
BlindCatNamedShadow
@nxjwanasir • 6,376 subscribers
Certified Eyelash Serum Formulator 🇲🇾 | Lash Health & Growth Science
Shorts
Videos

Setiap kali pergi cafe mesti husband I akan compare menu dgn makanan yang I masak 🤭 “You masak sedap lagi” “Air tangan wife I lagi sedap” “You buka je lah cafe satu” “Diorang patut hire you jadi chef” Ni antara menu yang dia paling suka this year. Lunch harini 3x tambah 😂
BlindCatNamedShadow649,085 views • 2 years ago

Kalau orang tanya apa perasaan jaga kucing buta, I akan jawab rasa macam jaga budak 2 tahun 😂 Si Shadow susah sikit nak train & nak bagi dia faham do’s and don’ts, maybe sbb dia kucing kanak2 riang lagi Tengok la perangai dia, tak mcm KKU langsung. Kadang sampai lupa dia buta
BlindCatNamedShadow272,898 views • 1 year ago

Modus operandi si Shadow untuk menghempap orang Ni la routine harian dia favourite dia. I ni kalau dekat rumah nak bergerak pun susah, tak boleh langsung buat bunyi sebab dia akan cari dan hempap! Kadang time tido pun dia hempap atas muka, terkejut la ingat kena tindih hantu
BlindCatNamedShadow231,090 views • 1 year ago

Rasa macam lama tak update pasal Shadow dekat sini Shadow ni 2 hari lepas dia curi-curi keluar rumah time I tengah charge kereta. Dia dah makin pandai sekarang, dah hafal dah dekat mana pintu, dekat mana pagar, air tag dia pun dia tanam dalam pasir Pening kepala mak
BlindCatNamedShadow56,118 views • 8 months ago

Shadow ni manja sangat tau, dia memang selalu teman I,tak pernah tinggal I sorang. Kadang saja buat bunyi nangis, dia mmg akan dtg utk check, punya la comel perangai. Tapi dia juga la punca badan I lenguh dalam rumah ni 🤣 dia mmg suka sandar dkt orang, tapi tak sampai hati-
BlindCatNamedShadow69,243 views • 1 year ago

One of the healthiest meal✨asam pedas utara✨ Mak I selalu masak asam pedas utara ni, memang sedap sangat, sesuai untuk orang yang diet sebab kalori dia rendah dan tak guna langsung minyak. One of the main ingredient is asam keping a.k.a garcinia cambogia 👀
BlindCatNamedShadow113,309 views • 3 years ago

Easiest Sup Utara recipe 🍲 Makan dengan bihun kuning + cabai memang umph 🤝🏻
BlindCatNamedShadow71,072 views • 3 years ago

Sejak adopt Shadow ni, ramai juga orang tanya susah tak bela blind cat? Jawapan dia, tak susah sbb Shadow ni pandai (most KKU memang bijak), cuma kena banyak latih dia supaya dia ingat dan dapat hafal tempat dalam rumah. KKU ni ada extra senses, They know they can’t see-
BlindCatNamedShadow13,521 views • 1 year ago