
Nikos Moraitis
@Nikosmoraitis • 60,180 subscribers
Αυτό είμαι εγώ κι αν θες να 'ρθεις, να έρθεις
Shorts
Videos

Διάβαζα τις προηγούμενες μέρες φανατικούς υποστηρικτές να λένε «καλεί τον χειρότερο υπουργό Υγείας ο Στέφανος, θα τον κολλήσει στον τοίχο, θα τον βάλει στη θέση του, είναι έτη φωτός μπροστά, μπράβο Πρόεδρε!». Προσωπικά, το έβλεπα το αστακοκάραβο να πηγαίνει ίσια προς το παγόβουνο. Γιατί ο Άδωνις ακροδεξιός είναι, βλαξ δεν είναι. Αυτό που είδα όμως χθες υπερέβη κάθε φαντασία, σε βαθμό να μην ξέρω πώς να το αντιμετωπίσω (θα το πάθετε ίσως κι εσείς στο βίντεο με κάποια χαρακτηριστικά αποσπάσματα). Καταρχάς συζήτηση μεταξύ δύο πολιτικών δεν ήταν. Είχαμε έναν τηλεπαρουσιαστή και, απέναντί του, έναν πολιτικό που αλώνιζε (ως και δικές του κάρτες των επιτευγμάτων του παρουσίασε σε ξένη εκπομπή (ή μήπως δεν ήταν και τόσο «ξένη»;). Ήξερε όλα τα θέματα; Έχει κάνει τόσα καλά για την Υγεία κι εμείς τον αδικούμε; Ή απλώς έλεγε αληθοφανείς μπαλαφάρες χωρίς κανένα αντίλογο; Θα το πω λιανά: Αν κάποιος τηλεπαρουσιαστής ή δημοσιογράφος έπαιρνε τέτοια συνέντευξη από τον Άδωνι Γεωργιάδη, θα φωνάζαμε τώρα πόσο ξεπουλημένος και πόσο ΑΡΔάκι είναι. Κανένας ποτέ σε καμία εκπομπή δεν έχει κάνει τέτοια αβάντα, τέτοια διαφήμιση, τέτοιο ξέπλυμα στον άνθρωπο που μεγάλη μερίδα του ελληνικού λαού, των γιατρών και του νοσηλευτικού προσωπικού θεωρεί καταστροφέα της Δημόσιας Υγείας. Ήταν, λένε οι κασσελίστας, μία πολιτισμένη συζήτηση: «Μπράβο Πρόεδρε, για πρώτη φορά δεν τσίριζε ο Άδωνις!». Μα γιατί να τσιρίξει; Είχε κάποιον πολιτικό αντίπαλο στο τραπέζι; Εδώ έβγαιναν πολίτες να λένε ότι αυτά που ισχυριζόταν ο Άδωνις είναι ψέματα κι ο Κασσελάκης σιωπούσε! Και τι να πει; Σάμπως ήξερε τίποτα να πει; Τρεις θέσεις του κόμματός του τον είχαν βάλει να διαβάσει και ο Άδωνις τού αντέτεινε ότι αυτά έχουν ήδη γίνει, προσθέτοντας: «Μπορώ να σε υποδεχτώ στη ΝΔ και στο υπουργείο Υγείας του Άδωνι Γεωργιάδη». Τι ξεπεσμός… Αυτός ο άνθρωπος που κάποτε στηρίξαμε λέγοντας «δεν πειράζει, δεν ξέρει την τύφλα του αλλά θα μάθει» δεν κατάφερε τελικά να μάθει. Γιατί δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει. Η έγνοια του ήταν να φανεί και να δείξει. Σπίτια και εαυτό. Μπορεί εύκολα να σκεφτεί κανείς ότι ο Κασσελάκης, απελπισμένος από τα μηδέν κόμμα κάτι των δημοσκοπήσεων, χτυπάει πόρτες αδιακρίτως: του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ φέτος, της Καρυστιανού και της Κωνσταντοπούλου πέρυσι, και ό,τι κάτσει. Αλλά δε γίνεται έτσι, βρε παιδί μου. Ακόμα και ο τυχοδιωκτισμός έχει όρια. Μέχρι πριν από λίγους μήνες έλεγες τον Άδωνι Γεωργιάδη «Νέρωνα της Υγείας, που πρέπει να αποπέμψει ο Μητσοτάκης». Τώρα τον καλείς στην εκπομπή σου, τον έχεις απέναντί σου , και αντί να τον εγκαλέσεις για όλα αυτά για τα οποία τον θεωρούσες «Νέρωνα», του κάνεις αβάντες για «τα έργα» του και λες «είμαι εδώ για να χτίσω γέφυρες με όλους»; Γέφυρα και με την ακροδεξιά λοιπόν; Τι σόι γέφυρα είναι αυτή; Από πού ξεκινάει και πού καταλήγει; Τι κόσμους ενώνει; Τι αντιλήψεις; Όχι, φίλε. Δεν είναι έτσι η πολιτική. Ούτε η «παλιά» ούτε η «σύγχρονη», ούτε η Αριστερά, ούτε το Κέντρο, ούτε καν μια Δεξιά που σέβεται τον εαυτό της. Αν ψάχνεις ακόμα να βρεις τη θέση σου στον πολιτικό χάρτη, βάλε μία πινέζα στο σημείο όπου ναυάγησε ο Τιτανικός. Υ.Γ.: Τι έγινε, υπουργέ; Είχατε πει δημοσίως ότι θα ρωτούσατε τον συνομιλητή σας για κάτι «μαύρα» που έλεγε. Συμφωνήσατε μεταξύ σας να καταπιείτε το ερώτημα;
Nikos Moraitis25,665 просмотров • 4 дней назад

