
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU
@oreo_koshka330 โข 1,702 subscribers
Never worry about who will be offended if you SPEAK the TRUTH, worry about who will be misled, deceived & destroyed if you dont
Shorts
Videos

Ahli Parlimen Muar โฆ sibuk hayun buai
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU1,148,599 Aufrufe โข vor 1 Jahr

Kamu semua senang lenang, yg kena sidai kat pengundi/ rakyat, budak2 bawahan kamuโฆ
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU88,074 Aufrufe โข vor 2 Monaten

Skrg bukan main sombong dan bongkak dia ni. Bila dah di puncak kuasa dia lupa terus apa dia pernah kata dulu. Teguran ke atas sikap dia pun, dah anggap menentang kerajaan. Sudah tak tau beza antara menegur dan menentang. Berbeza pandangan pun dah tak boleh semua nak kena yes man dgn dia. Hipokrit.
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU18,908 Aufrufe โข vor 26 Tagen

Pandangan Wong Chen mengenai peribadi Rafizi & Nik Nazmi Contoh pemimpin progresif masa dpn utk generasi muda ๐๐ "Sesungguhnya Allah tidak mengubah apa yg ada pd sesuatu kaum sehingga mereka mengubah apa yg ada pd diri mereka sendiri." (Q:13:11) YT: Hong Yau ๅฎ่ (ubat)
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU11,108 Aufrufe โข vor 17 Tagen

โSewaktu Jualan Rahmah, selepas Jualan Rahmah, harga tetap Rahmah Tapi waktu Jualan Rahmah harganya Rahmah bergandaโ ๐ค๐ค๐ค - apa yg dia bebel ni? Mcmana Menteri KPDN boleh mempromosi kedai yg dia sendiri jd Pengerusi Pengasas kepada yayasan yg memiliki kedai ni? Bukankah Menteri perlu bersikap โimpartialโ, tidak menunjukkan dia berat sebelah pd mana2 pihak? You are supposed to โpromote the development of a viable, competitive and sustainable domestic economy, specifically in the Distributive Trade Sectorโ (KPDN website) Not only promote your own shop! Kenapa Malaysia ada level menteri yg mcm ni ๐ญ
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU47,913 Aufrufe โข vor 5 Monaten

DUN N9 pulak bubar ๐ ๐ ๐ AMK kata dlm keadaan krisis global, kerajaan sepatutnya fokus kpd usaha memperkukuh kestabilan ekonomi dan kebajikan rakyat. Nota: DUN N9 tamat secara otomatik pd 25 Nov 2028 jika tidak dibubarkan lebih awal.
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU30,139 Aufrufe โข vor 3 Monaten

Dia bina sokongan akar umbi di Pandan ( from zero ) dgn mendekati warga Pandan mcm ni dari dulu hingga sekarang. Seronok melayan. Satu-satunya contoh wakil rakyat yg perform. Yg ramai, bila nak pilihanraya baru timbul Ternampak YB menulis ๐ โ๐ผ , rupanya dia left handedโฆ Org2 hebat yg left handed termasuk Aristotle, Napoleon Bonaparte, Leonardo de Vinci, Bill Gates, Angelina Jolie, Prince William (Prince of Wales).
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU107,403 Aufrufe โข vor 1 Jahr

Initiatif KPKT Nga Kor Ming bawa ahli parlimen (kerajaan & pembangkang) tgk sendiri rumah kediaman usang (dilapidated) di KL Sanggup ke tgk ada org masih hidup dlm rumah lama mcm tu? Sedangkan ada bekas ahli parlimen boleh buat rumah agam sampai berpuluh bilik Ini dinamakan urban renewal, urban rejuvenation utk memberi wajah baru & terutamanya keselesaan untuk warga kota
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU78,489 Aufrufe โข vor 1 Jahr

Apa bezanya ni ๐ tema baju dah sama Baru je kutuk PAS-SG4 buat program di masa rakyat disuruh berjimat cermat. Alih2 Madani pun buat jugak, siap iklan dlm arus perdana, PMX rasmikan 2 acara besar. Ko rasa event PMX hadir tak tempah khemah besar2 ke, makan utk ribu2 org ke. Teringat pesanan Kak Ros ๐
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU30,712 Aufrufe โข vor 5 Monaten

๐โโ๏ธ dia dtg kembali setelah dirayu ๐ญ akhirnya Msia dpt melihat DSAI mengangkat sumpah sbg PM ke 10 Tapi โฆ bila dah dpt kuasa, dia ditendang bawah bas Signal dari rakyat pun mereka dah tak peduliโฆ tunggu aje lah credit tt: hazimarshad_
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU67,313 Aufrufe โข vor 1 Jahr

POLITIK DENDAM ERA MADANI DEPAN CAKAP LAIN, BLKG BUAT LAIN ๐ YB Wong Chen telah dipilih rakyat Parlimen Subang pd PRU15. YB telah pun, selama ini menjlnkan amanahnya sbg Ahli Parlimen di kawasan dia, tanpa memilih aliran politik, bangsa dan agama kalangan penduduk Subang. Ya, YB menang atas tiket PH/ PKR, tetapi khidmat beliau sbg Ahli Parlimen hendaklah dilihat atas dasar amanah yg diberikan oleh pengundi Subang. Kenapa pula YB Wong Chen dihukum hanya kerana kritikannya terhdp pimpinan kerajaan atau sokongannya terhadap DS Rafizi? Kalau nak hukum, hukum dia seorang melalui saluran parti @ JK Disiplin PKRโผ๏ธ Bukan hukum sampai melibatkan rakyat bawah parlimen Subang sekali. Duit peruntukan, duit rakyat, bukan hak mutlak pemimpin tertentu ๐ซต๐ผ KEADILAN yg TAK ADIL
Madam K ๐โโฌ BERSAMA@MU18,779 Aufrufe โข vor 3 Monaten