבת: ליהודי בחיפה של היום מציעים אופק אחד - קומה עשירית, דירת שלושה חדרים, רחוב צפוף, בקושי אוויר. ואילו הבנייה ההיסטורית, הרחבה, היפה, זו שנבנתה כאן כשהעם היהודי חזר ובנה - מאוכלסת היום ברובה בידי אחרים. סיפרו לנו על “חיפה הערבית”, על “פליטי חיפה”. אבל המפות והעובדות מספרות סיפור אחר: חיפה הייתה כפר דייגים קטן ודל. היא צמחה רק כשהגיעו לכאן גרמנים, ואחר כך יהודים, שפיתחו נמל, תעשייה, חינוך ותרבות. הערבים הגיעו בעקבות הפיתוח - לא יצרו אותו. והיום? עיריית חיפה משקיעה מיליונים במיתוג, בתיירות, בפסטיבלים של “חג של חגים”. עצי אשוח ענקיים בכיכר. חנוכייה - אם תמצאו אותה - קטנה וחיוורת בצד. עיר שמכבדת מאוד זהויות אחרות, ומתקשה לכבד את זהותה שלה. אבל יותר מהסמלים - פגשנו פחד. אנשים שרצו לדבר, אבל ביקשו שלא נצלם. שלא ישמעו את הקול. שלא יזהו. פחד בעיר שהייתה פעם סמל לעוצמה עברית, לטכניון, לנמל, לאוניברסיטה, לים. ושני הדברים קשורים זה בזה. כשאתה מוותר על הזהות שלך - אתה מוותר על הכבוד שלך. וכשאין כבוד עצמי, נוצר הוואקום שמזמין השתלטות. ראינו את זה בכל מקום בארץ: ככל שהזהות היהודית נחלשת - הלאומנות הערבית מתחזקת. ובמקומות שבהם הזהות היהודית ברורה, יציבה, לא מתנצלת - אין פחד. יש כבוד. אפילו מצד האויב. זה לא עניין של אלימות. זה עניין של עמידה זקופה. חיפה יכולה להיות עיר עברית חזקה, גאה, פתוחה - בלי לוותר על עצמה. אבל זה לא יקרה עם טשטוש, לא עם “חנוכריסמס”, ולא עם חנוכייה שמתביישת לעמוד. זה יקרה רק כשנחזור לכבד את מי שאנחנו. ורק אז – גם אחרים יכבדו אותנו.

משה פייגלין Moshe Feiglin

80,476 Aufrufe • vor 6 Monaten

כן! כל תינוק בעזה הוא אוייב - ואם לא יגורש משם, בעוד 15 שנה הוא יעשה את אותו שבעה באוקטובר לתינוק שלך! לא היה להם חשבון פרטי עם מי שטבחו ושרפו ושחטו ואנסו. הם טבחו בנו כי אנו יהודים. יש כאן מלחמה לאומית לא אירוע פלילי. את ישראל תקפה עזה - לא החמאס. ולכן כל המרכיבים של ישות הטרור העזאתית הם אויב - בדיוק כפי שילדי דרזדן ונשות האמבורג היו חלק מהאוייב הגרמני עבור חיל האוויר האנגלי, ובדיוק כפי שהאמריקנים לא חיפשו בהירושימה ובנגסקי מעורבים ובלתי מעורבים. נכון - צה"ל לא הורג ילדים בעזה להנאתו כפי שמעליל האלוף השפל, וגם אין צורך בכך. כל שנדרש הוא לאפשר ולעודד במקלות ובגזרים את הגירתם. אבל עמית סגל כבר הראה שישראל עושה בדיוק את ההפך- כלומר גורמת להם להישאר נגד רצונם. בכל מקרה זו צריכה להיות מטרת המלחמה. כיבוש כולל של הרצועה והיגור של כל האיסלאמונאציזם שצמח לנו מתחת לחלון - כן! עד אחרון התינוקות.
3:46