Ο Άδωνις Γεωργιάδης λέει: «Είπε καλά λόγια για μένα ο κ. Κασσελάκης σε μία συνέντευξη, με πήρε τηλέφωνο και τη Δευτέρα θα βρίσκομαι σε ένα facebook live που κάνει». Και προσθέτει: «Θα κάνω ερωτήσεις κι εγώ για όλα αυτά που έλεγε για τα μαύρα λεφτά στον ΣΥΡΙΖΑ». Το αντιλαμβάνεστε; Ο Κασσελάκης των θηριωδών δανείων και των fund και ο «αδιευκρίνιστος» υπουργός θα μιλήσουν για τα… μαύρα του μόνου πρωθυπουργού που τον γυρίσαν ανάποδα και δε βρήκαν να έχει πάρει ούτε ευρώ δημοσίου χρήματος. Σιχαίνεστε λιγουλάκι; Μήπως καταλάβατε τώρα γιατί σπρώχνεται τόσο από τα ΜΜΕ ο αρχηγός του 0,7%; Στις 28/3/25 έγραφα: «Θα τον δείτε και υπουργό του Μητσοτάκη αν χρειαστεί. Δεν έχω αμφιβολία πλέον, αρκεί να είναι καλό το deal».
Nikos Moraitis27,586 просмотров • 7 дней назад

Μέσα σε 7 χρόνια κατάφερε να εκφυλίσει όλους τους θεσμούς. Μέχρι και του Προέδρου της Δημοκρατίας με την επιλογή του. «Να το πω απ’ την αρχή;». «Να το διακόψουμε». «Το 1981 οι πρόγονοί μας». Δύο δηλώσεις τον χρόνο έχεις να κάνεις, άνθρωπε, ΔΥΟ. Αλλάζεις μόνο την ημερομηνία: 1821 - 1940. ΔΥΟ δηλώσεις! Είναι τόσο δύσκολο;
Nikos Moraitis104,878 просмотров • 3 месяцев назад

