
بهرام پارسائی
@ParsaeiB • 16,858 subscribers
دندانپزشک - نماینده مردم شریف شیراز در مجلس دهم، عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دهم
Shorts
Videos

پزشکیان: از کجا بیاورم حقوق ها را زیاد کنم! از افزایش ۲۴۲ درصدی فروش دلارهای نفتی که در آغاز دولت ۵۹ هزار تومان می فروختی الان ۱۴۳ هزار تومان! از مالیاتی که از مردم می گیرید و از ستاد اجرایی، بنیاد، هلدینگ های آستان و… نمیگیرید. از بودجه نهادها و صدا و سیما مردم را متهم نکنید
بهرام پارسائی141,536 次观看 • 6 个月前

رئیس مجلس در کدام تیم بازی می کند!؟ بدعت دفاع عجیب و خارج از عرف از اجانب، در برابر مقامات رسمی پیشین از تریبون مجلس! حمایت رئیس مجلس ایران از روسیه در جدل با رئیس جمهور و وزیر امورخارجه پیشین ایران، یادآور به توپ بستن مجلس ملی و تداوم استبداد در برابرمشروطه توسط لیاخوف روسی است!
بهرام پارسائی30,985 次观看 • 8 个月前

خسارت آتش جنگل چند میلیون سالهٔ #هیرکانی از جنگ ۱۲روزه کمتر نیست ولی ککشان هم نمی گزد! بعد از دو هفته سوخت، تازه به فکر کمک گرفتن برای خاموش کردن این آتش بی رحم افتاده اند! وقتی جعفر همه کاره دولت به درخت چند هزارساله #الیت می گوید #علف! نفرین بر بانیان و بی تفاوتان این آتش
بهرام پارسائی24,769 次观看 • 7 个月前

ما ميدانيم كه آنها دروغ مى گويند آنها میدانند که ما میدانیم که آنها دروغ میگویند، ما هم میدانیم که آنها میدانند که ما میدانیم که آنها دروغ میگویند، اما با وجود این آنها همچنان دروغ میگویند! «سولژنیتسین، تاریخنگار و نویسنده» #بنزین #خط_سفید #اینترنت_طبقاتی #مردم_ایران
بهرام پارسائی18,504 次观看 • 7 个月前

عده ای، کل و رقص عزاداران بر مزار عزیزانشان را بی هویت دانسته یا به تمسخر می گیرند! «کِل و سِرو» در فرهنگ #لر قوم اصیل ایرانی که ریشه در مادها دارند هم در عروسی هم در مرگ جوانان رواج دارد. در این آهنگ لری مرد جنگجو یار خود را قسم می دهد بیا سر مزارم با کل و سرو قطارم را باز کن
بهرام پارسائی10,419 次观看 • 4 个月前

من به عنوان یک ایرانی راضی نیستم: تا یک هم وطنم در فقر و فلاکت زندگی کند ۱ ریال از بیت المال خرج غیر ایرانی شود. ۱ریال درآمد ملی صرف نهادها وموسسات جناحی شود. ۲۴همت صرف صدا وسیمای میلی شود. و راضی نیستم های بسیار! و برائت میجویم از عربده کشانی که دغدغه ایرانی و انسانیت ندارند.
بهرام پارسائی26,671 次观看 • 1 年前

اگر #وزیر_آموزش_و_پرورش به رسالت خود پی میبرد، به جای افتخار به نظامیگری و تنزل جایگاه این وزارتخانه، بر اهمیت علم و تربیت نسل آینده تمرکز میکرد. او به سربازی سردار افتخار میکند و من از بیاعتبار نمودن وزارت آموزش و پرورش شرمندهام و با یادآوری کوی دانشگاه، احساس خطر میکنم!
بهرام پارسائی22,305 次观看 • 1 年前

باید به حال ملت گریست! #رئیس_مجلس و #رئیس_جمهور می گویند: نمی گذارند! وقتی رئیس دوقوه توان دفاع از حقوق #مردم_ایران را ندارند استعفا پیش کش ولی اگر آن ناکسان را افشا نکنند: ۱- انتقادشان #دروغ و عوام فریبانه ست ۲- سهم خواهند ۳- خود از آنهایند ۴- تدارکات چی اند #فساد #مافیای_خودرو
بهرام پارسائی12,976 次观看 • 1 年前
没有更多内容可加载