Sensitive content

This media may contain sensitive content.

moshefeiglin's profile picture

הגעתי היום לבית המשפט יחד עם יגאל מלכה, כדי לעמוד לצדו של חברינו, ד”ר מיכאל בן ארי. האולם היה מלא מפה לפה, אבל שום חלל לא יכול להכיל את גודל האבסורד ששמענו שם. במהלך החקירה החוקר מטיח במיכאל: “אתה אמרת שהערבים רוצים לשחוט אותנו”. תחשבו על זה. המשפט הזה מתנהל אחרי (!) השביעי באוקטובר. מדינת ישראל מעמידה לדין את האדם שחזה בדיוק מצמרר, שנים מראש, את מה שעומד לקרות לנו ומאשימה אותו בגזענות כי התריע מפני תרבות רצחנית. מי שצריך לעמוד שם לדין זו הפרקליטות שהשתיקה את האמת ואיפשרה את המחדל. עם כל הכבוד למשפטים אחרים שמסעירים את המדינה, המשפט של מיכאל הוא החשוב מכולם - כי הוא לא על פוליטיקה, הוא על עצם החיים שלנו כאן. הניסוי נכשל. הניסיון להכיל בפרלמנט היהודי גייס חמישי ששולל את קיומנו הגיע לקצו. בזמן שבג”ץ מכשיר פעם אחר פעם את נציגי האויב הקיצונים ביותר לכנסת, את מי שצועק את האמת מנסים לקבור. המאבק של מיכאל הוא החזית של כולנו. אנחנו ב’זהות’ נתרגם את המאבק הזה לחקיקה ברורה מעל במת הכנסת, שתתחיל בהגדרת היסוד: ישראל היא מדינת העם היהודי. נקודה. הגיע הזמן להפסיק להתנצל ולהבהיר מי בעלי הבית. מצורף הסרטון מבית המשפט. צפו ושתפו! Igal Malka - 🇮🇱🇮🇱🇮🇱

משה פייגלין Moshe Feiglin

10,639 Aufrufe • vor 1 Monat

moshefeiglin's profile picture

חמישה עשר חודשים חלפו מאז אסון השבעה באוקטובר, וראינו את הפער העצום בין דור הגבורה - הלוחמים שלנו בשטח, לבין דור התבוסה - המנהיגות שמובילה אותם. נתניהו הבטיח ניצחון מוחלט, אבל במקום זה קיבלנו עוד סבב של עסקאות שבויים ותבוסה. אני אומר לך, ביבי - עד כאן! כדי לנצח צריך חזון. צריך להאמין שזו ארצנו, להאמין בייעוד ובמסורת של עם ישראל. אי אפשר לנצח כשפוחדים מחלום תיקון עולם שליווה אותנו בכל הדורות. אני אומר בצורה הברורה ביותר - אין ניצחון בלי כיבוש, גירוש, ריבונות והתיישבות. לפני 30 שנה עמדתי בחזית המאבק נגד הסכמי אוסלו, והיום, כשכולנו רואים את התוצאות הקטלניות, הגיע הזמן להשלים את המלאכה. אני קורא לכל המפלגות והתנועות הלאומיות - בואו נתאחד. בואו נקים יחד מנהיגות של זהות וחירות, שתבטל את הסכמי אוסלו, תגרש את אויבינו מארצנו ותחיל ריבונות מלאה. רק כך נוכל להתרומם מהאפר, להשיב את גאון ישראל ולהבטיח לילדינו מדינה בטוחה ומשגשגת. לחברי בימין אני אומר - הגיע הזמן לפרוש מהקואליציה ולהפיל את הממשלה. בואו נחבור יחד למען עתיד המדינה. זהות תשב רק בממשלה שתתחייב לבטל את הסכמי אוסלו, להחיל ריבונות מלאה ביהודה ושומרון, ולהוביל מדיניות של התיישבות נרחבת. הערב בפתח תקווה הכרזתי על חזרתה של זהות לזירה הפוליטית. לא יכולתי עוד לשתוק נוכח המצב הבלתי נסבל אליו הובילה אותנו ממשלת התבוסה. הגיע הזמן למנהיגות של ניצחון.