-Μη μου λες για «χρόνιες παθογένειες» όταν κυβερνάς οκτώ χρόνια. Μη μου λες ότι θα τα φτιάξεις από τον 9ο χρόνο ως τον 12ο. -Θέλω να έχω τη στάση που είχα απέναντι στον Τσίπρα πριν τον γνωρίσω. Γι’ αυτό και δε θα τον συναντήσω. Θέλω εκείνη τη στάση του αγνώστου. Δε σε ξέρω - δε με ξέρεις, όταν θέλω σού κάνω κριτική, όταν θέλω βγαίνω με παντιέρα ρόσα υπέρ σου. Θέλω την ελευθερία μου. -Χαίρομαι πάρα πολύ που γνώρισα τον Τσίπρα μετά την ήττα του και όχι στη νίκη. Η νίκη είναι για άλλους. Το ίδιο έκανα και με αρκετούς τραγουδιστές. Χαίρομαι που τους έδωσα μεγάλες επιτυχίες σε στιγμές καμπής τους. (Συνέντευξη στον Γιώργο Ευγενίδη και την εκπομπή Direct για το protothema)
Nikos Moraitis12,906 просмотров • 15 дней назад

Αυτές τις μέρες έχει την τιμητική του στα κανάλια το «επάγγελμα: υβριστής Τσίπρα». Αλλά, πραγματικά, στο παρακάτω βίντεο είναι σαν να μιλούν δύο διαφορετικοί άνθρωποι: Ο πρώτος είχε ανάγκη τον Τσίπρα για να πάρει ψήφους, στις εσωκομματικές εκλογές και τις Ευρωεκλογές. Ο δεύτερος έχει τηλεοπτικό στασίδι με 1%, υπό την προϋπόθεση όμως ότι θα βρίζει τον Τσίπρα. «Έχει καταλάβει ο κόσμος ότι λέω την αλήθεια. Δε με φύτεψε κανείς στην πολιτική. Με φύτεψε ο Αλέξης Τσίπρας. Το συγκεκριμένο άτομο είναι ακατάλληλο να κυβερνήσει τη χώρα. Διεκδικώ την ηγεσία για να τιμήσω την κληρονομιά του. Δε θα διεκδικήσει ο Τσίπρας την ηγεσία της Κεντροαριστεράς. Μου πρότεινε να είμαι αντιπρόεδρός του. Έχει καταλάβει ο κόσμος ότι λέω την αλήθεια…». *Ψέματα κι αλήθειες ανάκατα, χωρίς ειρμό. Όχι, δεν μπορεί να σε κάνει έτσι η πολιτική. Πρέπει να υπάρχει θέμα από πριν. Παρατηρήστε τη στάση του σώματος όταν ο δημοσιογράφος κάνει τη σύγκριση με τον Τσίπρα…
Nikos Moraitis13,655 просмотров • 29 дней назад

Δεν είναι ΑΙ. Ούτε κάποιο σατιρικό σόου. Πάστορες από όλη τη χώρα προσεύχονται στο Oval Office μεταδίδοντας τη θεϊκή σοφία στον Πρόεδρο Τραμπ μέσω των ώμων του. Οι ΗΠΑ έχουν παραδοθεί στους πιστολάδες και τη θρησκόληπτη υπερδεξιά. Το Μισισίπι, το Αιντάχο και η Νορθ Ντακότα νίκησαν τη Νέα Υόρκη και την Ουάσινγκτον. Η θλιβερή πραγματικότητα είναι ότι αυτή τη στιγμή δυτικοί «μουλάδες» βομβαρδίζουν τους μουλάδες του Ιράν. Παράφρονες βομβαρδίζουν παράφρονες και στη μέση ένας πλανήτης.
Nikos Moraitis40,821 просмотров • 3 месяцев назад

Αυτό που θα ήθελα ν’ ακούσω από τον Τσίπρα, θα ήταν: «Κοιτάξτε να δείτε, αν θα πάρω πέντε ανθρώπους, θα πάρω αυτούς που γουστάρω εγώ. Μη σπρώχνεστε στην είσοδο». Διότι τώρα όλα αυτά τα ανθρωπάκια, τα μυρμηγκάκια, πάνε εκεί - τα ετερόφωτα. Είναι τέτοια η ασημαντότητά τους που δεν έχουν καν την αξιοπρέπεια να μείνουν στη θέση τους.
Nikos Moraitis13,609 просмотров • 1 месяц назад

