
Rouhani Office
@rouhanioffice • 21,333 subscribers
صفحه رسمی دفتر دکتر حسن روحانی رئیس دولت یازدهم و دوازدهم
Videos

«تا ما میگوییم باید یک کاری بکنیم، میگویند یعنی ما برویم با #آمریکا رابطه برقرار کنیم یا در برابر #ترامپ تواضع کنیم؟ نه آقا، بحث رابطه نیست، بحث مدیریت است. اگر هم با کشوری تخاصم داریم، این تخاصم را باید کنترل کرد، این تخاصم را باید مدیریت کرد» دکتر حسن روحانی ۸ بهمن ۱۴۰۴
Rouhani Office294,328 görüntüleme • 4 ay önce

«سال۹۸ که پهپاد گلوبال هاوک را زدیم، تا مرز #جنگ رفتیم. پنجشنبه صبح زدیم ولی عصر پنجشنبه، پیام بسیار محکمی فرستادیم. من زنگ زدم به آقای Seyed Abbas Araghchi گفتم عین متن پیامی که خودم نوشته بودم را فورا منتقل کن به سفارت سوئیس. ایشان گفت که نباید با جایی هماهنگ کنم، گفتم نه! فوری انجام بده»
Rouhani Office217,859 görüntüleme • 4 ay önce

«آن زمان راهی وجود داشت که [مسالهی هستهای را] با #ترامپ به نحوی حل کنیم، سخت بود اما راهی وجود داشت. شرط اصلیاش این بود که با من ملاقات کند. من گفتم بگذارید ملاقات کنم اگر هم خراب شد من خراب میشوم، به خاطر کشور و ملت به عهده میگیرم، بههرحال آن زمان نشد.» دکتر حسن روحانی
Rouhani Office238,488 görüntüleme • 1 yıl önce

🎥 دیدار نوروزی با رئیسجمهور پیشین، دکتر حسن روحانی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳
Rouhani Office206,100 görüntüleme • 1 yıl önce

درخواست دکتر حسن #روحانی از مردم: «۱۵ تیر برای نجات ایران به دکتر #پزشکیان رأی بدهید» #برای_ایران
Rouhani Office286,137 görüntüleme • 1 yıl önce

«توبه کنید. از ملت عذرخواهی کنید. گرچه نه توبه شما قبول میشود، نه ملت عذر شما را قبول خواهد کرد.» #برجام #FATF
Rouhani Office205,780 görüntüleme • 2 yıl önce

دکتر روحانی معتقد است نباید غافل شویم و باید خود را آماده کنیم چراکه دشمن همچنان دو هدف سرنگونی نظام و چیرگی بر منطقه را در ذهن دارد و به دنبال فرصت در آینده است. روحانی از لزوم استحکامبخشی به #انسجام_ملی و میدان دادن به دانشمندان ایرانی داخل و خارج در این #جنگ فناورانه میگوید.
Rouhani Office89,475 görüntüleme • 9 ay önce

دکتر حسن روحانی: در #اینترنت چه بلایی سر مردم آوردید؟ #فیلترینگ را اجرا کردید برای اینکه #فیلترشکن بفروشید؟
Rouhani Office153,475 görüntüleme • 1 yıl önce

«اگر قدرت نظامی و اطلاعاتی و سیاسی و دیپلماسی را بالا ببریم و بالاتر از همه قدرت ملی را بالا ببریم #جنگ نخواهد شد. اگر این کارها را نکنیم احتمالاً جنگ خواهد شد. پس آن نکتهای که رهبری فرمود «نه جنگ، نه صلح» به نفع کشور نیست. کاری کنیم که «نه جنگ» را محقق کنیم و این کار شدنی است»
Rouhani Office65,303 görüntüleme • 8 ay önce

«در داستان کرونا به ما گفتند شما اصلاً دنبال خرید #واکسن نباشید، چون یک آقایی گفته بود من تا چند ماه دیگر مثلاً تا اول تابستان، ۵۰ میلیون دوز واکسن به شما میدهم» دکتر #روحانی در دیدار جمعی از وزیران و معاونان رئیسجمهور در دولتهای یازدهم و دوازدهم ۵ آذر ۱۴۰۴
Rouhani Office52,691 görüntüleme • 6 ay önce

دکتر حسن روحانی: اینکه #مذاکره مستقیم باشد یا غیرمستقیم، در شرایط مختلف متفاوت است. من در تجربه خودم همواره دیدم مذاکراتی مفیدتر است که مستقیم باشد. اصل هم بر #مذاکره_مستقیم است. ما در کار روزمره، همه با هم مذاکره و صحبت میکنیم، مگر غیرمستقیم صحبت میکنیم و یکی را واسطه میکنیم؟
rouhanioffice81,569 görüntüleme • 1 yıl önce

دکتر روحانی: به سلطان قطعنامهها رای ندهید، به آنها که ۱۰۰۰میلیارد دلار به ما ضرر زدند، آنها که ما را تا مرز #جنگ بردند. اگر حضور مردم در #انتخابات ۹۲ نبود، ۱+۵ تصمیم گرفته بود علیه ایران وارد جنگ شود. این را رئیسجمهور فرانسه وقتی من سال ۹۴ به فرانسه رفتم، به صراحت گفت. #برجام
Rouhani Office120,603 görüntüleme • 2 yıl önce

«باید رابطهمان را با دنیا تقویت کنیم. هر کس که آمادهی #مذاکره است، اگر مذاکره را به نفع کشور و منافع ملی و امنیت ملی دیدیم، حرف بزنیم. حتی تنش با آمریکا را اگر میتوانیم کاهش دهیم، اگر به نفع منافع ماست نه تنها اشکال ندارد که بر ما لازم و واجب است که تنش و تخاصم را کاهش دهیم.»
Rouhani Office50,868 görüntüleme • 9 ay önce

«مگر عراق با ما هشت سال جنگ نکرد؟ صدام و صدامیان این همه کشتار و ظلم و جنایت کرد یک زمانی که لازم شد #مذاکره کنیم امام اجازه مذاکره داد. در شهریور سال ۶۷ مذاکره با عراق را در ژنو شروع کردیم؛ نشستیم، مذاکره کردیم با آن آدم قدار، با آن آدمی که آن همه در ایران کشتار کرد.» ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
Rouhani Office77,314 görüntüleme • 1 yıl önce

رئیسجمهور ایالات متحده در ۲۱ مهر ۱۳۹۶، در نطق اعلام راهبرد جدید آمریکا در برابر ایران که مقدمهای بر خروج یکجانبهی آن کشور از #برجام در اردیبهشت ۱۳۹۷ بود، به جای #خلیج_فارس از واژهای جعلی استفاده کرد و رئیسجمهور #روحانی نیز بلافاصله در نطقی متقابل، اینگونه واکنش نشان داد:
Rouhani Office62,444 görüntüleme • 1 yıl önce

«شما که اجازه داشتید ۷ سال رفتید آمدید چه به دست آوردید جز قطعنامههای #تحریم. همه هم جوری حرف میزنند مثل اینکه در این کشور هیچ مسئولیتی نداشتند. خیلی از آقایانی که امروز دارند در رسانهها حرف میزنند. صاحب مسند حکومتی هستند.» حسن روحانی، ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ #برجام
rouhanioffice97,067 görüntüleme • 2 yıl önce