
M.Farouk
@novatheory2 • 6,497 subscribers
💙 geology & geophysics 💙
Shorts
Videos
0:21
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

حبيبي فلوسك بشهادة مسؤولينك استثمارات بترجع لبلدك تنفقها عليك يعني مصر حتى الآن تنفق عليكم عكس ما تروجون يعني واقعيا : - علمناكو وطورناكو وحررناكو وبنصرف عليكم لحد دلوقتي ● فسيبك من الكذب ده لحد دلوقتي مفيش مستثمر بيحط جنيه في مصر الا بياخد قصاده اتنين وتلاتة وعشرة وعشرين واسال حكام الخليج عارفين الكلام ده والاستثمار متبادل ما بينا يعني زي ما فيه مستثمرين خليجيين في مصر فيه مستثمرين مصريين في الخليج فبطلو قلة ادب بقى وروح اسجد لله انه مصر موجودة ووقفت قيادة وشعب معاكم في وقت كان صدام هيخليكم محافظة عراقية وقتها يالا انطم وبطلو قلة ادب عشان احنا ردودنا صعبة ويكفيك شر قلبة المصريين !
M.Farouk96,411 次观看 • 3 个月前

يا بقرة هتقارن دولة نفطية عدد سكانها ١٨ مليون بدولة غير نفطية عدد سكانها ١٢٠ مليون مواطن !! حبيبي احنا صوت المواطن السعودي الغلبان اللي قتله الفقر وميقدرش يعبر المصريين يقدرو يعبرو ويعترضو تخيل تنفق الأموال لإرضاء ترامب ومؤخرة جورجينا والمواطن المسن الشايب يتم اهانته في الضمان !!!
M.Farouk200,286 次观看 • 8 个月前

السعودية فاشلة في إدارة موسم الحج والعمرة بس بيرمو بلاهم على المصريين بكام فيديو مفبرك كده لزوم حفظ ماء الوجه والهروب من مسئولية فشل التنظيم لو مش قادرين على تنظيم الموسم وحقن دماء المسلمين اللي بيموتو كل عام اطلعو اعلنوها واشركو الدول الاسلامية في إدارة الحرم بصو على فبركتهم وكدبهم للتغطية على فشلهم !
M.Farouk284,568 次观看 • 1 年前

التغريدة دي والفيديو ده للي عايز يفهم من جوجل مابز مش محتاجين توضيحات سياسين ولا مسئولين دي حاجة في موبايلك تقدر تشوفها بعينك : اول بوابة في الفيديو دي هي البوابة المصرية بعد ما تدخل منها وتمشي شوية وتعديها باقل من ٥٠٠ متر متمركزة القوات الاسرائيلية امام البوابة الفلسطينية وواضحة في جوجل مابز تمركزاتها ومدرعاتها امام البوابة الفلسطينية من المعبر وطبعا عشان مصر تدخل المساعدات مطلوب الاول تضرب القوة الاسرائيلية اللي احتلت المعبر ورافضه مرور شاحنات المساعدات وهتطلق الرصاص على سائقي وعمال شاحنات المساعدات ! ده طبعا الوضع الجديد القائم بعد شهر مايو ٢٠٢٤ بعد هروب حركة سماح للانفاق وتسليم الجانب الفلسطيني من المعبر لإسرائيل وده يعني دخول مصر الحرب رسميا وبرضو المساعدات مش هتدخل وهتبقى غزة ساحة حرب بين الجيش المصري والإسرائيلي أرجو تكون وصلت يا بهايم !
M.Farouk140,816 次观看 • 11 个月前

الراجل ده موهبة فنية حقيقية وفارق جدا عن المصطنعين عديمي الموهبة اصحاب الحزق و الصوت العالي والبحلقة في الكاميرات . اللي للاسف مسخو الشخصية المصرية لتابوهات واكليشهات جربوعة زيهم وزي مخرجيهم ومنتجيهم وكأننا كلنا كمصريين عايشين في حارة او عزبة بيئة رجالتها بتبيع مخدرات وستاتها صوتهم عالي دايما وميعرفوش انه مصر دولة عملاقة فيها اقاليم ومدن وكل مدينة وحي فيه تنوع بشري وثقافي واجتماعي رهيب فيه ! مش كلنا والله ساكنين في حارة ولا عزبة ولا كلنا بلطجية وبنحزق وبنقول جمل مجعلصة وبيئة حمزة العيلي فنان موهوب جدا موهبة طبيعية بدون اوفر ولا تصنع واحيا فيا الأمل اني اشوف مليجي جديد او زكي رستم جديد او حمزة العيلي 💙
M.Farouk136,931 次观看 • 1 年前

عارف يا محمد الأغنية المشهورة بتاعة شادية " حبيبي يا اسمراني " دي غنتها لايه ولمين ؟! لحبيبها الظابط المصري الصعيدي الاسمراني الشهيد عبدالمنعم العديسي كانو بيعشقو بعض هو وهي وكانو مخطوبين وعلى وشك الزواج المهم حبيبها راح فلسطين عشان يشارك في حرب ٤٨ واستشهد هناك واتدفن هناك وقررت شادية تغنيله الأغنية دي عشان تخلد ذكراه وفيه الاف زيو استشهدوا في ٤٨ و٥٦ والاستننزاف و٦٧ و٧٣ بسبب فلسطين ويجي عيل تلتينه هرمون استروجين زيك يقول المصريين خانعين !
M.Farouk56,768 次观看 • 1 年前

الناشيونال برايد بتاعنا اتسرق مننا في ثورة الخولات بتاعة ٢٠١١ ومش هيرجع قريب للاسف يالا بقى خليكم في المنتيالتي بتاعة عيال ماميز الأكاديميات و شوية العلوق اللي ظهرو في حياتنا بعد ٢٠١١ اللي دابب فيهم كلهم عرق النسونة من اكبر راس لاصغر واحد وخليني عايش في نوستاليجا الماضي قبل ثورة الخولات ما تنخر عظم وطني وتسرق احلامنا وسعادتنا واقصتادنا وهيبتنا 💔
M.Farouk17,360 次观看 • 5 个月前