Σας παρακαλώ, «ταξιδέψτε» αυτό το βίντεο παντού. Να δουν όλες και όλοι την κατάντια. Τα ΜΑΤ σπρώχνουν φιλήσυχους πολίτες για να αντιδράσουν και να τους χτυπήσουν. Εκείνοι δεν αντιδρουν. Απλώς επιταχύνουν το βήμα για να απομακρυνθούν. Και τα ΜΑΤ τούς κυνηγούν και αρχίζουν τα επεισόδια. Δεν έζησα την αποστασία του ‘65. Έζησα -μικρός- το βρόμικο ‘89 του πατέρα σου. Τον ξεπέρασες. Έβαζες τους πληρωμένους δημοσιογράφους σου να γράφουν ότι είσαι Μωυσής, Τσώρτσιλ, τσιτάχ. Σήμερα γράφεσαι στην Ιστορία ως αυτό που σου πρέπει. Ο φαύλος που οδήγησε 3,5-4 εκατομμύρια Έλληνες στους δρόμους. Είναι το επίτυγμά σου. Είναι το στέμμα σου. Πάνω γράφει τη λέξη που σήμερα σου φώναξε όλη η Ελλάδα.
Nikos Moraitis109,417 просмотров • 1 год назад

Το βίντεο είναι σοκαριστικό. Και έχει σημασία όχι για να κάνει κανείς «κακό» στο 1,5% -τι νόημα έχει πια;-, αλλά για να κατανοήσουμε τι είχαμε βάλει στον κόρφο μας… Κάνει ο Κασσελάκης διαδικτυακή εκπομπή για τη Δικαιοσύνη. Και ποιον καλεί, μεταξύ άλλων, στο πάνελ του; Τη Βάσω Πανταζή! Τη δικηγόρο του Ηλία Κασσιδιάρη, που είχε πει ότι η δίωξή του είναι πολιτική! Τη δικηγόρο των βιαστών του Κολωνού, που είχε πει ότι «ήταν επιλογή της 12χρονης να εκδίδεται»! Τη δικηγόρο του Κορκονέα, του δολοφόνου του Αλέξη Γρηγορόπουλου! Τη δικηγόρο που ανέλαβε και την Πισπιρίγκου, μην τυχόν και της ξεφύγει κανένα… διαμάντι. Η Πανταζή εκπροσωπεί δύο οικογένειες των Τεμπών, αλλά ανάμεσα σε τόσους συνηγόρους συγγενών, βρήκες να καλέσεις την ποινικολόγο που αναλαμβάνει ό,τι πιο σάπιο ή φασιστικό υπάρχει στην ελληνική κοινωνία; Τον Κασσελάκη δεν τον νοιάζουν αυτά, το έχουμε ξαναπεί. Η ιδεολογία του είναι η ιδεολογία του ενός λεπτού - από τη «σύγχρονη Αριστερά» στο Renew, από το αμεσοδημοκρατικό κόμμα στο «τους διορίζω όλους εγώ», από την Παλαιστίνη στο «βομβαρδίστε το Ιράν». Η «ενσυναίσθηση» είναι πόζα για σέλφι, όχι αξία ώστε να κάτσει να σκεφτεί: Για στάσου, ποια καλώ; Με ποια συνομιλώ; Είμαι αρχηγός κόμματος, όχι τηλε-κονφερασιέ. Πώς δίνω βήμα στη συνήγορο των βιαστών, των δολοφόνων και των νεοναζί; (*Αντιπαρέρχομαι το γεγονός ότι η Δικαιοσύνη ξεκινά από το ίδιο σου το σπίτι, από την πισίνα που έχτισες παράνομα και δεν την γκρεμίζεις ως τα 12 (!) εκατ. ευρώ πατρικά χρέη προς το Δημόσιο που δεν πληρώνονται, δεν το καταδικάζεις και συνεχίζεις την πολυτελή ζωή σου).
Nikos Moraitis15,954 просмотров • 1 месяц назад