משה פייגלין Moshe Feiglin

60,632 Aufrufe • vor 1 Jahr

moshefeiglin's profile picture

לוסי אהריש התבלבלה לחלוטין: לוסי הסבירה בהתרסה שהערבים הם אזרחי מדינת ישראל על אפינו ועל חמתינו והתפללה נהירתם של הערבים לקלפיות ("אינשאללה")... הבעיה לא של לוסי, הבעיה היא שלנו, שבמשך שנים סיפרו לנו שהקמנו כאן "מדינה דמוקרטית". אבל האמת היא פשוטה: אף אחד לא הסתער על הקסטל או זעק בנשימתו האחרונה "תחי המדינה הדמוקרטית". המדינה הזו קמה אחרי אלפיים שנות גלות כדי להיות מדינה יהודית. נקודה. הדמוקרטיה היא שיטת משטר, היא לא המהות. כשמנסים לדחוף לנו בדלת האחורית את המושג "יהודית ודמוקרטית" כערכים שווים, יוצרים עיוות מסוכן. העיוות הזה הוא שמאפשר לאזרחים ערבים לומר בגלוי: "אני לא נמצא ביהודית, אני נמצא בדמוקרטית". הגיע הזמן להפסיק להתבלבל ולהתנצל. זו לא מדינת כל אזרחיה. זו מדינה יהודית ששיטת המשטר שלה היא דמוקרטית. מי שרוצה לחיות כאן כחסיד אומות עולם, בנאמנות מלאה לעקרונות היסוד של העם היהודי - אהלן וסהלן. מי שבז לערכי המדינה ולשירות בה, שלא יצפה להיות אזרח, אלא לכל היותר תושב. ההבדל ה"קטן" שבינך, לוסי לביני... הוא שמדינת ישראל היא הבית הפרטי שלך והבית הלאומי שלי. הבנת? Lucy aharish

משה פייגלין Moshe Feiglin

22,203 Aufrufe • vor 4 Monaten

moshefeiglin's profile picture

אם בן גביר עוזב את הממשלה, אבל מבטיח שהוא ישמור על נתניהו מבחוץ, אז מה בדיוק הוא עשה? אתם מבינים? זה בדיוק המלכוד שבתוכו נתון הימין. כועסים על נתניהו שהוביל לגדולה שבתבוסות, אבל שומרים עליו כמו אתרוג כי מפחדים לחצות את הגשר ולבנות אלטרנטיבה טובה ממנו. בן גביר מצא עצמו לכוד בין החובה להתפטר מן הממשלה ולשמר את מעמדו כ"ימין אידאולוגי", לבין הפחד מנקמת בוחריו אם לא ינהג כימין פרגמטי. כך הנצחנו 2 דברים והבטחנו את התבוסה, שאותה לצערי הרב, צפיתי במדויק כבר ב- 8.10.2023 הנצחנו את נתניהו כראש ממשלה, והנצחנו את שליטת השמאל בשלטון בפועל - ובכל התחומים. כך קיבל דור הגבורה, מנהיגות שהובילה אותו לתבוסה, להשפלה, לאובדן נורא של חיילים ולסיכון חמור לחיי ישראלים רבים בעתיד. אם לא נמהר ונקים לדור הגבורה את המנהיגות שהוא ראוי לה, אנו מזמינים בוודאות את הסבב הבא. שוחחתי על כך ביום שישי בגלי ישראל, שיחה נוקבת וקשה, עם עורכי הדין זיו מאור ויסכה בינה. האזינו ושתפו

משה פייגלין Moshe Feiglin

25,794 Aufrufe • vor 1 Jahr