
Raed Shah
@PejuangRvd • 9,824 subscribers
Plhiv fighter.. Diagnosis on Feb 2019.. U=U Currently CD4/VL : 700/Uvl Kisah perjalanan hidup kita masing2 berbeza.. Jangan samakan dgan org lain..
Shorts
Videos
1:57
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Are you guys ready??? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Sesungguhnya aku sedang berpuasa.. 😌😌😌😌😌😌
Raed Shah234,032 Aufrufe • vor 2 Jahren
0:37
Sensitive content
This media may contain sensitive content.

Mata aku terlalu focus.. Sampai aku xdgar dia cakap apa.. 😔😔😔😔
Raed Shah20,131 Aufrufe • vor 2 Monaten

Mesti ada yang pernah kan.. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Xleh blah skali member rapat tue.. Murung kawan.. 😂😂😂🤣🤣🤣🤣
Raed Shah80,949 Aufrufe • vor 2 Jahren

Dah mmg sah2 gay.. Mmg sesuai laa watak tue.. Xyah nk berlakon sngat laa kan.. Haha
Raed Shah73,049 Aufrufe • vor 3 Jahren

Kat kne ada jual nie?? Kalau beli dpat sekali yg reviewer pnye x?? 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣
Raed Shah33,256 Aufrufe • vor 1 Jahr

Haishhhh... Aku nk tgok banjir pun xleh nk focus nie... Mengiurkan bnda lain.. Menciii laa kite...
Raed Shah27,395 Aufrufe • vor 1 Jahr

Mmg sekarang kalau nk berniaga kena package jual aurat sekali erkkk??
Raed Shah19,211 Aufrufe • vor 1 Jahr