Κοιτάξτε, δε σας έχω κρυφτεί ποτέ. Προσωπικά, με τον Τσίπρα έχω να μιλήσω 2+ χρόνια, άσκησα σκληρή κριτική για την εμπλοκή του στα εσωκομματικά, υπερασπιζόμουν, υπερασπίζομαι και θα υπερασπίζομαι τη διακυβέρνησή του το 2015-19 γιατί παρά τα λάθη διέσωσε τη χώρα, δε θα πολιτευτώ ποτέ και αυτή τη στιγμή διατηρώ την απόλυτη πολιτική μου αυτονομία. Τον «παλιοπαιδισμό» (κομψά το λέω) όμως δεν τον αντέχω. -Ξέρεις ότι βγήκες με τα βίντεο και τα «με φύτεψε ο Τσίπρας». -Ξέρεις ότι το πρόγραμμα των ευρωεκλογών του ‘24 σού το έφτιαξαν πάνω στο πρόγραμμα του Τσίπρα του ‘23. -Ξέρεις (ή θα έπρεπε να ξέρεις) ότι από πολιτική (πλην φορολογίας) δε σκαμπάζεις γρι. Και βγαίνεις και κάνεις βίντεο «με αντιγράφει ο Τσίπρας» με κυρίαρχο παράδειγμα το 0% ΦΠΑ και αγοραίο σλόγκαν «Ινστιτούτο Τσίπρα, της αντιγραφής το κάγκελο»; Να λοιπόν η αλήθεια, διότι το ψέμα προκαλεί ως φυσική αντίδραση την αλήθεια. -Τσίπρας εκλογές 2023: «Σε είδη άμεσης ανάγκης θα θεσμοθετήσουμε μηδενικό ΦΠΑ: ψωμί, γάλα, παιδικές τροφές». -Κασσελάκης ευρωεκλογές 2024: «Πρέπει να έχουμε 0% ΦΠΑ στα βασικά αγαθά: ψωμί, γάλα, βρεφικό γάλα». -Κασσελάκης χθες (14/5) στον Νίκο Χατζηνικολάου στον Real FM: «Ο ίδιος (ο Τσίπρας) είχε πει προοδευτικό κέντρο το 2019, γι’ αυτό τον λόγο βρισκόμαστε σήμερα εδώ, που εμείς είμαστε το προοδευτικό κέντρο». Με άλλα λόγια, ο ίδιος αποκαλύπτει ότι «έκλεψε» από τον Τσίπρα μέχρι και το όνομα του κόμματός του και τον λέει και κλέφτη! Όλα λέξη προς λέξη στο βιντεάκι που θα δείτε. Τι είναι, αλήθεια, αυτό που κάνει έναν άνθρωπο να έχει ανάγκη να νομίζει ότι τα έχει πει όλα πρώτος; Τι ικανοποίηση μπορεί να παίρνει λέγοντας «με αντιγράφουν!» και τι πληρότητα μπορεί να του δίνει το να ακούει «ναι, αρχηγέ, σε αντιγράφουν!» από τα τρολ του; Και, τελοσπάντων, πόσο υπερτροφικό είναι αυτό το Εγώ ώστε να μη χορταίνει ποτέ;
Nikos Moraitis14,833 просмотров • 1 месяц назад

Αν ο Μητσοτάκης είχε κυβερνήσει τη δεκαετία του ‘80 ή αρχές ‘90, θα είχε φύγει με τις κλωτσιές όπως ο πατέρας του. Αυτό λοιπόν είναι ένα πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας. Αυτός ο λαός είχε μία αξιοπρέπεια, διεκδικούσε το να ζει καλύτερα. Όλο το σύστημα το οποίο χτύπησε τον Τσίπρα ως πρωθυπουργό, κυβερνούσε ο Μητσοτάκης και συνέχιζε να χτυπάει τον Τσίπρα. Και εκείνος δεν απαντούσε. Ήρθε να απαντήσει δέκα χρόνια μετά, στο βιβλίο του -άρα σε ένα περιορισμένο κοινό- για πράγματα που έπρεπε να είχε πει την επόμενη μέρα. Θέλω να ακούσω από εκείνον κάτι που θα μου αρέσει. Ο Τσίπρας προς το παρόν «μιλάει παλιά». Μιλάει ως πρώην πρωθυπουργός, δε μιλάει ως επόμενος.
Nikos Moraitis29,224 просмотров • 3 месяцев назад

