
M.Farouk
@novatheory2 • 6,497 subscribers
💙 geology & geophysics 💙
Shorts
Videos

الطريقة دي كانو بيعملوهالنا في الصعيد لو عندك برد او ضربة شمس والغريبة انك بتخف بعدها !
M.Farouk2,102,872 Aufrufe • vor 1 Jahr
0:21
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

الفيديوهات دي مع فيديوهات الهنود والباكستانييين المسلمين قادرة تخصيك فعلا !! كانه كلوتها هو اللي وقع مش النقاب !
M.Farouk626,389 Aufrufe • vor 11 Monaten

حبيبي فلوسك بشهادة مسؤولينك استثمارات بترجع لبلدك تنفقها عليك يعني مصر حتى الآن تنفق عليكم عكس ما تروجون يعني واقعيا : - علمناكو وطورناكو وحررناكو وبنصرف عليكم لحد دلوقتي ● فسيبك من الكذب ده لحد دلوقتي مفيش مستثمر بيحط جنيه في مصر الا بياخد قصاده اتنين وتلاتة وعشرة وعشرين واسال حكام الخليج عارفين الكلام ده والاستثمار متبادل ما بينا يعني زي ما فيه مستثمرين خليجيين في مصر فيه مستثمرين مصريين في الخليج فبطلو قلة ادب بقى وروح اسجد لله انه مصر موجودة ووقفت قيادة وشعب معاكم في وقت كان صدام هيخليكم محافظة عراقية وقتها يالا انطم وبطلو قلة ادب عشان احنا ردودنا صعبة ويكفيك شر قلبة المصريين !
M.Farouk96,411 Aufrufe • vor 3 Monaten

ده واحد مصري متعود على ابو بلاش هنا والسواقة بتهور راح هولندا شوف جاله قد ايه مخالفات مرور بس !!
M.Farouk288,016 Aufrufe • vor 11 Monaten

يا بقرة هتقارن دولة نفطية عدد سكانها ١٨ مليون بدولة غير نفطية عدد سكانها ١٢٠ مليون مواطن !! حبيبي احنا صوت المواطن السعودي الغلبان اللي قتله الفقر وميقدرش يعبر المصريين يقدرو يعبرو ويعترضو تخيل تنفق الأموال لإرضاء ترامب ومؤخرة جورجينا والمواطن المسن الشايب يتم اهانته في الضمان !!!
M.Farouk200,286 Aufrufe • vor 8 Monaten

ترنيمة إيزيس الخالدة بصوت السوبرانو اميرة سليم باللغة المصرية القديمة مترجمة للعربية ❤️❤️
M.Farouk297,900 Aufrufe • vor 1 Jahr

السعودية فاشلة في إدارة موسم الحج والعمرة بس بيرمو بلاهم على المصريين بكام فيديو مفبرك كده لزوم حفظ ماء الوجه والهروب من مسئولية فشل التنظيم لو مش قادرين على تنظيم الموسم وحقن دماء المسلمين اللي بيموتو كل عام اطلعو اعلنوها واشركو الدول الاسلامية في إدارة الحرم بصو على فبركتهم وكدبهم للتغطية على فشلهم !
M.Farouk284,568 Aufrufe • vor 1 Jahr

التغريدة دي والفيديو ده للي عايز يفهم من جوجل مابز مش محتاجين توضيحات سياسين ولا مسئولين دي حاجة في موبايلك تقدر تشوفها بعينك : اول بوابة في الفيديو دي هي البوابة المصرية بعد ما تدخل منها وتمشي شوية وتعديها باقل من ٥٠٠ متر متمركزة القوات الاسرائيلية امام البوابة الفلسطينية وواضحة في جوجل مابز تمركزاتها ومدرعاتها امام البوابة الفلسطينية من المعبر وطبعا عشان مصر تدخل المساعدات مطلوب الاول تضرب القوة الاسرائيلية اللي احتلت المعبر ورافضه مرور شاحنات المساعدات وهتطلق الرصاص على سائقي وعمال شاحنات المساعدات ! ده طبعا الوضع الجديد القائم بعد شهر مايو ٢٠٢٤ بعد هروب حركة سماح للانفاق وتسليم الجانب الفلسطيني من المعبر لإسرائيل وده يعني دخول مصر الحرب رسميا وبرضو المساعدات مش هتدخل وهتبقى غزة ساحة حرب بين الجيش المصري والإسرائيلي أرجو تكون وصلت يا بهايم !
M.Farouk140,816 Aufrufe • vor 11 Monaten

الراجل ده موهبة فنية حقيقية وفارق جدا عن المصطنعين عديمي الموهبة اصحاب الحزق و الصوت العالي والبحلقة في الكاميرات . اللي للاسف مسخو الشخصية المصرية لتابوهات واكليشهات جربوعة زيهم وزي مخرجيهم ومنتجيهم وكأننا كلنا كمصريين عايشين في حارة او عزبة بيئة رجالتها بتبيع مخدرات وستاتها صوتهم عالي دايما وميعرفوش انه مصر دولة عملاقة فيها اقاليم ومدن وكل مدينة وحي فيه تنوع بشري وثقافي واجتماعي رهيب فيه ! مش كلنا والله ساكنين في حارة ولا عزبة ولا كلنا بلطجية وبنحزق وبنقول جمل مجعلصة وبيئة حمزة العيلي فنان موهوب جدا موهبة طبيعية بدون اوفر ولا تصنع واحيا فيا الأمل اني اشوف مليجي جديد او زكي رستم جديد او حمزة العيلي 💙
M.Farouk136,931 Aufrufe • vor 1 Jahr

عارف يا محمد الأغنية المشهورة بتاعة شادية " حبيبي يا اسمراني " دي غنتها لايه ولمين ؟! لحبيبها الظابط المصري الصعيدي الاسمراني الشهيد عبدالمنعم العديسي كانو بيعشقو بعض هو وهي وكانو مخطوبين وعلى وشك الزواج المهم حبيبها راح فلسطين عشان يشارك في حرب ٤٨ واستشهد هناك واتدفن هناك وقررت شادية تغنيله الأغنية دي عشان تخلد ذكراه وفيه الاف زيو استشهدوا في ٤٨ و٥٦ والاستننزاف و٦٧ و٧٣ بسبب فلسطين ويجي عيل تلتينه هرمون استروجين زيك يقول المصريين خانعين !
M.Farouk56,768 Aufrufe • vor 1 Jahr

هيثم طلعت بيقولك انك تكون انسان محترم ده مخطط شيطاني اقسم بالله ده حقيقي مش ترول 😅😅
M.Farouk20,720 Aufrufe • vor 4 Monaten

دي بقى الخرابة اللي عايش فيها Mr green Indian وفاكر ترعتنا مسبة 😅
M.Farouk43,417 Aufrufe • vor 1 Jahr

الناشيونال برايد بتاعنا اتسرق مننا في ثورة الخولات بتاعة ٢٠١١ ومش هيرجع قريب للاسف يالا بقى خليكم في المنتيالتي بتاعة عيال ماميز الأكاديميات و شوية العلوق اللي ظهرو في حياتنا بعد ٢٠١١ اللي دابب فيهم كلهم عرق النسونة من اكبر راس لاصغر واحد وخليني عايش في نوستاليجا الماضي قبل ثورة الخولات ما تنخر عظم وطني وتسرق احلامنا وسعادتنا واقصتادنا وهيبتنا 💔
M.Farouk17,360 Aufrufe • vor 5 Monaten