Ήμουν νέος στιχουργός. Δεν είχαμε μιλήσει ποτέ. Σηκώνω το τηλέφωνο: «Είμαι ο Πρόεδρος! Εσύ έχεις γράψει ενα τραγούδι του Μακεδόνα που λέει για τα υλικά του ουρανού;». Του λέω ναι. «Πες το μου!». Του λέω το πρώτο δίστιχο: Τίποτα δεν έχω τελικά / από τ’ ουρανού τα υλικά. «Έξοχο! Πες μου και τη συνέχεια». Του τη λέω. «Καλά, αυτά είναι μαλ… Πες μου ξανά το πρώτο!». Το ξαναλέω. «Έξοχο, έξοχο!». Κάπως έτσι απέκτησα «μπαμπά» στον μουσικό χώρο και τον ευγνωμονώ για όλα. «Παρέα» με εξαίρετο οικοδεσπότη τον Γιώργο Κουβαρά. Τις τρέμω αυτές τις εκπομπές. Τις αποφεύγω, κρατάει 8 ώρες τουλάχιστον το γύρισμα. Αλλά για τον Λευτέρη Παπαδόπουλο θα είμαι πάντα όπου με θέλουν. Υακίνθη, την αγάπη μου όλη.
Nikos Moraitis30,174 просмотров • 3 месяцев назад

Δεν είναι καθόλου αστείο, κι ας προκαλεί γέλιο. Ολόκληρος ο διάλογος: Δημοσιογράφος: Είπαν ότι προτείνατε στην Ευρώπη να κάνει επίθεση στο Ιράν. Κασσελάκης: Ναι, όχι, εγώ αυτό που είπα στην Ευρώπη στην ίδια αυτή παράγραφο είναι να κάνει τα πάντα να προστατεύσει τους διαδηλωτές. Δημοσιογράφος: ΟΧΙ ΝΑ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΕΙ ΤΟ ΙΡΑΝ… Κασσελάκης: ΕΔΩΣΑ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΠΙΟ ΕΞΤΡΙΜ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΠΙΛΟΓΩΝ. Ο Κασσελάκης δίνει… μενού επιλογών στους Ευρωπαίους. Αλλά, εντάξει, ο βομβαρδισμός δεν είναι στα κύρια πιάτα, είναι πιο κάτω, στα επιδόρπια. Όταν κάλεσε για πρώτη φορά με ανάρτησή του τους Ευρωπαίους να βομβαρδίσουν το Ιράν, κάποιοι επέμεναν ότι δεν καταλάβαμε καλά. Τώρα λοιπόν τα λέει on camera. Τυφλότητα είναι να ψάχνεις δικαιολογία εκεί που δεν υπάρχει. Προσωπικά, δε θυμάμαι έλληνα πολιτικό να καλεί την Ευρώπη να βομβαρδίσει τρίτες χώρες. Τραμπικό Κέντρο.
Nikos Moraitis30,740 просмотров • 4 месяцев назад

Σήμερα ο Κασσελάκης άνοιξε επισήμως την πόρτα της συγκυβέρνησης με ΝΔ χωρίς Μητσοτάκη. Ο διάλογος: Δημοσιογράφος: «Αν δεν υπάρχει αυτοδυναμία στις επόμενες εκλογές, αν σου χτυπήσει την πόρτα ο Μητσοτάκης…». Κασσελάκης: «Όχι στον Μητσοτάκη». Δημοσιογράφος: «Όχι στον Μητσοτάκη ή όχι στη Νέα Δημοκρατία;». -Κασσελάκης: «ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ. Ο Μητσοτάκης και όλοι όσοι έχουν μπει σε ένα πλέγμα διαπλοκής, ΟΠΕΚΕΠΕ, Τέμπη, υποκλοπές ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ». Σημείωση: Αυτό το «ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΑΖΙ ΜΑΣ» είναι τόσο αποκαλυπτικό. *Συνέντευξη στον STATUS FM 107,7
Nikos Moraitis39,582 просмотров • 7 месяцев назад

Κατά τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, ο Τσίπρας πρέπει να δωρίσει τα έσοδα του βιβλίου του γιατί δεν είναι ιατρικό βιβλίο ή μυθιστόρημα ώστε να υπάρχει κέρδος (;), αλλά πολιτικό βιβλίο και, ως γνωστόν, τα πολιτικά βιβλία δεν πρέπει να αφήνουν κέρδος στους συγγραφείς τους. Σε παραλήρημα όπου μπερδεύει τα λόγια του από το μένος, απαιτεί να μάθει τι συμφωνία έχει κάνει ο Τσίπρας με τον εκδοτικό οίκο, τι ποσοστό θα πάρει, τι λεφτά θα βγάλει και πού θα τα δωρίσει. Όπως χαρακτηριστικά λέει, «θέλω να μάθω αν πουλάει βιβλία για το καλό μου ή για το καλό του!». «Ή τα κέρδη του Τσίπρα ή οι ζωές μας» λοιπόν. Είναι αξιέπαινος ο Ουγγαρέζος για τη μαρξιστική του στροφή. Φαντάζομαι ότι (αφού και η δική του εργασία αφορά στον δημόσιο βίο και τον σχολιασμό του) θα μας ανακοινώσει το ποσό του συμβολαίου του με το κανάλι και θα κρατάει πλέον τον βασικό μισθό, ενώ ο υπόλοιπος θα πηγαίνει σε κοινωφελείς σκοπούς «για το καλό μας». Έχω μάλιστα να του προτείνω και συγκεκριμένο φιλανθρωπικό σωματείο: ΑΛΚΑ (Αντιτσιπρική Λύσσα Κακιά).
Nikos Moraitis37,945 просмотров • 7 месяцев назад

Ειλικρινά, σκασίλα μου. Μπορει ο κόσμος να αγαπάει τα τραγούδια αυτά; Δε χρειάζεται να ξέρει ότι τα έχω γράψει εγώ.
Nikos Moraitis40,831 просмотров • 8 месяцев назад

Με αφορμή τον θάνατο ενός τόσο ταλαντούχου ηθοποιού, του Χρήστου Βαλαβανίδη, η έναρξη από την παραστασάρα «Το 6ο πάτωμα». Θα δείτε την Άννα Παναγιωτοπούλου, θα δείτε και τόσους αγαπημένους ηθοποιούς, που δεν το πιστεύει κανείς ότι έπαιζαν όλοι μαζί στην ίδια παράσταση. Κραουνάκης - Νικολακοπούλου σε μεγάλη στιγμή στα τραγούδια. Και ποια χρονιά; 1991.
Nikos Moraitis19,469 просмотров • 3 месяцев назад

Για μένα αυτό το βίντεο, που έκρυβε η ομάδα Κασσελάκη και έφερε στο φως το είναι η απόλυτη απεικόνιση όσων προσπαθώ να αρθρώσω εδώ και 15 μήνες για το «κάτι σάπιο» που υπάρχει στο βασίλειο του Κασσελακισμού. Πίσω από τα φλας, το χαμόγελο και τη δήθεν ενσυναίσθηση, ένα πρόσωπο έστησε τον πιο αιμοβόρο στρατό τρολ. Γιατί; Για να υπηρετεί την ανάγκη του να κοιτάζεται στον καθρέφτη. Αφού δεν υπάρχουν πια ψηφοφόροι, αφού έφτασε στο εξευτελιστικό 1,5%, τα τρολ γράφουν «είσαι ηγέτης!» σε κάθε γκάφα, αποθεώνουν σε κάθε λάθος, κι εκείνος αυτοθαυμάζεται. Τρέφει τα τρολ του με μίσος προς τους αντιπάλους του και του επιστρέφουν κολακεία και θαυμασμό. Στην ομιλία της στο Συνέδριο, η ιστορική Φαρμακοποιός του Πολυτεχνείου Μέλπω Λεκατσά σχολίασε ανάρτηση αρχιτρόλ που την περασμένη εβδομάδα εκφόβιζε συνέδρους (δημοκρατία ε; όχι αστεία!) απειλώντας: «Σας ξέρουμε έναν έναν και σας περιμένουμε». Η Λεκατσά είχε το θάρρος να πει: «Ποιοι είστε εσείς που μας ξέρετε και μας περιμένετε; Εγώ δε φοβήθηκα τη Χούντα, θα φοβηθώ εσάς;». Ο Κασσελάκης αναγκάστηκε να χειροκροτήσει υποκριτικά, καταδικάζοντας τάχα μου τρολ που είναι συνεργάτες του και εντεταλμένοι του. Και η αίθουσα; Τι έκανε η αίθουσα; Αντί να χειροκροτήσει το φως και να λυτρωθεί συλλογικά καταδικάζοντας το σκοτάδι των τρολ, πήρε το μέρος τους! Γιουχάισαν την ηρωίδα του Πολυτεχνείου και προτίμησαν τους «δολοφόνους χαρακτήρα». Φυσικά υπήρχαν εξαιρέσεις. Άνθρωποι που προστάτευσαν τη Μέλπω Λεκατσά, όταν κατέβηκε από το βήμα και δέχτηκε προπηλακισμό. Κάποιοι δε σκέφτηκαν να τηρήσουν ούτε τα προσχήματα! Διότι η Λεκατσά είναι το τελευταίο σύμβολο αριστερής Ιστορίας σε ένα κόμμα χωρίς αρχές, χωρίς σπονδυλική στήλη, χωρίς ταυτότητα και (πλέον) χωρίς όνομα. Ένα κόμμα που παραδόθηκε στα τρολ γιατί ο Πρόεδρός του αναπνέει με το να έχει φρουρά, υπηκόους και προσκυνητές. Στην ουσία, ένα θύμα είναι και ο ίδιος, ενός Ναρκισσισμού που με την αιφνίδια διασημότητα - εξουσία και την εξίσου αιφνίδια απώλειά τους, απέκτησε ανεξέλεγκτες διαστάσεις. Ο Κασσελάκης είναι θύμα ενός τέρατος που κατάπιε έναν άνθρωπο.
Nikos Moraitis22,647 просмотров • 4 месяцев назад

Τέρμα τα αστεία μετά το σημερινό. Γιατί αν αποδεχτούμε τον Κασσελάκη όχι ως ένα παγώνι περιφερόμενο από κανάλι σε κανάλι αλλά ως πολιτικό, τότε υπάρχει σοβαρό πολιτικό και συμπεριφορικό ζήτημα. -Πριν από ένα μήνα καλούσε την Ευρώπη να βομβαρδίσει το Ιράν (βλ.: στο τέλος του βίντεο). -Χθες τού έβγαλαν ανάρτηση που καταδίκαζε την επέμβαση των ΗΠΑ. -Σήμερα λέει καθαρά ότι ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ: Η στιγμή να επέμβει η Δύση ήταν πριν από ένα μήνα! Με άλλα λόγια, δεν τον πειράζουν οι νεκροί άμαχοι -ανάμεσά τους πάνω από 100 παιδιά σε δημοτικό σχολείο-, τον πειράζει ο χρόνος που σκοτώθηκαν; Οι νεκροί άμαχοι πριν από ένα μήνα θα ήταν αποδεκτοί; Το σχετικό απόσπασμα της σημερινής του συνέντευξης, γραπτώς και σε βίντεο: Κασσελάκης: «Η στιγμή να επέμβουν οι ΗΠΑ και η Δύση ήταν όταν εκτέλεσαν οι μουλάδες 30.000 διαδηλωτές». Δημοσιογράφος: «Δεχτήκατε πολλή κριτική, κύριε Πρόεδρε, γιατί ακούστηκε ότι ουσιαστικά καλείτε την Ευρώπη να βομβαρδίσει το Ιράν». Κασσελάκης: «Όταν συντελούνται εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας δεν μπορούμε να καθόμαστε άπραγοι.» Εν κατακλείδι, όταν ένας ισχυρός κρίνει ότι ένα άλλο κράτος διαπράττει εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, δεν απαιτείται τήρηση του Διεθνούς Δικαίου. Βομβαρδίζει ελεύθερα! Τι κερκόπορτες ανοίγει αυτή η αντίληψη; Τι επιθέσεις και τι αντίποινα; Τι κύκλο τρομοκρατίας; Ποιος μπορεί να πει «σταμάτα!» σε ένα παγκόσμιο άρρωστο μυαλό και ποιος σε ένα εγχώριο ντουβάρι;
Nikos Moraitis19,168 просмотров • 3 месяцев назад